II_Viruus_II

Każdy ban to osobny temat!

Moderator: Sztab

II_Viruus_II
Articles: 0
Reactions:
Posty: 5
Rejestracja: 09 sie 2016, 20:43
Lokalizacja: Nowy Targ

II_Viruus_II

Post autor: II_Viruus_II »

Nick: II_Viruus_II

Kiedy: 09-08-2016

Typ bana: Perm

Opis: masz zakaz wstępu na ten serwer. Powód: Hacking/Cheating (Slo1kDz3mu)

Cały ten filmik który jest na YT jest czysty i wszystkie akcje są do wytłumaczenia

Jeśli jest taka możliwość chciałbym się wytłumaczyć z tego -_-

Wiec proszę o rozmowę z administratorem .
Awatar użytkownika
Figimli
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1254
Rejestracja: 24 kwie 2015, 18:22
Lokalizacja: polska

Re: Bany na serwerze BF4 / Ban Appeal

Post autor: Figimli »

niebawem ktos sie pojawi
Awatar użytkownika
Your3vilTwin
Articles: 0
Reactions:
Posty: 828
Rejestracja: 04 maja 2015, 21:49
Lokalizacja: krzesło

Re: Bany na serwerze BF4 / Ban Appeal

Post autor: Your3vilTwin »

Masz możliwość pisania na forum. Zawsze możesz to wszystko opisać elegancko, żeby wszyscy, którzy oglądali filmik mieli wgląd w sytuację.
Awatar użytkownika
Slo1kDz3mu
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1547
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
Lokalizacja: Wolverhampton

Re: Bany na serwerze BF4 / Ban Appeal

Post autor: Slo1kDz3mu »

II_Viruus_II pisze:Nick: II_Viruus_II

Kiedy: 09-08-2016

Typ bana: Perm

Opis: masz zakaz wstępu na ten serwer. Powód: Hacking/Cheating (Slo1kDz3mu)

Cały ten filmik który jest na YT jest czysty i wszystkie akcje są do wytłumaczenia

Jeśli jest taka możliwość chciałbym się wytłumaczyć z tego -_-

Wiec proszę o rozmowę z administratorem .


Ban nadany po konsultacjach wśród klanowiczów, decyzja podjęta na podstawie nagrania. Ban podtrzymany.
Obrazek
Awatar użytkownika
przeno
Articles: 0
Reactions:
Posty: 326
Rejestracja: 31 mar 2015, 13:41
Lokalizacja: Bytom

Re: Bany na serwerze BF4 / Ban Appeal

Post autor: przeno »

A ja uważam, że po to jest ten temat, aby właśnie się tutaj wytłumaczyć. Czekam .


Słoik, jesli jest możliwość, podaj link gdzieś do tego gilmiku.
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Bany na serwerze BF4 / Ban Appeal

Post autor: fr1maN666 »

[bbvideo=640,360]https://youtu.be/bWHX8npvrM8[/bbvideo]
0:20 - przęłączanie między celami, oraz śledzenie celu na punkt w helce z takiej odległości?
1:20 - to samo, ale w zwolnionym tempie. Wyraźnie widać prowadzenie celownika idealnie na pojeździe. Możliwe??
5:20 - kolejny przykład śledzenia celu, z bliższej odległości. Dokładniej widoczne w zwolnionym tempie w 5:40
6:16 - każdy "latacz" wie, że rakiety zuni lecą tam, gdzie jest pionowa kreska pod krzyżykiem na celowniku. Automatyczny namiar jest na krzyżyk.
6:55 - żołnierz na wyspie w żaden sposób nie był wyspotowany. Był niewidoczny nawet dla spectatora. Dokładnie widać to na slow motion od 7:46 . Patrzcie na punkt C.
9:03 - drgania celownika, spowodowane najprawdopodobniej kontrowaniem autonamierzania, ściągającego helkę na czołg po prawej. W 9:09 natychmiastowa zmiana priorytetów w momencie pojawienia się helki. Nie sądzę, by ktoś był na tyle blisko by ją wyspotować, poza tym - skąd było wiadomo, że zrespi się właśnie teraz? Respawn counter?
9:17 - poraz kolejny zmiana celu na dużym dystansie "na punkt"
9:45 - w zwolnionym tempie wyraźnie widać kontrowanie aima na czołg po prawej, oraz przejście z celownikiem na helkę w 10:06 Ze względu na dystans atak został czasowo wstrzymany i w 10:29 nastąpiła zmiana priorytetów z "idealnym" namierzeniem czołgu.

Na stronie https://pbscreens.com/?player-6558570 nie ma żadnych sceenów gracza, pomimo wymuszania za pomocą opcji w proconie, co sugeruje zastosowanie oprogramowania blokującego screenshoty. Używane przez niego aliasy to: II_Viruus_II, Viruus_PL, Viruus_TP, WasFurPech.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2016, 15:05 przez Slo1kDz3mu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołożyłem podpisy pod filmem
Obrazek
II_Viruus_II
Articles: 0
Reactions:
Posty: 5
Rejestracja: 09 sie 2016, 20:43
Lokalizacja: Nowy Targ

Re: Bany na serwerze BF4 / Ban Appeal

Post autor: II_Viruus_II »

0:20 Piksle w piksle ?! Oba pojazdy zespotowane były wczesniej. Szukałem pelotki bo ona mi zagrażała -_-.
1:20 jak się przyjrzysz to to nie jest idealne celowanie tylko celowanie mniej więcej ( widac zarys pojazdu )
5:20 strzelanie z pocisków TOW polega na śledzeniu pojazdu -_-
6:16 strzelanie z zuni (Środek pionowej kreski) jest przesunięte ( zapewne winna samego połączenia lub przekłamanie spectatora)
6:43 widać gościa na C z mojej drużyny .( Używam dużej mapy + radar ) widziałem na niej jak gościu z przeciwnej drużyny pojawił się na mapie dolny prawy róg wyspy C. Już po nawrocie widać mały punkt który się porusza.
9:03 to są lagi ( nie koniecznie z mojej strony ) -_- widać to jak nawracam samolotem .
9:17 to jest celowanie -_- a to że celownik jest przesunięty to jest winna samego spectatora
jak w helke wchodzi gościu to na chwile pojawia się znacznik na dużej mapie
9:45 znowu lagi? widać ewidentnie że pionowa kreska się nie rusza a podczas takich szarpięc musi się poruszać -_-. Nie nastąpiła zmiana priorytetów tylko jak bym zaatakował helke w tym momencie to byłby baserape.
Jakie program blokujący screenshoty?
Jak się dużo lata to się wie jak wykorzystywać wszystkie dostępne możliwości by widzieć jak najwięcej .
Awatar użytkownika
Slo1kDz3mu
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1547
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
Lokalizacja: Wolverhampton

Re: Bany na serwerze BF4 / Ban Appeal

Post autor: Slo1kDz3mu »

Po pierwsze: mamy awersję do cheaterów. W dzisiejszych czasach nie jest łatwo udowodnić komuś cheaty, kiedy są one zbudowane w taki sposób, by być praktycznie niewykrywalne.
Po drugie: lepiej dmuchać na zimne, niż się raz sparzyć.
Decyzja zostaje podtrzymana.
Przykro mi, bo na prawdę szkoda mi (nam) ludzi, z którymi jest dobry kontakt na TS-ie...:(
Obrazek
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: II_Viruus_II

Post autor: sp0q »

Żeby nie było, że jest kompletnie jednostronna opinia. Wg mnie materiał jest czysty - ja tam nie widzę żadnych ezoterycznych cudów, normalna gra helką. Film jest ze spectatora, i jako taki nie jest miarodajny bo nie uważam by był w stanie przekazać dokładny stan klienta do oglądającego. Co innego gdy gra musi ustalić generalne położenie hitboxa w przestrzeni, a co innego przekazać każdy ruch o piksel z dokładnością do 60 odświeżeń na sekundę - wg mnie z tego wynikają ewentualne szarpnięcia celownika. Ale do tego potrzebowalibyśmy informacji technicznych od DICE, do tego czasu użyty dowód jest bezużyteczny.

Zakładam, że krzyki o czity zaczęły się jak zwykle zanim ktokolwiek pomyślał by skrzyknąć trzech gości ze stingerami, co?
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
Slo1kDz3mu
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1547
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
Lokalizacja: Wolverhampton

Re: II_Viruus_II

Post autor: Slo1kDz3mu »

[username|#FF40FF|bold|73]sp0q[/username] polataj, ja Cię poobserwuję, następnie niech polata [username|#00FF00|bold|61]Jarzombek[/username]. Podobne akcje, podobne uzbrojenie, zbliżony schemat zachowań. Jeżeli na nagraniach będą występowały podobne anomalie, rozpatrzymy sprawę na nowo.
Na korzyść przemawia fakt, iż [username|#000040|bold|1236]II_Viruus_II[/username] sam założył temat.
Obrazek
Awatar użytkownika
Your3vilTwin
Articles: 0
Reactions:
Posty: 828
Rejestracja: 04 maja 2015, 21:49
Lokalizacja: krzesło

Re: II_Viruus_II

Post autor: Your3vilTwin »

Te "szarpnięcia" w samolotach (6:51) mi się zdarzają co jakiś czas. W śmigłowcu rzadziej. I zawsze zwalałem to na masę Brunka i że przeważnie wtedy walił z tv-ki. Może to problemy z łączem albo lagi serwera. Strzały z tv-ek nie są jakoś specjalnie nadzwyczajne. Łódką na paracwelach nie takie rzeczy się robiło. Nawet jak wróg nie był zespotowany. Wystarczyło że tylko ktoś rzucił hasłem "plot na B". Filmik stuprocentowych dowodów nie przedstawia. Koleś przesiedział w śmigłowcu szturmowym 3x tyle czasu co ja więc doświadczenia ciężko mu odmówić. Przeglądając statystyki na bf4stats też nic nadzwyczajnego nie widzę.

Co do pbscreens to zauważyłem, że ta opcja wymuszania działa sobie z różnym efektem. Testowałem na klanowiczach i też nie pojawiły się screeny.

Reasumując nie bronię gościa ale widać że są wątpliwości co do słuszności bana. A w takim przypadku chyba jednak powinniśmy rozstrzygać to na korzyść "oskarżonego".

Co do tego trybu widza to możemy dziś zrobić eksperyment. Ja polatam na przykład Slo1k mnie nagra. Wyślę mu swoje nagranie bez żadnej obróbki a on to sklei w jedno i zobaczymy co z tego wyniknie. Z jego łączem grubszym niż Bruneq w pasie to chyba będzie najrozsądniejsze rozwiązanie.
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Bany na serwerze BF4 / Ban Appeal

Post autor: fr1maN666 »

II_Viruus_II pisze:6:16 strzelanie z zuni (Środek pionowej kreski) jest przesunięte ( zapewne winna samego połączenia lub przekłamanie spectatora)
9:03 to są lagi ( nie koniecznie z mojej strony ) -_- widać to jak nawracam samolotem .
9:17 to jest celowanie -_- a to że celownik jest przesunięty to jest winna samego spectatora
9:45 znowu lagi? widać ewidentnie że pionowa kreska się nie rusza a podczas takich szarpięc musi się poruszać -_-. Nie nastąpiła zmiana priorytetów tylko jak bym zaatakował


Sprawdzone przeze mnie na kilu różnych serwerach, spektując helki i jety i faktycznie występują takie przekłamania interfejsu. Szczególnie przy dużej helce, widać to bardzo często że jest takie opóźnienie samego interfejsu względem tego co ma gracz. Tym się to nasila im miałem większy ping do serwera który obserwowałem, ale zjawisko to jest już dość widoczne przy pingu 50-60.

Toćka w toćkę przepisane z pmki do Słoika.
Obrazek
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: II_Viruus_II

Post autor: versedii »

Your3vilTwin pisze:Co do pbscreens to zauważyłem, że ta opcja wymuszania działa sobie z różnym efektem. Testowałem na klanowiczach i też nie pojawiły się screeny.


To jak to w końcu jest?
Klanowicze podzielone opinie, na Battlelog'u wszyscy zgodni, że na bank blokujący.
Nie znam się na tego typu gadżetach. Co to w ogóle jest? USB? Czy zmodyfikowany RAM? Software? Czemu PB tego nie wykrywa skoro bezpośrednio uniemożliwia dostęp do zrobienia screena? Dla mnie to był główny argument, który teraz mi dementujesz.
Awatar użytkownika
przeno
Articles: 0
Reactions:
Posty: 326
Rejestracja: 31 mar 2015, 13:41
Lokalizacja: Bytom

Re: II_Viruus_II

Post autor: przeno »

Żaden ze mnie ekspert, ale dla mnie ten filmik to żaden dowód. Nic tam dziwnego nie widze, może tylko dziwnie koleś wie gdzie co jest( pplot, heli, piechota). Ale może dlatego, że zadko widzę wroga w ogóle.
Nie znam sie na haksach i czitach, więc nie będę sie mądrzyć. Zrobita jak chceta. Ja winy nie widzę w tym padawanie.
Awatar użytkownika
Your3vilTwin
Articles: 0
Reactions:
Posty: 828
Rejestracja: 04 maja 2015, 21:49
Lokalizacja: krzesło

Re: II_Viruus_II

Post autor: Your3vilTwin »

versedi pisze:To jak to w końcu jest? ... ... Dla mnie to był główny argument, który teraz mi dementujesz.


No co mam Ci powiedzieć. Właśnie wszedłem na procona i wymusiłem screeny na AntySnajperze i zulusiku. Sprawdzam na pbscreens i nic nie ma. Albo mam coś z kontem albo coś po ich stronie pbscreens nie bangla. Albo porostu czitery. U ciebie z resztą też mi nie wygenerowało mi. Ostatni masz z 9 sierpnia.
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1778
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: II_Viruus_II

Post autor: Kuchorz »

Jedyne do czego ja jestem w stanie się przyczepić to celowanie w pierwszych sekundach filmu. Dla mnie wygląda to trochę jak wspomaganie celowania na konsoli. Po naciśnięciu przycisku celownik najeżdża płynnie na bliski cel i ładnie się na nim zatrzymuje. Nie wiem czy tak właśnie jest w tym przypadku, tak to właśnie wygląda. Chętnie wsiądę jako widz na jakiegoś naszego pilota, żeby zboczyć czy faktycznie taki manewr celowania da się ładnie powtórzyć. Reszta dla mnie to czarna magia, żaden ze mnie pilot.

Pbscreen miał awarię. Sło1k właśnie naprawił.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Awatar użytkownika
Salendo
Articles: 0
Reactions:
Posty: 212
Rejestracja: 04 lip 2016, 12:52
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: II_Viruus_II

Post autor: Salendo »

Pozwólcie, że ja się wypowiem, bo trochę już latam na helkach i według mnie Virus oszukuje.
Na filmiku TV akurat są normalne, ale widać, ze TOW jest podejrzany, celownik nie schodzi z czołgu.
Teraz co do strzelania od 9:03 z takiej odległości nie da się trafić w czołg i każda rakieta trafia i jeszcze to drganie celownika, którego nigdy nie spotkałem.
Ostatni najtwardszy dowód według mnie to najechanie celownikiem na helikopter od razu po zrespieniu się. To nie jest możliwe żeby tak celować od razu, dlaczego?
Żeby obraz wpadł do oka, potem do mózgu, potem do mięśnia odpowiadającego za naciśnięcie klawisza to zajmuje ok sekundy. To nie zajmowało tyle. Według mnie ban nie powinien zostać zdjęty.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2016, 22:07 przez fr1maN666, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Mała korekta błędów
II_Viruus_II
Articles: 0
Reactions:
Posty: 5
Rejestracja: 09 sie 2016, 20:43
Lokalizacja: Nowy Targ

Re: II_Viruus_II

Post autor: II_Viruus_II »

Salendo pisze: ale widać, ze TOW jest podejrzany, celownik nie schodzi z czołgu.
Teraz co do strzelania od 9:03 z takiej odległości nie da się trafić w czołg i każda rakieta trafia i jeszcze to drganie celownika, którego nigdy nie spotkałem.
Ostatni najtwardszy dowód według mnie to najechanie celownikiem na helikopter od razu po zrespieniu się. To nie jest możliwe żeby tak celować od razu, dlaczego?
Żeby obraz wpadł do oka, potem do mózgu, potem do mięśnia odpowiadającego za naciśnięcie klawisza to zajmuje ok sekundy. To nie zajmowało tyle. Według mnie ban nie powinien zostać zdjęty.


Jeśli uważasz że strzelanie z takiej odległości jest niemożliwe to mało godzin przelatałeś . Przychodzi to z razem z wyczuciem helki, a w tym wypadku powinieneś wiedzieć ze najlepiej się strzela przy przepustnicy otwartej na 55 czyli nominalnie. w każdym z tych 2 przypadków podczas strzału z TOW celownik przelatuje za obrys pelotki i czołgu. (Powinieneś znać 2 techniki strzelania z rakiet TOW ale mniejsza z tym) To że oba pojazdy dostały wynika z tego że owy pojazd znalazł się na lini lotu pocisku który dożył do wycelowanego miejsca.Z Helką już mówiłem (widać nawet że przed namierzeniem helki nie ruszam się , oglądam pole walki na dużej mapie) gdy przeciwnik wsiadł do helki na dużej mapie pojawił się znacznik. Namierzam gościa po czym wracam do czołgu by potem zaatakować helke gdy ta znajduję się poza mapą.



Jeszcze raz mogę powtórzyć to samo tym razem ze spectatorem -_-
Awatar użytkownika
Slo1kDz3mu
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1547
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
Lokalizacja: Wolverhampton

Re: II_Viruus_II

Post autor: Slo1kDz3mu »

Jakkolwiek to się zakończy, to musisz przyznać jedno: nie olewamy problemu i staramy się podejść do niego z każdej możliwej strony.
Obrazek
Awatar użytkownika
Figimli
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1254
Rejestracja: 24 kwie 2015, 18:22
Lokalizacja: polska

Re: II_Viruus_II

Post autor: Figimli »

Ja mam chyba za miekie serce :) odbanowal bym i na kontrolowanym gra na naszym serwie
Awatar użytkownika
TeGies
Articles: 0
Reactions:
Posty: 871
Rejestracja: 31 mar 2015, 12:26
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: II_Viruus_II

Post autor: TeGies »

To może wrzucę skromne 5 groszy.
Zdjął bym bana. Tylko jedna prośba do virusa: graj u Nas helką jak masz godnego przeciwnika w helce po przeciwnej stronie :)
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o 'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop 'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Awatar użytkownika
Slo1kDz3mu
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1547
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
Lokalizacja: Wolverhampton

Re: II_Viruus_II

Post autor: Slo1kDz3mu »

TeGies pisze:To może wrzucę skromne 5 groszy.
Zdjął bym bana. Tylko jedna prośba do virusa: graj u Nas helką jak masz godnego przeciwnika w helce po przeciwnej stronie :)

Nie chcę wyjść na gestapowca, ale problem nie jest jeszcze rozwiązany. Jak widać na załączonym obrazku, robimy na prawdę dużo, by żadna ze stron nie czuła się pokrzywdzona lub winna. Na razie zdejmę bana na TS-ie, gdyż mam parę pytań do Virusa.
Obrazek
ig0r_vonfluflu
Articles: 0
Reactions:
Posty: 794
Rejestracja: 06 kwie 2015, 20:57
Lokalizacja: Poznań

Re: II_Viruus_II

Post autor: ig0r_vonfluflu »

TeGies pisze:To może wrzucę skromne 5 groszy.
Zdjął bym bana. Tylko jedna prośba do virusa: graj u Nas helką jak masz godnego przeciwnika w helce po przeciwnej stronie :)


To Jarzombek też będzie musiał czekać na godnego helkowicza w innym przypadku zakaz używania śmigła. Popieram Słoika, jeżeli Virus chce się tłumaczyć i będzie potrafił udowodnić swoją niewinność proszę bardzo, ma takie prawo. Jednak na chwilę obecną podtrzymałbym bana, przynajmniej do czasu rozmowy z Virusem na TS.
Obrazek
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: II_Viruus_II

Post autor: sp0q »

ig0r_vonfluflu pisze:
TeGies pisze:To może wrzucę skromne 5 groszy.
Zdjął bym bana. Tylko jedna prośba do virusa: graj u Nas helką jak masz godnego przeciwnika w helce po przeciwnej stronie :)


To Jarzombek też będzie musiał czekać na godnego helkowicza w innym przypadku zakaz używania śmigła. Popieram Słoika, jeżeli Virus chce się tłumaczyć i będzie potrafił udowodnić swoją niewinność proszę bardzo, ma takie prawo. Jednak na chwilę obecną podtrzymałbym bana, przynajmniej do czasu rozmowy z Virusem na TS.

Nikt nie będzie musiał na nic czekać, bo to nie wina pilota, że piechota jest leniwa i nie jest w stanie ogarnąć trzech stingerów.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
WillNR
Articles: 0
Reactions:
Posty: 360
Rejestracja: 25 kwie 2015, 0:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: II_Viruus_II

Post autor: WillNR »

Ja jak już mówiłem Słoikowi, mam mieszane uczucia, co do tej płynności celowania i śledzenia ...
Ale jasne, porozmawiać ,wytłumaczyć się można, żeby sprawę wyjaśnić do końca.
ODPOWIEDZ