[Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości
Moderator: Sztab
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Mają być adminy itd. Ściśle powiązane to jest z plutonami. W plutonie będzie można zrobić wszystko to samo co w czwórce a nawet więcej. Będą rangi (1 - generał, kilku poruczników, kilku sierżantów, reszta zwykli szeregowcy), którym założyciel plutonu (generał) będzie mógł dawać odpowiednie uprawnienia do sterowania serwerem. Opisane było parę dni temu na reddicie.
Update wiosenny ponoć 18 albo 25 kwietnia. A majowa aktualizacja wprowadzająca zmiany w operacjach z tego co wstępnie wiadomo przy tworzeniu matchmakingu ma brać pod uwagę parametry takie jak level, SPM i KPM. Jak samo DICE powiedziało, proces tworzenia meczu może się nieznacznie przez to wydłużyć, ale dzięki temu mecz wystartuje z lepszym balansem. Miejmy nadzieję że tak to będzie :-)
Update wiosenny ponoć 18 albo 25 kwietnia. A majowa aktualizacja wprowadzająca zmiany w operacjach z tego co wstępnie wiadomo przy tworzeniu matchmakingu ma brać pod uwagę parametry takie jak level, SPM i KPM. Jak samo DICE powiedziało, proces tworzenia meczu może się nieznacznie przez to wydłużyć, ale dzięki temu mecz wystartuje z lepszym balansem. Miejmy nadzieję że tak to będzie :-)

- Your3vilTwin
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 828
- Rejestracja: 04 maja 2015, 21:49
- Lokalizacja: krzesło
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Noo. Ciekawe jak nas podzieli jak jakimś cudem się zbierzemy i wejdziemy w powiedzmy 10 osobowym składzie.
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Jak będziemy w party to ma nas nie rozdzielać tak jak do tej pory. A znając DICE to pewnie będziemy czekać na ekranie matchmakingu 40 minut zanim znajdzie taki serwer żeby nas nie rozdzielić i żeby dobrze zbalansowało :-) To jest to nieznaczne wydłużenie oczekiwania na rozpoczęcie meczu o którym pisałem wcześniej :-D
Bardziej jestem ciekaw jak np. będzie chciał wejść na operacje załóżmy cały klan (15 osób przykładowo) w którym 90% ludzi ma 110 level i K/D = 4.0 :-D To będzie dopiero kurwa kabaret.
Bardziej jestem ciekaw jak np. będzie chciał wejść na operacje załóżmy cały klan (15 osób przykładowo) w którym 90% ludzi ma 110 level i K/D = 4.0 :-D To będzie dopiero kurwa kabaret.

- PL-Kovalsky
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 350
- Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
- Lokalizacja: Chernobyl
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
No więc wnioski wysuwają się same...
W trakcie oczekiwania na meczyk w menułe :) ~40 min jak to frimcio powiedział:
A to że Jestę : EXPERTĘ
Wyliczyłem, że...
Zdążymy wypić ~ 4 do 5 piwerek :) Hmm więc:
Nasze K/D ratio z 4 = wkurwa emocjonalna [wartość stała = 1,5 wkurwy/min = 0,025] + ilość piwerek (załóżmy, że 4) to 4,025 X kg masy ciała wagi typowego gracza (dajmy że 85 kg) x współczynnik krzyku na Ts`ie (mnożnik stały 1,22) / ilość grających na operacji tj: 48 / 5 osobową drużynę = 1,739135416666667 K/D /osobę w 1 drużynie * [załóżmy 2 teamy po 5 osób] =
3,478270833333333 K/D ratio na osobę.
W trakcie oczekiwania na meczyk w menułe :) ~40 min jak to frimcio powiedział:
A to że Jestę : EXPERTĘ
Wyliczyłem, że...
Zdążymy wypić ~ 4 do 5 piwerek :) Hmm więc:
Nasze K/D ratio z 4 = wkurwa emocjonalna [wartość stała = 1,5 wkurwy/min = 0,025] + ilość piwerek (załóżmy, że 4) to 4,025 X kg masy ciała wagi typowego gracza (dajmy że 85 kg) x współczynnik krzyku na Ts`ie (mnożnik stały 1,22) / ilość grających na operacji tj: 48 / 5 osobową drużynę = 1,739135416666667 K/D /osobę w 1 drużynie * [załóżmy 2 teamy po 5 osób] =
3,478270833333333 K/D ratio na osobę.
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Leżę :-D Rozjebałeś system... Trzeba to wrzucić na reddita : "How TGS-player skill is calculated!"

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Nowa mapa w czerwcu dla Premium. Jednak nocna :-)


https://www.battlefield.com/pl-pl/games ... efield%201)


https://www.battlefield.com/pl-pl/games ... efield%201)

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Dlatego każdego kto z tego korzysta nazywam od dziś "śmieciem".
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=h91EIKokWro[/bbvideo]
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=h91EIKokWro[/bbvideo]

-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Stream z nowej nocnej mapy: https://www.twitch.tv/bfpl
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 225
- Rejestracja: 19 wrz 2015, 22:57
- Lokalizacja: 21-500
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
PL-Kovalsky pisze:No więc wnioski wysuwają się same...
W trakcie oczekiwania na meczyk w menułe :) ~40 min jak to frimcio powiedział:
A to że Jestę : EXPERTĘ
Wyliczyłem, że...
Zdążymy wypić ~ 4 do 5 piwerek :) Hmm więc:
Nasze K/D ratio z 4 = wkurwa emocjonalna [wartość stała = 1,5 wkurwy/min = 0,025] + ilość piwerek (załóżmy, że 4) to 4,025 X kg masy ciała wagi typowego gracza (dajmy że 85 kg) x współczynnik krzyku na Ts`ie (mnożnik stały 1,22) / ilość grających na operacji tj: 48 / 5 osobową drużynę = 1,739135416666667 K/D /osobę w 1 drużynie * [załóżmy 2 teamy po 5 osób] =
3,478270833333333 K/D ratio na osobę.
Dlayego jestem za legalizacją marihujaniny
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Gejplej na nowej mapie.
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=F1o_hm8Wdxs[/bbvideo]
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=F1o_hm8Wdxs[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Niedaleka przyszłość w BF1.
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=TunS1uZifgI&list=WL&index=7[/bbvideo]
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=TunS1uZifgI&list=WL&index=7[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=TSD8VPdj2ug&list=WL&index=4[/bbvideo]

-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Łatwiej! Więcej casuali.
Każdy ustawi na minimum...
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=iEDTweXhD2M&feature=youtu.be[/bbvideo]
Każdy ustawi na minimum...
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=iEDTweXhD2M&feature=youtu.be[/bbvideo]
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=gpKmoSPTwcw[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Omówienie pacza by jackfrags
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=qLTR_elcXMA[/bbvideo]
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=qLTR_elcXMA[/bbvideo]

- UstroniokPL
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 321
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 16:30
- Lokalizacja: Ustroń ten w Górach
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
czy mamy juz swój pluton w BF1
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Nie mamy. Ja mogę założyć jak wrócę do domu.

- UstroniokPL
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 321
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 16:30
- Lokalizacja: Ustroń ten w Górach
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
to bardzo poprosze frimanku co widzieli ze jeszce ktos gra od nas w ta gre
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Ja tam mam zamiar w weekend pograć ostro.
Pluton stworzony. Trza wejść w plutony i wyszukać, następnie złożyć podanie, ja akceptuję. Oczywiście zjebane bo jako właściciel plutonu nie mogę nikogo zapraszać :-(
Nazwę plutonu mogę zmienić w każdej chwili, to jak ktoś coś innego chce, dać znać.

Pluton stworzony. Trza wejść w plutony i wyszukać, następnie złożyć podanie, ja akceptuję. Oczywiście zjebane bo jako właściciel plutonu nie mogę nikogo zapraszać :-(
Nazwę plutonu mogę zmienić w każdej chwili, to jak ktoś coś innego chce, dać znać.


-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości
Akceptuj, daj prawa do akceptacji.
Generał – najwyższy stopień w plutonie; w jednostce może być w danej chwili tylko jeden generał. Twórca plutonu automatycznie otrzyma tę rangę, ale może przekazać ją komuś innemu (a nawet musi, jeśli chce opuścić pluton). Generał ma dostęp do każdej opcji, w tym zmiany nazwy, tagu i rozwiązania plutonu.
Pułkownik – pułkownik jest drugi stopniem i ma dostęp do większości opcji zarządzania plutonem – może zmieniać opis, emblemat i rodzaj dostępu. Oznacza to, że często może skutecznie zastąpić generała.
Porucznik – najniższy stopień z opcjami zarządzania. Może przyjmować lub odrzucać zgłoszenia do plutonu, jeśli ustawiona jest opcja „Wymagana aplikacja”, oraz powiązać wynajęte serwery z plutonem.
Szeregowy – to stopień, który otrzymuje każdy nowy członek plutonu. Nie zapewnia nic, poza przynależnością do plutonu i możliwością gry z innymi jego członkami. Generalnie zawsze możesz awansować kogoś na stopień poniżej twojego lub degradować bądź wyrzucać członków o niższym stopniu. Uprawnienia kumulują się, więc w przypadku awansu masz pewność, że zachowasz wcześniejsze.
Generał – najwyższy stopień w plutonie; w jednostce może być w danej chwili tylko jeden generał. Twórca plutonu automatycznie otrzyma tę rangę, ale może przekazać ją komuś innemu (a nawet musi, jeśli chce opuścić pluton). Generał ma dostęp do każdej opcji, w tym zmiany nazwy, tagu i rozwiązania plutonu.
Pułkownik – pułkownik jest drugi stopniem i ma dostęp do większości opcji zarządzania plutonem – może zmieniać opis, emblemat i rodzaj dostępu. Oznacza to, że często może skutecznie zastąpić generała.
Porucznik – najniższy stopień z opcjami zarządzania. Może przyjmować lub odrzucać zgłoszenia do plutonu, jeśli ustawiona jest opcja „Wymagana aplikacja”, oraz powiązać wynajęte serwery z plutonem.
Szeregowy – to stopień, który otrzymuje każdy nowy członek plutonu. Nie zapewnia nic, poza przynależnością do plutonu i możliwością gry z innymi jego członkami. Generalnie zawsze możesz awansować kogoś na stopień poniżej twojego lub degradować bądź wyrzucać członków o niższym stopniu. Uprawnienia kumulują się, więc w przypadku awansu masz pewność, że zachowasz wcześniejsze.