Strona 4 z 8

Re: TITANFALL 2

: 15 mar 2017, 17:35
autor: sp0q
fr1maN666 pisze:Co to za zajebisty koleś ? :-D

Znalazłem kiedyś jak robił filmik pod Elite, dziś zauważyłem ten materiał. W wątku od Siege jest jeszcze jeden :D

Re: TITANFALL 2

: 15 mar 2017, 18:03
autor: fr1maN666
sp0q pisze:
fr1maN666 pisze:Co to za zajebisty koleś ? :-D

Znalazłem kiedyś jak robił filmik pod Elite, dziś zauważyłem ten materiał. W wątku od Siege jest jeszcze jeden :D


Widziałem, też zajebiste! Poszedł sub :-)

Re: TITANFALL 2

: 19 mar 2017, 11:24
autor: sp0q
pr0tip post.

1. W ustawieniach grafiki zjechać z Adaptive Resolution FPS Target do 0 - to powinno całkowicie usunąć film grain.

2. Bierzemy sobie to: https://www.reddit.com/r/titanfall/comm ... _of_field/ i dodajemy bloom:

bind "F3" "dof_enable 0"
bind "F4" "dof_enable 1"
bind "F5" "mat_disable_bloom 0"
bind "F6" "mat_disable_bloom 1"

Można te parametry dopisać w linii komend, ale te bindy pozwalają na włączanie/wyłączanie w locie co ładnie pokazuje różnicę w grze.


MP lobby defaultowo wygląda tak:
Obrazek

Tak wygląda teraz u mnie:
Obrazek


Podobna różnica jest w całej grze, także widać trochę lepiej do czego się strzela : P

Re: TITANFALL 2

: 19 mar 2017, 23:25
autor: sp0q
https://lowcygier.pl/promocje-cyfrowe/t ... -w-cdkeys/

Bardzo możliwe, że to global więc oszczędzi jebania ze zmianą języka : )

Re: TITANFALL 2

: 20 mar 2017, 9:19
autor: sp0q
pr0tip post #2.

Jeśli chodzi o slidehopy wydaje mi się, że tutoriale, które wklejałem na poprzedniej stronie za mały nacisk kładą (albo ja nie zwróciłem uwagi oglądając) na podstawowy błąd, który czyni je właściwie bezużytecznymi zbijając prędkość do poziomu sprintu.

Mianowicie - nie trzymamy W w powietrzu/poślizgu : P Jest to chyba najbardziej nieintuicyjny aspekt tej gry i strasznie się namęczyłem przy tym bo mój mózg nie chciał zaakceptować, że będziemy się poruszać bez wciskania gazu w podłogę.

Rzecz polega na tym, że cały ruch w powietrzu odbywa się na zasadzie pędu - trzymając W gra zarządza ruchem w inny sposób i w efekcie spowalnia. Więc startując sprintujemy i w momencie wykonania skoku (lub poślizgu) natychmiast puszczamy W, kucamy i zaczynamy slidehopy - W wciskamy dopiero gdy dojdzie do wallruna bo inaczej się zatrzymamy, ale zaraz po oderwaniu się od ściany znów olewamy W i lecimy dalej.

Mi trochę zeszło zidentyfikowanie tego problemu bo nikt nie pokazał mi paluchem dlaczego nie poruszam się tak szybko jak na filmikach - byłem przekonany, że źle trafiam czasowo z podskokami. Paradoksalnie, gdy już uda się przyzwyczaić do tego typu mechaniki, cały system zaczyna się kleić bo nagle zupełnie naturalne staje się odwrócenie za przeciwnikiem i wykonanie jeszcze kilku slide hopów po łuku lecąc tyłem, nieustannie strzelając.

Re: TITANFALL 2

: 22 mar 2017, 8:58
autor: sp0q
Chciałem dodać jeszcze do powyższego. Podsumowanie slidehopów:

1. Sprint
2. Skok/wślizg z jednoczesnym puszczeniem W
3. Cykliczne podskoki z wciśniętym CTRL (kucanie) dokładnie w momencie zetknięcia z podłożem

To nam daje nagły boost do predkości, ale z czasem się ona wytraci do poziomu normalnego sprintu. Na to jest kolejny sposób - air strafing.

Podczas wykonywania slidehopów wciskamy A lub D, a myszkę przesuwamy w tym samym kierunku z 'odpowiednią' prędkością. Sprawi to, że będziemy poruszać się po łuku i z jakiegoś powodu nabierać prędkości. Stąd nawet jeśli mamy długą prostą, to lepiej robić na zmianę strafe'y w przeciwne strony - pozwoli to utrzymać prędkość.
Można też stosować to podczas wallrunów - dobiegając do rogu odskakujemy od ściany i tak samo wykonujemy łuk - po nabraniu wprawy można bardzo łatwo złapać ścianę za rogiem bez znacznego wytracania prędkości (ale to już wyższa szkoła jazdy).

Prędkość slidehopów można także zachować łącząc je z biegiem po ścianach bo wtedy, odskakując od ściany i puszczając W, wracamy do stanu początkowego, więc jak tylko dotkniemy ziemi z wciśniętym CTRL dostaniemy kolejnego boosta. Ale to wymaga troszkę większego obycia z mapami by świadomie znaleźć się w miejscu, w którym można zrobić ładnego wallruna, z którego z kolei ruszymy dalej w odpowiednim kierunku.

Re: TITANFALL 2

: 22 mar 2017, 9:06
autor: versedii
A kogo to Panie obchodzi?

Re: TITANFALL 2

: 22 mar 2017, 9:10
autor: fr1maN666
Łapie się to dosyć szybko, jako ograny w chuj w Q3 i Quake live'a od quakeowych strafejumpów różni się to tylko tym że tam trza było jeszcze trzymać cały czas "W", ale zasada ta sama. Skręcając w lewo, trzymamy "A" i myszka w lewo.

Wallrun też mi już zajebiście wychodzi, potrafię bez problemów szybko zmieniać płaszczyzny bez straty prędkości, ale to wystarczy obejrzeć te poradniki co wrzuciłeś gdzieś na początku.

Re: TITANFALL 2

: 22 mar 2017, 9:23
autor: sp0q
versedii pisze:A kogo to Panie obchodzi?

Nikt nie zapraszał.

Re: TITANFALL 2

: 23 mar 2017, 9:30
autor: sp0q
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/JnKvyNnc11U[/bbvideo]

Gość fajnie opowiada przebieg meczu. Przede wszystkim podobało mi się zwrócenie uwagi na jedną sprawę - jeśli w przeciwnym teamie jeden gość na zajebisty streak i dostanie tytana w ciągu minuty to trzeba skupić się na nim i dojebać mu go najszybciej jak się da, bo to jest coś co zamyka mecze już na samym początku.
Nie myślałem o tym wcześniej bo w pojedynkę ciężko ogarnąć taką sytuację, ale jak gramy we trzech to już można kombinować.

edit. jeszcze jedno nagranie w tym stylu:

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/mX3MlhwLKzk[/bbvideo]

Re: TITANFALL 2

: 23 mar 2017, 11:44
autor: sp0q
Przegapiłem przy ostatnim secie filmików dotyczących poruszania się : )

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/1S6LzcmWLOo[/bbvideo]

Re: TITANFALL 2

: 23 mar 2017, 15:29
autor: sp0q
Jest i nowa tier lista : )

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/v34a1WoVIFQ[/bbvideo]

Re: TITANFALL 2

: 23 mar 2017, 19:03
autor: fr1maN666
DLC i jakby ktoś chciał to będzie weekend free.

https://www.titanfall.com/pl_pl/news/fr ... etwork-11/

Re: TITANFALL 2

: 23 mar 2017, 19:42
autor: sp0q
Nowa egzekucja Northstara wygląda zajebisćie : )

Fajnie, że zostawią tor treningowy dla wszystkich.

Re: TITANFALL 2

: 24 mar 2017, 10:55
autor: versedii
podczas którego będzie można za darmo przetestować grę. Wydarzenie rozpocznie się 30 marca i potrwa do 3 kwietnia. Otrzymaliśmy dużo pozytywnych opinii na temat ostatniego darmowego weekendu, w związku


Dokładniej frimanku darmowy weekend za tydzień. Skuszę się.

Re: TITANFALL 2

: 24 mar 2017, 11:54
autor: PL-Kovalsky
Ja również ujarzmię co to za ciekawość :) Tak zachwycana przez sp0q i frimcia :P

Re: TITANFALL 2

: 24 mar 2017, 13:10
autor: sp0q
Zapraszamy : ) nawet postaram się przez pierwsze 2h nikogo nie wyzywać ; )

Re: TITANFALL 2

: 24 mar 2017, 14:09
autor: fr1maN666
sp0q pisze:Zapraszamy : ) nawet postaram się przez pierwsze 2h nikogo nie wyzywać ; )


Pfff nie wytrzymasz. Nie potrafisz, nie umiesz. Ja np. się dziwię jak gramy i w ciagu ostatnich 10 minut nie pada w moją stroną "szmaciarzu". Coś jest wtedy nie tak. Kiedy Spoq nie obraża Cię od kurew... Wiedz że coś się dzieje!

Re: TITANFALL 2

: 24 mar 2017, 15:18
autor: Kuchorz
Też rzucę okiem dokładniej na tą pozycję!

Re: TITANFALL 2

: 28 mar 2017, 19:54
autor: sp0q
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/L2YLoPMKmto[/bbvideo]

Re: TITANFALL 2

: 29 mar 2017, 11:05
autor: Kuchorz
Od kiedy to będzie można ściągać? Od piątku?

Re: TITANFALL 2

: 29 mar 2017, 11:08
autor: sp0q
Nie widziałem informacji, ale zdaje się, że przy okazji ostatniego darmowego weekendu można było już w piatek rano.

Re: TITANFALL 2

: 29 mar 2017, 14:37
autor: zulusik1
Mialem ten shit pobrany, szkoda ze to usunełem

Re: TITANFALL 2

: 29 mar 2017, 15:53
autor: sp0q
zulusik1 pisze:Mialem ten shit pobrany, szkoda ze to usunełem

Obrazek

Re: TITANFALL 2

: 29 mar 2017, 15:57
autor: fr1maN666
Dobrze że nie muszę się przejmować takimi rzeczami jak pobranie 40 Gb z moim internetem... :E