Kącik rajdowo-wyścigowy
Moderator: Sztab
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
JEEEEST! JUPI! Oficjalne info :D
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/gXAUne9AKSo[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
IndyCar na 2018 wygląda zajebiście wg mnie:

Z newsów to jeszcze, że Mercedes ma od 2019 olać DTM na rzecz udziału w Formula E :/

Z newsów to jeszcze, że Mercedes ma od 2019 olać DTM na rzecz udziału w Formula E :/
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Cyril dementuje.
Palmer w GP Belgii.
Kubica jak cos opcja na 2018 ale najpierw testy HU.
http://www.robertkubica-klubkibicow.pl/ ... qus_thread
Palmer w GP Belgii.
Kubica jak cos opcja na 2018 ale najpierw testy HU.
http://www.robertkubica-klubkibicow.pl/ ... qus_thread
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Jak tak dalej pójdzie to RK wejdzie na następne GP :D
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/s_WjyrAvh4k[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/s_WjyrAvh4k[/bbvideo]
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
I rozdupcył do końca. Chyba przekontrował.
https://www.youtube.com/watch?v=eY2flUrGj3M
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=eY2flUrGj3M[/bbvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=eY2flUrGj3M
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=eY2flUrGj3M[/bbvideo]
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Własnie miałem pisać :D Palmer zalicza kraksy w każdej FP po kolei :D
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Za dużo presja przez testy RK w środę :P
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/He7YpzFmzBM[/bbvideo]
PS. Bobi K zdał bez problemu test ewakuacji :) :D
PS2. Chodzą plotki, że zapoznał się spacerując po torze z lepszym czasem niż Palmer :P
PS. Bobi K zdał bez problemu test ewakuacji :) :D
PS2. Chodzą plotki, że zapoznał się spacerując po torze z lepszym czasem niż Palmer :P
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Wielkie plusy latają też w stronę Di Resty, który jechał jako rezerwa za Massę w niedzielę. Nigdy nie jeździł tymi wozami, w symulatorze był ostatnio w okolicach Austrii, wsadzili go prosto w kwalifikacje bo w FP Massa jeszcze próbował. Zakwalifikował się 19/20, w wyścigu był 18/20 po 60 okrążeniach, ale musieli wycofać auto.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
No jak dla mnie IndyCar na 2018 wygląda 1000x lepiej niż aktualne F1 z tymi wszystkimi elementami i skrzydłami z milionem pierdolników. A jak w 2018 dojebią jeszcze halo to w ogóle będzie dramat :D
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/uOC9tKp3foA[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/uOC9tKp3foA[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/2ex89L--OZU[/bbvideo]
http://www.f1talks.pl/2017/08/03/merci-renault/
http://www.f1talks.pl/2017/08/03/merci-renault/
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Lukyanuk ledwo wyszedł ze szpitala zas wypierdolil :P
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/LD588aAsyyE[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/LD588aAsyyE[/bbvideo]
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Fajny montaż z testów.
Zaznaczyłem moment z niezłym ratowaniem.
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/0Spiz184Hnk?t=163[/bbvideo]
Zaznaczyłem moment z niezłym ratowaniem.
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/0Spiz184Hnk?t=163[/bbvideo]
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Dobry montaż.
Mocny.
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/EItWot5-U68[/bbvideo]
Mocny.
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/EItWot5-U68[/bbvideo]
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/su0gKFZ529s[/bbvideo]
P.S. Dużo tu biednego Jolyona :P
P.S. Dużo tu biednego Jolyona :P
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/HwyRS_6Uqn0[/bbvideo]
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
Rajd Polski out :( A ja w tym roku nie pojechał :(((
http://rajdy.autoklub.pl/news/polski-po ... rzem,78607
http://rajdy.autoklub.pl/news/polski-po ... rzem,78607
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=AuSZT2Bqs6M[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Kącik rajdowo-wyścigowy
No to robi się ciekawie, pytanie czy ploty.
Według informacji niemieckiego portalu autobild, wydaje się, że Robert Kubica nie może pokonywać ciasnych zakrętów, jak na przykład nawroty w Monako, ponieważ nie może odpowiednio zginać ramienia. Mimo to Renault daje mu kolejną szansę. Możliwe, że pojedzie w Malezji w pierwszym wolnym treningu.
Dyrektor sportowy Renault, Cyril Abiteboul chciałby ocenić, jaki wpływ może mieć ograniczenie ruchliwości prawego ramienia Robert Kubica w newralgicznych sytuacjach jak deszcz, pojedynki lub kolizje. Obecnie nie ma jednak oficjalnego potwierdzenia takich problemów, podobnie, jak i nie ma potwierdzenia ewentualnego udziału w treningu w Malezji.
Update:
AUTOBILD.DE , 10 sierpnia 2017:
Wie sieht die andere Fahrtechnik aus? Schlösser: „Beispiel Linkskurve: Statt rechts zu drücken, kann man mit links auch am Steuer ziehen. Je nach Grifftechnik kann das sogar effizienter sein.“
Ein Formel-1-Comeback traut er Kubica daher zu. „In Ungarn hat er bei großer Hitze ein Hardcore-Programm gefahren. Da kann sich so mancher junge Pilot eine Scheibe abschneiden. Wer das aushält, kann auch einen Grand Prix bestreiten.“
Schlosser ( fizjoterapeuta NIco Rosberga) tlumaczy dlaczego Kubica pomimo swoich ograniczen moze prowadzic obecny bolid bez zadnych problemow na kazdym torze)
Pytanie : Jak wyglada ta inna technika prowadzenia auta ?
Odpowiedz: Na przyklad na lewym zakrecie zamiast cisnac prawa reka, mozna pociagac lewa reka. W zaleznosci od zastosowanej techniki uchwycenia kierownicy ten sposob moze byc nawet bardziej wydajny.
Dlatego Schlosser ufa, ze Kubica wroci, tym bardziej, ze na Wegrzech pojechal on bardzo wymagajacy plan w wielkim upale. Nawet niejeden mlody pilot mogl by sobie z tym nie poradzic. Jesli on to wytrzymal to poradzi sobie w wyscigu.
Dodam jeszcze:
To oczywiste, że my, Polacy – chcielibyśmy jak najszybciej wiedzieć o finalnym powrocie Roberta do F1.
– Mnie zafrapowała wypowiedź szefa Renault Cyrila Abiteboul, z 25 sierpnia 2017, który w wywiadzie „Kubica w Renault? Za dwa, trzy tygodnie powinniśmy wiedzieć – zespół ponownie sprawdzi Polaka”, m.in. powiedział o jeszcze jednym teście dla Kubicy, w nadchodzących dwóch, trzech tygodniach, podczas wolnego treningu (przed GP).
Z powyższego wynika, że Robert weźmie udział w treningu przed GP Singapuru, 15 i 16 września.
Wg zapowiedzi szefa Renault chcąc sprawdzić Kubicę (w sytuacji zamieszania na 1. zakręcie podczas startu w GP), zezwoli Kubicy na start w GP Singapuru, 17 września.
* * * Och! To byłaby NIEBOTYCZNA SENSACJA!!! * * *
Zwiastunem będą (3) treningi, 15 i 16 września, oraz kwalifikacje, 16 września – oby z udziałem Roberta.
DLACZEGO za trzy tygodnie… – Singapur?
Tor uliczny w Snigapurze jest zaliczany do jednych z najbardziej wymagających dla kierowców F1. Pętla jest pokonywana w kierunku PRZECIWNYM do ruchu wskazówek zegara, a 13 zakręt jest szczególnie technicznie trudny nie tylko dla Kubicy. Panujące w Singapurze WYSOKIE temperatury oraz duża wilgotność powietrza, to duże utrudnienie dla kierowców. Charakterystyka tego toru, stanowi nie lada wyzwanie dla Roberta, którego prawa ręka nie jest w 100% sprawna. Być może dlatego szef Renault – „wybrał” Singapur do solidnego (oby ostatecznego) przetestowania Kubicy.
Jeśli rzeczone przez Cyrila „trzy tygodnie” się nie zmaterializują w Singapurze, to nie ma sensu rozszyfrowywać następnych Cyrylo-pogaduszek.
Pozostaje zaufać Robertowi, więc tak uczyńmy.
Serdecznie pozdrawiam Rodaków skupionych wokół „Klubu Kibiców Roberta Kubicy”.
Według informacji niemieckiego portalu autobild, wydaje się, że Robert Kubica nie może pokonywać ciasnych zakrętów, jak na przykład nawroty w Monako, ponieważ nie może odpowiednio zginać ramienia. Mimo to Renault daje mu kolejną szansę. Możliwe, że pojedzie w Malezji w pierwszym wolnym treningu.
Dyrektor sportowy Renault, Cyril Abiteboul chciałby ocenić, jaki wpływ może mieć ograniczenie ruchliwości prawego ramienia Robert Kubica w newralgicznych sytuacjach jak deszcz, pojedynki lub kolizje. Obecnie nie ma jednak oficjalnego potwierdzenia takich problemów, podobnie, jak i nie ma potwierdzenia ewentualnego udziału w treningu w Malezji.
Update:
AUTOBILD.DE , 10 sierpnia 2017:
Wie sieht die andere Fahrtechnik aus? Schlösser: „Beispiel Linkskurve: Statt rechts zu drücken, kann man mit links auch am Steuer ziehen. Je nach Grifftechnik kann das sogar effizienter sein.“
Ein Formel-1-Comeback traut er Kubica daher zu. „In Ungarn hat er bei großer Hitze ein Hardcore-Programm gefahren. Da kann sich so mancher junge Pilot eine Scheibe abschneiden. Wer das aushält, kann auch einen Grand Prix bestreiten.“
Schlosser ( fizjoterapeuta NIco Rosberga) tlumaczy dlaczego Kubica pomimo swoich ograniczen moze prowadzic obecny bolid bez zadnych problemow na kazdym torze)
Pytanie : Jak wyglada ta inna technika prowadzenia auta ?
Odpowiedz: Na przyklad na lewym zakrecie zamiast cisnac prawa reka, mozna pociagac lewa reka. W zaleznosci od zastosowanej techniki uchwycenia kierownicy ten sposob moze byc nawet bardziej wydajny.
Dlatego Schlosser ufa, ze Kubica wroci, tym bardziej, ze na Wegrzech pojechal on bardzo wymagajacy plan w wielkim upale. Nawet niejeden mlody pilot mogl by sobie z tym nie poradzic. Jesli on to wytrzymal to poradzi sobie w wyscigu.
Dodam jeszcze:
To oczywiste, że my, Polacy – chcielibyśmy jak najszybciej wiedzieć o finalnym powrocie Roberta do F1.
– Mnie zafrapowała wypowiedź szefa Renault Cyrila Abiteboul, z 25 sierpnia 2017, który w wywiadzie „Kubica w Renault? Za dwa, trzy tygodnie powinniśmy wiedzieć – zespół ponownie sprawdzi Polaka”, m.in. powiedział o jeszcze jednym teście dla Kubicy, w nadchodzących dwóch, trzech tygodniach, podczas wolnego treningu (przed GP).
Z powyższego wynika, że Robert weźmie udział w treningu przed GP Singapuru, 15 i 16 września.
Wg zapowiedzi szefa Renault chcąc sprawdzić Kubicę (w sytuacji zamieszania na 1. zakręcie podczas startu w GP), zezwoli Kubicy na start w GP Singapuru, 17 września.
* * * Och! To byłaby NIEBOTYCZNA SENSACJA!!! * * *
Zwiastunem będą (3) treningi, 15 i 16 września, oraz kwalifikacje, 16 września – oby z udziałem Roberta.
DLACZEGO za trzy tygodnie… – Singapur?
Tor uliczny w Snigapurze jest zaliczany do jednych z najbardziej wymagających dla kierowców F1. Pętla jest pokonywana w kierunku PRZECIWNYM do ruchu wskazówek zegara, a 13 zakręt jest szczególnie technicznie trudny nie tylko dla Kubicy. Panujące w Singapurze WYSOKIE temperatury oraz duża wilgotność powietrza, to duże utrudnienie dla kierowców. Charakterystyka tego toru, stanowi nie lada wyzwanie dla Roberta, którego prawa ręka nie jest w 100% sprawna. Być może dlatego szef Renault – „wybrał” Singapur do solidnego (oby ostatecznego) przetestowania Kubicy.
Jeśli rzeczone przez Cyrila „trzy tygodnie” się nie zmaterializują w Singapurze, to nie ma sensu rozszyfrowywać następnych Cyrylo-pogaduszek.
Pozostaje zaufać Robertowi, więc tak uczyńmy.
Serdecznie pozdrawiam Rodaków skupionych wokół „Klubu Kibiców Roberta Kubicy”.