World War III - dyskusja ogólna

Moderator: Sztab

Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Łe kurwa :-D

Obrazek
Obrazek
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

r.mipmaploadbias=4 albo więcej i tak wygląda.

mam lepsze z testów technicznych xD

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

versedii pisze:r.mipmaploadbias=4 albo więcej i tak wygląda.

mam lepsze z testów technicznych xD

Obrazek

Obrazek


Quake 3 :-D

Fpsów wincy chociaż ?
Obrazek
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

tusz doć, pewnie jakbym zdjal limit to i do stałych 90 by doszło :D

tylko dym to też kwadraty xD
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

Życiówka, zostawiam dla wnuków xD

Obrazek

I następna

Obrazek
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

Rundki z Frimanem i Cyrtafixem (z jego perspektywy jak streamował) całe szczęście bez naszych głosów :D

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/ni0oeMow26c[/bbvideo]
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=e8Qmh7ccUIo&fbclid=IwAR0XluYPeuuensEACj3mV4s3bSkEa3qW1YzmFhsJTwzvAf4aeYqx9VYYlSI[/bbvideo]
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=XhWzAX6i9aU&fbclid=IwAR3eCB0fnKg4BC2nDKcrxBSULNeZBU8O_8WF2Uvn0nXnohdgysyUSp_IOOM[/bbvideo]
Obrazek
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/Y6Lz5QlT8dA[/bbvideo]
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/Tty4QAzGo_U[/bbvideo]
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

versedii pisze:[bbvideo=560,315]https://youtu.be/Tty4QAzGo_U[/bbvideo]


A Ty myślisz że skąd wiedziałem że VEPR jest OP. I jest :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Koncept całej gry zapowiada się zajebiście.

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=ooP6YSGmtj4&feature=youtu.be&t=248&fbclid=IwAR2lPzkYVpakREYDWKyGgaaky8_0ePYNOOek4yw_OG4uVG3-F02Sv9xlzsA[/bbvideo]
Obrazek
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/pMFQJPbECkU[/bbvideo]
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Relaa. Tak ten sam od BF'a 4.

[bbvideo=640,360]https://youtu.be/di5hruAYTwg[/bbvideo]
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1778
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: Kuchorz »

Zakupiłem jakoś wczoraj. Na streamach i geytubach tego nie widać, ale grafika wygląda bardzo ładnie(efekty pogodowe, zniszczenia, jakieś śmieci, czy popiół latający tu i tam - robi to niezłe wrażenie i dodaje klimatu). Poruszanie się postaci jest trochę dziwne, ale można się przyzwyczaić, chociaż mam nadzieję, że to poprawią. Biegnący obok kolega z teamu wygląda śmiesznie. Strzela się bardzo przyjemnie, powiedziałbym, że zajebiście się napierdala(taka fachowa opinia :P). Mapy są ogromne, przy ok 16 graczach na stronę trzeba się trochę wroga naszukać, ale jest to do ogarnięcia. Bardzo ciekawe wrażenie jak się siedzi na strzelcu w pojeździe, ma się wrażenie, że faktycznie się "tam" siedzi - bf pod tym względem ssie - taki ubogi krewny. Generalnie uważam, że to najlepiej wydane 100 peelenów w ostatnim czasie. Gra się zacnie.

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=59kDVZs91S0[/bbvideo]


Edit: zapomniałem dodać, że gra wpierdziela sporo pamięci i są spadki fps, ale zasadniczo chodzi płynie więc nie mam bólu zadka.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/OJVt9Z6kzN4[/bbvideo]
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=xNXxKic4RR0&index=8&list=WL[/bbvideo]
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=gFio03fZ12I&index=11&t=0s&list=WL[/bbvideo]
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1778
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: Kuchorz »

Witajcie! Po tygodniu testowania, poprawiliśmy większość problemów z patchem 0.1.1. Odizolowaliśmy problemy z dołączaniem do gry (zarówno do menu jak i do meczu) i jest już o wiele lepiej. Jeśli nadal macie problemy z połączeniem, pojawi się dokument z informacją czym są spowodowane i jak je obejść.

Lista Zmian

[ZNANE PROBLEMY]

Karabiny maszynowe wyświetlają zły kaliber w menu (nie wpływa to na rozgrywkę),
Opisy w personalizacji broni i pojazdów mają błędy i nie są finalne,
Czasami odrodzenie się na początku meczu może skończyć się od razu śmiercią. Aby to naprawić, wciśnij ESC i Respawn - będziemy to naprawiać na dniach,
Czasami profile mogą się resetować po wejściu do gry. Jest to tymczasowe obejście problemu uszkodzonych profili.

[ROZGRYWKA]

Przerobiono pistolety, żeby bardziej się od siebie różniły i były bardziej przydatne,
Najniższe obrażenia Vepra obniżone z 9 na 7, progi min/max obrażeń obniżone do 35/50 metrów. Obrażenia MCS zwiększone o 1 na pocisk na średnim i niskim dystansie, średni dystans przeniesiony na 35 metrów, żeby wyrównać z Veprem,
Poprawiono krzywą obrażeń na średnim dystansie sowieckiego 7.62,
Zwiększono globalnie obrażenia karabinów snajperskich o 20 na wszystkich dystansach, żeby zapewnić kille po jednym strzale w głowę,
Pistolety/SMG - zwiększona została prędkość wylotu pocisku oraz opad pocisku został zmniejszony w pistoletach. . Z racji tego ze pistolety i SMG nie spełniały się w otwartych pomieszczeniach i ta zmiana powinna poprawić ich użytek,
SIG/ Vityaz - Poprawiony został efekt trzęsienia się kamery żeby odwzorować moc używania SIG oraz Vityaz gdyż były one prawie nie odczuwalne.
SIG - celność została zwiększona , a odrzut broni został odrobinę zmniejszony.,
G38 - Odrzut broni został lekko zmniejszony,
Tryb strzału broni - Pojedynczy : odrzut został zmniejszony o 30%, Potrójny : odrzut został zmniejszony o 20%
Balans Pancerza - wszystkie pancerze miały zunifikowaną wytrzymałość do 100 HP, wartości absorpcji pancerza zostały zrównoważone (z HDPE do stali): 25% / 40% / 60% / 75%,
Balans Hełmów - Wytrzymałość zmniejszona z 100HP do 50HP oraz absorpcja została zmieniona (z lekkiego do ciężkiego) : 20%, 35%, 50%.
Penetracja Pocisków przez kaliber i rodzaj pocisków - Poprzednio wszystkie pociski miały taka sama penetracje (5% HP, 10% FMJ, 20% AP). Teraz każdy rodzaj broni jak i kaliber będzie miał inny wpływ na penetracje pocisków = Pistolety (zostają bez mian) 5% HP, 20% AP, 10% FMJ , Kaliber AR - 10% HP, 40% AP, 20% FMJ , Snajperki oraz .338 - 20% HP, 50% AP, 30% FMJ, Kaliber .50 BMG - 25% HP, 75% AP, 50% FMJ,
Nowe efekty eksplozji specjalnej amunicji RPG, teraz eksplozje będą się różnic zależności od używanej amunicji,
Obrażenia friendly fire zostały zwiększone z 60% do 80%,

[WARZONE]

Zdobywanie punktów zostało podwojone,
Czas został zwiększony do 40 minut,
Limit punktów został zmieniony do 4,000,
Zdobywanie punktów bojowych zostało zbalansowane,
Odrodzenie zostało zmienione z 20 na 15 sekund,
Nagroda za przejecie punktu zmieniona z 200 na 400,
Zdobycie punktu zaznaczony przez dowódce zwiększony z 300 na 800,
Za wykonanie rozkazu dowódcy zmienione z 75 na 150 punktów,
Za wykonanie zadania punkty zmieniona z 75 na 100,
Odrodzenie na dowódcy z 10 na 20 punktów,
Zaznaczenie wroga na radarze z 10 na 20 punktów,
Punkty za wykorzystanie strike przez członka drużyny zmienione z 100 na 200,
Wyeliminowanie wrogiego drona z 30 na 50 punktów,
Asysta RCWS z 30 na 50 punktów,
Ograniczenie Pomocniczych dronów (uav, jammers itp.) na polu walki zmienione z 2 na 3,
Ograniczenie bojowych dronów ( quadrocopters, leviatans itp.) na polu walki zmienione z 2 na 4,

[HUD]

Dodane zostały statystyki do większości uzbrojenia,
Teraz po wybraniu przedmiotu dodatkowego (nalotu, czołgu lub drona), gracz może zobaczyć pełna deskrypcje oraz koszt zakupu za punkty bojowe,
Nowa ikona granatu semtex,
Ikona broni dodana w oknie zabójstw,
Gracze w pojazdach są wyświetlani w odpowiednim do nich przypisanym kolorze,
Nazwy graczy w twoim składzie są zawsze widoczne przy ich znaczniku,

[STRIKES]

Naprawiony został błąd który blokował strzelanie po przeładowaniu,
Znacznik zrzutu (flara dymna) ma zmienny kolor w zależności od wzywającego,
Nowe efekty wizualne w zależności od spadającej artylerii, dzięki czemu pozwoli to nam łatwiej zidentyfikować rodzaj nalotu,
Podstawowy ciężki karabin maszynowy dostępny dla każdego kierowcy obsługującego dany pojazd,
Naprawiona została destrukcja paczek przez UGV,
Naprawiony został zasięg obsługi Mini UGV,
Naprawione zostało sterowanie Mini UGV,
Naprawiono maski zrzutów strike'ów na Berlinie,
Wrak UGV już nie znika po destrukcji,
Naloty powietrzne: ( Hellfire, Stormbreaker, Mephisto ) - Została zwiększona siła penetracji, pojazdy mogą być zniszczone poprzez trafienie,

[POPRAWKI]

Balans wszystkich działek - dostosowano pojemność magazynków, czas przeładowania, ilość zadawanych obrażeń na minutę oraz strzelania serią, Zmienione zostało trudność w celowaniu,
Quadrocopter - Odrobinę zmniejszona prędkość i przyspieszenie,
Mini Drony - Odrobinę zwiększona prędkość i przyspieszenie,
Skrócona animacja otwierania i zamykania tabletu jak odpalamy radar UAV,
Zmniejszono wyskość z jakiej zostanie zrzucony UGV,
Gracz może posiadać 3 granaty dymne oraz 2 odłamkowe,
Male poprawki z paczkami amunicji,

[WYPOSAŻENIE]

Automatyczna zmiana rodzaju amunicji kiedy nie posiadamy już standardowej,
Automatyczne przeładowanie broni podczas pozyskania amunicji przez paczki amunicji,
Nowe drgania kamery przy wybuchach granatów i ładunków C4,
Po odnowieniu gadżetu (Medy, Paczki z amunicja) usłyszymy dźwięk,

[NAPRAWIONE BŁĘDY]

Wskaźnik obrażenia przestaje się kręcić po zgonie,
Odrodzenie na dowódcy nie będzie powodowało błędu wyjścia poza mapę,
Wskaźnik obrażeń od granatów został naprawiony,
Ikony posiadanych granatów w ekwipunku wyświetlane są poprawnie,
Quady nie blokują innych pojazdów przed spawnem,
Utkniecie na "Connecting to World War 3 Network" powinno zostać naprawione. (Dajcie nam znać czy nadal macie problemy.),
Błąd "Connecting to WW3 Network" był spowodowany uszkodzonym profilem,
Chosen faction is now properly assigned, Wybór frakcji ( West/East) został naprawiony,
Bug z kamera w pojazdach został naprawiony,
Prawdopodobnie błąd ze źle wczytana mapa został naprawiony - dajcie znać jak napotkacie ten problem,
Naprawiony został błąd gdzie gracze nie byli widoczni w włazie pojazdu,
Ilość amunicji, życia oraz ekwipunku są teraz wyświetlane na wyświetlaczu pokładowym pojazdu - Leviathan/Battle Robot,
Celowniki montowane na boku broni automatycznie przekręca bron podczas celowania,
C4 - Od teraz możesz posiadać 3 sztuki, skuteczne na przeciw piechocie i pojazdom. Zwiększono zasięg rzutu oraz masz możliwość detonowania wszystkich jednym przyciskiem,
Juz poprawnie wyświetla pociski w RPG po śmierci,
Pozycja lewej ręki podczas wyciągania pistoletu zaraz po użyciu gadżetu została naprawiona,
Lepszy materiał na celowniku SAO,

[MAPY]

Rozjaśnienie ciemnych miejsc na mapach, balans czerni i bieli,
Nowy ekran podsumowania,
Dodatkowe efekty wybuchów na mapie Moskwa oraz poprawki materiałowo-wizualne,
Poprawki do streamowania poziomów,
Poprawione zostały miejsca odrodzenia na dużej mapie Berlin,

[LEVEL DESIGN]

Vaulting fix (Poprawiona możliwość pokonywania istniejących już przeszkód oraz dodano możliwość przeskoku w miejscach w których nie było to możliwe.),
Na mapie Warszawa i Moskwa zostały dodane przeszkody,
Naprawiono możliwość stania pod Warszawą,
Odblokowany został tunel na mniejszej mapie Warszawa,
Naprawiony został błąd na mapie Warszawa (shopping centre) gdzie gracze mogli się dostać na wyższe piętra.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

"w przyszłości tak będzie, pierwsze testy tego systemu już w kolejnym patchu" - chodzi o pogodę :) będzie słoneczko na berlinie i moskwie również :D
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Dodali rykoszety.

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=MbaLmoj74Vc[/bbvideo]
Obrazek
ODPOWIEDZ