Przedobrzasz Friman, Twoje filmy, w jakości renderingu, mogły by być lepsze. Wydaje mi się, że YT je niszczy podczas przetwarzania, czyli gdzieś na ustawieniach występuje konflikt.
Ale ja nie o tym...
Parę postów wstecz znajdziecie mojego posta zawierającego 6 obrazków z gry. Na jego końcu opisałem problem, z jakim się spotkałem podczas renderingu (podwójne obrazy w ruchu). Poniżej przedstawiam rozwiązanie tego problemu.
Zamknij Sony Vegas!Skopiuj zawartość spoilera i zapisz w notatniku jako plik z rozszerzeniem
.cs, pamiętając by kodowanie zmienić na UTF-8 - jak na obrazku.

- plugin.JPG (22.27 KiB) Przejrzano 36724 razy
[spoil]using System;
using System.IO;
using System.Text;
using System.Drawing;
using System.Reflection;
using System.Diagnostics;
using System.Collections;
using System.Windows.Forms;
using System.ComponentModel;
using System.Runtime.InteropServices;
using Microsoft.Win32;
using Sony.Vegas;
public class EntryPoint
{
Vegas myVegas;
public void FromVegas(Vegas vegas)
{
myVegas = vegas;
foreach (Track track in myVegas.Project.Tracks)
{
if (track.IsVideo())
{
foreach (TrackEvent evnt in track.Events)
{
VideoEvent videoEvent = (VideoEvent)evnt;
VideoResampleMode VRMode = VideoResampleMode.Disable;
// VideoResampleMode.Force;
// VideoResampleMode.Disable;
videoEvent.ResampleMode = VRMode;
}
}
}
}
}[/spoil]
Powstały plik przenieś do lokalizacji:
Dysk C:/ > Program Files/ > Sony/ > Sony Vegas Pro 13/ > Script menuUruchom Sony VegasKliknij dwukrotnie na pasku narzędzi (na prawo od tych wszystkich dyskietek, strzałek i łapek), otworzy się menu
Customize toolbar.
Z pola opisanego jako
Available buttons wybierz nazwę pliku, który utworzyłeś wcześniej i kliknij pole
Add.
Na pasku narzędzi pojawi się ikona skryptu.
Teraz tylko musisz pamiętać, by przed renderowaniem kliknąć w tę ikonę, by wyłączyć funkcję "smart resampling".
Pozdrawiam :)