ig0r_vonfluflu pisze:Samoloty które możesz zestrzelić przy pomocy karabinu, ale nie rozwalają się po uderzeniu w drzewo. DICE i wszystko jasne :p
Myślę, że akurat to jeszcze ogarną. Nie widzę powodu by miało się to nagle zmienić w silniku.
Coś takiego mi wpadło w ręce jeszcze:
“Operations introduces a completely new way to play multiplayer. In Battlefield 1 will you play a series of interconnected battles across multiple fronts. Play a sequence of battles where your actions have consequences beyond a single match, as you try to conquer territory or push back your attackers.”
Obstawiałbym coś w stylu dodatkowych bonusów dla teamu, któremu uda się wypełnić jakieś zadania w poprzednim meczu, np. zdobycie jakiegoś punktu w ramach zadanego czasu, który pojawiał się we wczorajszym gameplayu. Choć coś takiego mogłoby nieźle zjebać balans. Wystarczy, że jeden mecz jakaś drużyna dostanie w dupę, a w kolejnym lepsza miałaby dostać jeszcze jakieś plusy?