Strona 2 z 5

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 14 maja 2017, 20:51
autor: sp0q
Ja mam taki sam wszędzie.

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 14 maja 2017, 22:50
autor: ig0r_vonfluflu
Ta gra jest tak wymagająca na skilla, że aż przyjemnie mnie wkurwia :D

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 9:18
autor: sp0q
Ogarnijcie sobie manual bolting w opcjach - trzeba nacisnąć LMB drugi raz żeby przeładować jednostrzałowce. Z tymi celownikami jest to fajne, bo można poczekać z przeładowaniem by widzieć czy trafiło się cel (szczególnie w przypadku snajperek).

Wczoraj udało mi się chwycić grenadiera i karabin maszynowy, ale bez składu jest trochę ciężko - obie klasy średnio nadają się do wbiegania na punkt.
Granatnik przydaje się do wstępnego ostrzelania celu, ale skład musi się wstrzymać ze szturmem przez chwilę. Potem idzie się za swoimi z 1911 więc ma się średnie szanse (granaty uzbrajają się po zdaje się 19 metrach).
RKM natomist kopie tak, że równie dobrze można sypać grochem :E ale z uwagi na to jak intensywne jest przygwożdżenie w tej grze doskonale nadaje się do rozstawienia w pewnej odległości i spamowania punktu na ślepo - wszelkie okna, drzwi i inne zakamarki. Nawet jeśli nie trafi się nikogo to wróg chuja trafi, a skład ma ułatwione zadanie.
Chwyciłem też na chwilę snajperkę bo zaszedłem gościa na dachu, ale 5 sekund później dostałem banię więc sobie nie postrzelałem :D bardzo ciężko się dostać na snajpera, ewidentnie jest to najbardziej oblegana klasa.
Nie jestem pewien co robi Radioman - dowódcy główni często proszą by się przemieścił do danego punktu. Wiem że dowódca składu może przez lornętkę oznaczyć punkt jako cel dla artylerii, który może wykorzystać potem dowódca główny.

Podoba mi się też, że ekran momentalnie gaśnie gdy dostanie się w łeb :D

Odnoszę dodatkowo wrażenie, że strona wietnamska często dostaje w dupę bo nikt nie zna jeszcze planu tuneli - zapewne niedługo powstaną mapy z nołożonymi sieciami. Ludzie strzelają się i biegną do punktu na pałę podczas gdy tunele są tak rozległe, że spokojnie da się przejść bezpiecznie na plecy sił wroga. Do tego amerykańce z tego co zauważyłem nie mogą wejść do tuneli z bronią główną - najwyżej secondary.

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 11:40
autor: versedii
Radioman jest aby Komander mógł się komunikowac po artyleryjke itd. podobno. Czyli generalnie sledzisz Kommandera cały czas.

Udało mi się chwycić snajperkę parę razy i są spoko ale kurewskie dropy FPSów jak się dziwosz na dym.
Inżynier z miotaczem ognia jest zajebisty do czyszczenia okopów/drewnianych chat. Niestety szybko się kończy paliwo.

Generalnie najbardziej mi się podoba bez roli gra :P


Wietnamce są trochę OP w stosunku do US - nie tylko ja mam takie wrażenie bo na Reddicie też ludzie wspominają:
- mają tunele
- biegają szybciej/ciszej

US ma:
- helki [prosty counter, ustawia sie jeden przy ladowisku i kampi - ginalem tak wczoraj 3 razy]
- resp na SL [o ile żyje, pewnie już nie jw.]


Sporo bugów na mapach z przechodzeniem za mapę, przez drzwi przez które się nie powinno etc.

Ma być jeszcze przynajmniej jedna zamknięta beta.
Ja chce premierę

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 11:55
autor: sp0q
Wydawało mi się, że to jest ostatnia zamknięta beta i przed premierą już tylko otwarta została.

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 12:19
autor: versedii

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 12:28
autor: sp0q
Nie napisali, że jeszcze jedna zamknięta : P

edit. Coś mają zjebane z rozliczaniem rund bo wczoraj broniliśmy na CuChi, obroniliśmy ostatni punkt, Amerykańcom skończyły się tickety, zostało ze dwóch gości, zaczął się timer, ale jak zszedł do zera nagle okazało się, że przegraliśmy :D Wszyscy 'WAT?!' :D

A i chciałem też poinformować, że zabiłem wczoraj ig0ra :D Go home GI! I kill you!

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 12:38
autor: versedii
sp0q pisze:Nie napisali, że jeszcze jedna zamknięta : P

edit. Coś mają zjebane z rozliczaniem rund bo wczoraj broniliśmy na CuChi, obroniliśmy ostatni punkt, Amerykańcom skończyły się tickety, zostało ze dwóch gości, zaczął się timer, ale jak zszedł do zera nagle okazało się, że przegraliśmy :D Wszyscy 'WAT?!' :D

A i chciałem też poinformować, że zabiłem wczoraj ig0ra :D Go home GI! I kill you!



A nie była to druga runda, i przegraliście 1. przed zamianą stron? Ja mam wrażenie , że to zlicza.

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 17:16
autor: PL-Kovalsky
Dla mnie ta gra to jak ta piosenka : https://youtu.be/lS-af9Q-zvQ?t=47

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 18:28
autor: versedii
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=Q4N4N_t0diQ[/bbvideo]

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 18:34
autor: ig0r_vonfluflu
sp0q pisze:Nie napisali, że jeszcze jedna zamknięta : P

edit. Coś mają zjebane z rozliczaniem rund bo wczoraj broniliśmy na CuChi, obroniliśmy ostatni punkt, Amerykańcom skończyły się tickety, zostało ze dwóch gości, zaczął się timer, ale jak zszedł do zera nagle okazało się, że przegraliśmy :D Wszyscy 'WAT?!' :D

A i chciałem też poinformować, że zabiłem wczoraj ig0ra :D Go home GI! I kill you!


Obyś spłonął w piekle, Różowy Kurwiszonie :D

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 18:37
autor: ig0r_vonfluflu
A czy w tej grze dodali opcję czołgania się ? Bo wczoraj wciskałem chyba wszystkie klawisze i za choinkę nie mogłem tego znaleźć XD

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 18:41
autor: Figimli
alt lewy ;)

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 18:43
autor: Figimli
i nawet wiecej jak lezysz i zaczniesz isc ( biec) z shiftem to biegniesz w przykucu. jak puscisz bieg to pada na szczupaka na glebe :D

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 23:03
autor: versedii
Figimli pisze:i nawet wiecej jak lezysz i zaczniesz isc ( biec) z shiftem to biegniesz w przykucu. jak puscisz bieg to pada na szczupaka na glebe :D



dokładnie, ktoś brechtał z mojej animacji i mu to tłumaczyłem :D 8-)


ps. nie wiem nieogary czy zauwazyliscie ale z filmiku ktory wrzucilem powyżej widać jakie bronie będą przynajmniej pośrednio ;P

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 15 maja 2017, 23:10
autor: sp0q

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 16 maja 2017, 19:13
autor: fr1maN666
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=6vt3Rp7G3bw&index=5&list=WL[/bbvideo]

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 17 maja 2017, 9:42
autor: sp0q
Post Wave 7 - What Is Next
16 May - [TW]Yoshiro
Hello Everyone!

We’ve been excited to see so many new faces joining us in the jungles of Rising Storm 2: Vietnam over the weekend. We’ve been dropping into games with many of you as well as siphoning up your chatter in the forums and social media!

Our primary goal right now is sorting through those items, prioritizing and actioning them. This does not mean we will be able to get to everything, and you can find out more about the “Life and Death of a Bug” here. If you would like to help us find and squash these bugs over the life of the game you can see how the QA team likes posts structured and the information they find most useful in the forums: http://steamcommunity.com/app/418460/di ... 413802743/

We are also focusing in on user reports of crashes (please send in those BugSplat reports and be sure to include your email in the report!) as well as trying to narrow down performance issues that are being flagged up. We are gathering as much information as we can on that front in the bug section of the forums here (http://steamcommunity.com/gid/103582791 ... 0426748904) . We did notice that one of our more frequent crashes was users attempting to run the game with sub-DX 11 hardware. If you don’t know that you are one of those users check the BugSplat report that is generated. A message letting you know that you do not have DX 11 hardware will be displayed in the BugSplat crash report.

Some other specific bugs we are working on fixing (or have already fixed) for the next beta are:

Enemy Spotted indicator not saving the Z coordinates
Many collision/geometry issues reported by the community in CB 7 (invisible walls, doors with no collision, hills that were not climbable that should have been and more)
Smoke grenades not spreading on the ground properly
A case where players would not hear the gunfire that killed them
Bullet cracks have been found and returned
Overhead maps (and some menus) overblown lighting is being looked into
Players killed in the character customization menu have recovered their limbs
Grenade impact sounds not attenuating close enough
Web Admin - MultiAdmin permissions not being properly granted


And a big THANK YOU once again to all those who have helped us test the game. Closed beta wave 7 has ended and work has already started on targeted fixes in preparation for the next beta. And as a reminder, if you haven’t yet filled out the survey for wave 7, please do so now: http://rs2vietnam.com/survey/

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 18 maja 2017, 20:49
autor: sp0q

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 19 maja 2017, 13:27
autor: sp0q
Wczoraj na stronie głównej rs2vietnam.com pojawił się licznik, który w tej chwili stoi na ~7,5h.

Dev w wątku na reddicie wrzucił linka do kawałka "Europe - The Final Countdown" więc ludzie spekulują, że release date ; )

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 19 maja 2017, 13:32
autor: versedii
Waaat? Ja myślę, że Open Beta:

FWIW, the serveradmins mailing list sent out an update and states "We suggest admins have servers updated by tomorrow the 19th :)"... so I imagine its going to be released (or final beta) tomorrow.

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 19 maja 2017, 20:36
autor: versedii
Jak ktoś chce stestować to zapraszam: http://rs2vietnam.com/ Open beta is Alive!

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 19 maja 2017, 21:11
autor: versedii
Beta jest do poniedziałku 20 tak jak ostatnio.

Premiera 30 maja.


News i changelog: http://steamcommunity.com/games/418460/ ... 0710446995

Tutoriale:

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=SOZErytW02E&list=PLmp9GQ3dI5Te-08LDxGD9DxrtiHCBTqQj&index=1[/bbvideo]

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 19 maja 2017, 21:35
autor: sp0q
Mega : )

Re: Rising Storm 2: Vietnam

: 19 maja 2017, 22:19
autor: versedii