Strona 37 z 47

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 10:28
autor: fr1maN666
Mają być adminy itd. Ściśle powiązane to jest z plutonami. W plutonie będzie można zrobić wszystko to samo co w czwórce a nawet więcej. Będą rangi (1 - generał, kilku poruczników, kilku sierżantów, reszta zwykli szeregowcy), którym założyciel plutonu (generał) będzie mógł dawać odpowiednie uprawnienia do sterowania serwerem. Opisane było parę dni temu na reddicie.

Update wiosenny ponoć 18 albo 25 kwietnia. A majowa aktualizacja wprowadzająca zmiany w operacjach z tego co wstępnie wiadomo przy tworzeniu matchmakingu ma brać pod uwagę parametry takie jak level, SPM i KPM. Jak samo DICE powiedziało, proces tworzenia meczu może się nieznacznie przez to wydłużyć, ale dzięki temu mecz wystartuje z lepszym balansem. Miejmy nadzieję że tak to będzie :-)

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 13:09
autor: Your3vilTwin
Noo. Ciekawe jak nas podzieli jak jakimś cudem się zbierzemy i wejdziemy w powiedzmy 10 osobowym składzie.

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 13:17
autor: fr1maN666
Jak będziemy w party to ma nas nie rozdzielać tak jak do tej pory. A znając DICE to pewnie będziemy czekać na ekranie matchmakingu 40 minut zanim znajdzie taki serwer żeby nas nie rozdzielić i żeby dobrze zbalansowało :-) To jest to nieznaczne wydłużenie oczekiwania na rozpoczęcie meczu o którym pisałem wcześniej :-D

Bardziej jestem ciekaw jak np. będzie chciał wejść na operacje załóżmy cały klan (15 osób przykładowo) w którym 90% ludzi ma 110 level i K/D = 4.0 :-D To będzie dopiero kurwa kabaret.

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 18:29
autor: PL-Kovalsky
No więc wnioski wysuwają się same...
W trakcie oczekiwania na meczyk w menułe :) ~40 min jak to frimcio powiedział:
A to że Jestę : EXPERTĘ
Wyliczyłem, że...
Zdążymy wypić ~ 4 do 5 piwerek :) Hmm więc:
Nasze K/D ratio z 4 = wkurwa emocjonalna [wartość stała = 1,5 wkurwy/min = 0,025] + ilość piwerek (załóżmy, że 4) to 4,025 X kg masy ciała wagi typowego gracza (dajmy że 85 kg) x współczynnik krzyku na Ts`ie (mnożnik stały 1,22) / ilość grających na operacji tj: 48 / 5 osobową drużynę = 1,739135416666667 K/D /osobę w 1 drużynie * [załóżmy 2 teamy po 5 osób] =
3,478270833333333 K/D ratio na osobę.

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 18:34
autor: fr1maN666
Leżę :-D Rozjebałeś system... Trzeba to wrzucić na reddita : "How TGS-player skill is calculated!"

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 18:39
autor: fr1maN666
Nowa mapa w czerwcu dla Premium. Jednak nocna :-)

Obrazek

Obrazek



https://www.battlefield.com/pl-pl/games ... efield%201)

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 19:08
autor: fr1maN666
Dlatego każdego kto z tego korzysta nazywam od dziś "śmieciem".

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=h91EIKokWro[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 19:34
autor: versedii
Stream z nowej nocnej mapy: https://www.twitch.tv/bfpl

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 20:56
autor: MARCIN_ZAC
PL-Kovalsky pisze:No więc wnioski wysuwają się same...
W trakcie oczekiwania na meczyk w menułe :) ~40 min jak to frimcio powiedział:
A to że Jestę : EXPERTĘ
Wyliczyłem, że...
Zdążymy wypić ~ 4 do 5 piwerek :) Hmm więc:
Nasze K/D ratio z 4 = wkurwa emocjonalna [wartość stała = 1,5 wkurwy/min = 0,025] + ilość piwerek (załóżmy, że 4) to 4,025 X kg masy ciała wagi typowego gracza (dajmy że 85 kg) x współczynnik krzyku na Ts`ie (mnożnik stały 1,22) / ilość grających na operacji tj: 48 / 5 osobową drużynę = 1,739135416666667 K/D /osobę w 1 drużynie * [załóżmy 2 teamy po 5 osób] =
3,478270833333333 K/D ratio na osobę.


Dlayego jestem za legalizacją marihujaniny

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 10 kwie 2017, 22:32
autor: fr1maN666
Gejplej na nowej mapie.

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=F1o_hm8Wdxs[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 11 kwie 2017, 19:39
autor: fr1maN666
Niedaleka przyszłość w BF1.

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=TunS1uZifgI&list=WL&index=7[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 14 kwie 2017, 11:17
autor: fr1maN666
Coś tam idzie w dobrym kierunku z granatami.

https://www.reddit.com/r/battlefield_li ... e_4122017/

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 18 kwie 2017, 20:00
autor: fr1maN666
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=TSD8VPdj2ug&list=WL&index=4[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 21 kwie 2017, 6:25
autor: versedii
Łatwiej! Więcej casuali.
Każdy ustawi na minimum...

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=iEDTweXhD2M&feature=youtu.be[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 21 kwie 2017, 14:12
autor: fr1maN666

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 21 kwie 2017, 14:27
autor: versedii


1000%

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 25 kwie 2017, 19:51
autor: fr1maN666
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=gpKmoSPTwcw[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 26 kwie 2017, 14:25
autor: fr1maN666
Omówienie pacza by jackfrags
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=qLTR_elcXMA[/bbvideo]

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 27 kwie 2017, 14:39
autor: versedii

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 27 kwie 2017, 16:26
autor: UstroniokPL
czy mamy juz swój pluton w BF1

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 27 kwie 2017, 16:30
autor: fr1maN666
Nie mamy. Ja mogę założyć jak wrócę do domu.

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 27 kwie 2017, 16:50
autor: versedii

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 27 kwie 2017, 16:53
autor: UstroniokPL
to bardzo poprosze frimanku co widzieli ze jeszce ktos gra od nas w ta gre

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 27 kwie 2017, 17:53
autor: fr1maN666
Ja tam mam zamiar w weekend pograć ostro.

Pluton stworzony. Trza wejść w plutony i wyszukać, następnie złożyć podanie, ja akceptuję. Oczywiście zjebane bo jako właściciel plutonu nie mogę nikogo zapraszać :-(

Nazwę plutonu mogę zmienić w każdej chwili, to jak ktoś coś innego chce, dać znać.

Obrazek

Re: Symulator rzucania granatami - dyskusja ogólna, nowości

: 27 kwie 2017, 18:28
autor: versedii
Akceptuj, daj prawa do akceptacji.

Generał – najwyższy stopień w plutonie; w jednostce może być w danej chwili tylko jeden generał. Twórca plutonu automatycznie otrzyma tę rangę, ale może przekazać ją komuś innemu (a nawet musi, jeśli chce opuścić pluton). Generał ma dostęp do każdej opcji, w tym zmiany nazwy, tagu i rozwiązania plutonu.

Pułkownik – pułkownik jest drugi stopniem i ma dostęp do większości opcji zarządzania plutonem – może zmieniać opis, emblemat i rodzaj dostępu. Oznacza to, że często może skutecznie zastąpić generała.

Porucznik – najniższy stopień z opcjami zarządzania. Może przyjmować lub odrzucać zgłoszenia do plutonu, jeśli ustawiona jest opcja „Wymagana aplikacja”, oraz powiązać wynajęte serwery z plutonem.

Szeregowy – to stopień, który otrzymuje każdy nowy członek plutonu. Nie zapewnia nic, poza przynależnością do plutonu i możliwością gry z innymi jego członkami. Generalnie zawsze możesz awansować kogoś na stopień poniżej twojego lub degradować bądź wyrzucać członków o niższym stopniu. Uprawnienia kumulują się, więc w przypadku awansu masz pewność, że zachowasz wcześniejsze.