Playerunkown's Battlegrounds
Moderator: Sztab
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=Fkde_c0RRl0&feature=youtu.be[/bbvideo]
- PL-Kovalsky
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 350
- Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
- Lokalizacja: Chernobyl
Re: Playerunkown's Battlegrounds
I YES`T OKIEJ
Re: Playerunkown's Battlegrounds
zeby wiedziec jak ma postac skakac trzeba sprzedac pare miljonow w ea... dla mnie masakra. i masakra ze sie chwala tm ze to ogarli wkoncu
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
Figimli pisze:zeby wiedziec jak ma postac skakac trzeba sprzedac pare miljonow w ea... dla mnie masakra. i masakra ze sie chwala tm ze to ogarli wkoncu
lol.
Czy to ich wina, że EA wybuchnal i odniosl sukces? Nie.
Czy zarobili? Tak i bardzo dobrze.
Vaulting był w planach oficjalnych prawie pół roku temu zaraz na starcie EA ale maja obsuwe. Wole, zeby to dopracowali niz wypuscili tak jak Ubisoft tecze! (2 lata i w pare milionow zajelo im zrobienie celowania w dobra strone podczas vaultowania. i nadal jest zbugowane)
Dwa: To się ANIMATOR chwali na PRYWATNYM KANALE, a nie BlueHole...
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/DAG-3_U5HEk[/bbvideo]
- PL-Kovalsky
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 350
- Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
- Lokalizacja: Chernobyl
Re: Playerunkown's Battlegrounds
Pięknie wygląda w HUJ HD VSupersynko ';P
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
Dobry materiał:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/tq08-vlJEBg[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/tq08-vlJEBg[/bbvideo]
Re: Playerunkown's Battlegrounds
PL-Kovalsky pisze:Pięknie wygląda w HUJ HD VSupersynko ';P
Pisząc to pamiętaj o trailerze Wiedźmina 3 z E3 2015 :-E

- PL-Kovalsky
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 350
- Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
- Lokalizacja: Chernobyl
Re: Playerunkown's Battlegrounds
fr1maN666 pisze:PL-Kovalsky pisze:Pięknie wygląda w HUJ HD VSupersynko ';P
Pisząc to pamiętaj o trailerze Wiedźmina 3 z E3 2015 :-E
Do Wieśka to ta gra może co najwyżej wodę po umyciu nóg wypić...
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
Dla tych co nie wiedzo.
Crouch jump:
Uwazajcie na 5-7:
1. Nacisnij alternatywny przycisk do skoku, pusc wszystko (pole bedzie puste)
2. Nacisnij i trzymaj Shift, Nacisnij i pusc spacje, pusc shifta (pole powinno miec shift+spacje)
3. Nacisnij na alternatywny przycisk do kucania, pusc wszystko (pole powinno byc zielone)
4. Nacisnij i przytrzymaj shift, nacisnij i przytrzymaj spacje. NIE PUSZCZAJ SHIFTA NOOBKU (pole powinno miec shift+spacja, pole powinno byc zielone!)
5. Nacisnij podstawowy przycisk skoku, CIAGLE TRZYMAJ SHIFT (podstawowy skok powinien zrobic sie zielony, drugi od crouch jumpa ma sie zrobic szary-niezaznaczony)
6. Nacisnij i pusc spacje (przycisk podstawowego skoku pownien nie byc szary-zaznaczony)
7. Pusc shift.
8. Jestem njbny wiec tlumaczenie jest slabe xD
Pay special attention to the keypress orders in 5-7
1. Click on alt-button box for Jump, let go of everything (box should be green)
2. Press and hold shift, Press and release space, release shift (box should have shift+space bar)
3. Click on alt-button box for Crouch, let go of everything (box should be green)
4. Press and hold shift, press and release space, DO NOT RELEASE SHIFT (box should have shift+space bar, box should stay green!)
5. Click on primary-button box for Jump, CONTINUE TO HOLD SHIFT (primary jump box should turn green, secondary crouch button should turn back to normal non-selected gray)
6. Press and release Space bar (primary jump box should go back to non-selected gray)
7. Release Shift
Crouch jump:
Uwazajcie na 5-7:
1. Nacisnij alternatywny przycisk do skoku, pusc wszystko (pole bedzie puste)
2. Nacisnij i trzymaj Shift, Nacisnij i pusc spacje, pusc shifta (pole powinno miec shift+spacje)
3. Nacisnij na alternatywny przycisk do kucania, pusc wszystko (pole powinno byc zielone)
4. Nacisnij i przytrzymaj shift, nacisnij i przytrzymaj spacje. NIE PUSZCZAJ SHIFTA NOOBKU (pole powinno miec shift+spacja, pole powinno byc zielone!)
5. Nacisnij podstawowy przycisk skoku, CIAGLE TRZYMAJ SHIFT (podstawowy skok powinien zrobic sie zielony, drugi od crouch jumpa ma sie zrobic szary-niezaznaczony)
6. Nacisnij i pusc spacje (przycisk podstawowego skoku pownien nie byc szary-zaznaczony)
7. Pusc shift.
8. Jestem njbny wiec tlumaczenie jest slabe xD
Pay special attention to the keypress orders in 5-7
1. Click on alt-button box for Jump, let go of everything (box should be green)
2. Press and hold shift, Press and release space, release shift (box should have shift+space bar)
3. Click on alt-button box for Crouch, let go of everything (box should be green)
4. Press and hold shift, press and release space, DO NOT RELEASE SHIFT (box should have shift+space bar, box should stay green!)
5. Click on primary-button box for Jump, CONTINUE TO HOLD SHIFT (primary jump box should turn green, secondary crouch button should turn back to normal non-selected gray)
6. Press and release Space bar (primary jump box should go back to non-selected gray)
7. Release Shift
Ostatnio zmieniony 18 sie 2017, 2:02 przez versedii, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
PL-Kovalsky pisze:fr1maN666 pisze:PL-Kovalsky pisze:Pięknie wygląda w HUJ HD VSupersynko ';P
Pisząc to pamiętaj o trailerze Wiedźmina 3 z E3 2015 :-E
Do Wieśka to ta gra może co najwyżej wodę po umyciu nóg wypić...
Tak jak tęcza ze swoim trailerem na E3.
Helikoptery, światło.
Później downgrade na ziemniaki i konsole...
Re: Playerunkown's Battlegrounds
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/_bc7Cfrk4Yg[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/worfS4pDkP4[/bbvideo]
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
Dla tych co maja watpliwosci ;)
Today the Devcom developer conference was happening in Cologne, I have attended the session about PUBG, here is some stuff I can remember Brendan Greene talking about:
Building new maps is an enormous effort, usually takes 6-9 months building one from scratch, they try to do it faster than that. There will be map-specific vehicles.
Matchmaking is very simple at the moment, the Platform team currently has no time extending it since they are focused on server stability
Tessellation for ground textures coming soon, looked pretty nice.
The vaulting system is very complex and adaptable to the geometry, he showed some nice animation examples.
No custom server for everybody because of the operating costs, but they will have a system for that some time in the future
They develop the game "as-a-service" with a multi-year lifespan
They were prototyping a night-mode and talked about anti-gamma boosting measures in relation to that.
Fog weather effects will probably be coming
The pan being indestructible was an accident, but they left in the game anyway
They revamped the shadow system in terms of performance, making shadows basically free, enabling long-distance shadows on low-end machines.
They showed some melee takedown animations, I'm not sure if they will go into the game though.
They have about 100 people working on the game in .KR ,15 in the USA.
Most of the session was rather dev-process heavy, talking about working with a Korean Studio, how they did Mocap, how to handle player feedback. He seems to be a genuinely nice guy. I probably forgot stuff.
EDIT: Air drag for bullets is also in the making. Here are some images of the Tessellation: https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/statu ... 2887069696
Today the Devcom developer conference was happening in Cologne, I have attended the session about PUBG, here is some stuff I can remember Brendan Greene talking about:
Building new maps is an enormous effort, usually takes 6-9 months building one from scratch, they try to do it faster than that. There will be map-specific vehicles.
Matchmaking is very simple at the moment, the Platform team currently has no time extending it since they are focused on server stability
Tessellation for ground textures coming soon, looked pretty nice.
The vaulting system is very complex and adaptable to the geometry, he showed some nice animation examples.
No custom server for everybody because of the operating costs, but they will have a system for that some time in the future
They develop the game "as-a-service" with a multi-year lifespan
They were prototyping a night-mode and talked about anti-gamma boosting measures in relation to that.
Fog weather effects will probably be coming
The pan being indestructible was an accident, but they left in the game anyway
They revamped the shadow system in terms of performance, making shadows basically free, enabling long-distance shadows on low-end machines.
They showed some melee takedown animations, I'm not sure if they will go into the game though.
They have about 100 people working on the game in .KR ,15 in the USA.
Most of the session was rather dev-process heavy, talking about working with a Korean Studio, how they did Mocap, how to handle player feedback. He seems to be a genuinely nice guy. I probably forgot stuff.
EDIT: Air drag for bullets is also in the making. Here are some images of the Tessellation: https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/statu ... 2887069696
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
Screen z nowej mapki


- PL-Kovalsky
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 350
- Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
- Lokalizacja: Chernobyl
Re: Playerunkown's Battlegrounds
versedii pisze:Dla tych co maja watpliwosci ;)
Weź mnie to kurwa przetłumacz
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
PL-Kovalsky pisze:versedii pisze:Dla tych co maja watpliwosci ;)
Weź mnie to kurwa przetłumacz
PRoszę :*
Dzisiej była konferka devów w Koloni, byłech tam i słyszołech o PUBG, tu mosz kapke dobrego stoffu z tego co żech zapamiętał po wyjebaniu 4x1l bawarskie piwo z wystąpienia Brendana Greena:
Nakurwianie nowych map zabiera czas, zazwyczaj 6-9 miechow od szkicu, probuja szybciej ale sa chujowi i sa wakacje. Bydom pojazdy specyficzne dla map (prawdopodobnie rower w pustynnej)
Tessellation (Teselacja? Nie ma PL słowa) dla tekstur ziemii wkrótce, wyglodolo pieknie.
Skokanie przez przeszkody jest bardzo skomplikowane jak i zaadaptowanie do geometrii terenu, pokozoł pare przykłodów ladynch animacji.
Nie bydzie custom serverow dla szarakow jak na razie, ale bydzie we przyszlosci
Developuja gre "jako-usługę" z wieloletnim życiem
Prototypowali noc i rozmawiali o anty-gamma boostingu (podjasnianiu w kurwe)
Mgla prawdopodobnie wkrotce
Patelnia ze jest armorem lvl 99 jest przypadek (bug), ale zostawili bo w sumie fajnie wyszlo :D
Przerobieli system cieni pod wzgledem wydajnosci, robiac cienie praktycznie wolnymi, wlaczenie dlugo-dystansowych cieni na ziemniakowych PC
Pokozali jakiesi animacje FATALITY (nakurwiania na dobicie), nie wiadomo czy wejda (z tego co wiym to ja)
Maja 100 ludzi pracujacych w Korei, 15 w USA.
[Opór powietrza dla pocisków jest w trakcie roboty.
Tu sa obrazki z teselacji: https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/statu ... 2887069696


Ostatnio zmieniony 24 sie 2017, 18:17 przez versedii, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Playerunkown's Battlegrounds
versedii pisze:Tu sa obrazki z teselacji: https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/statu ... 2887069696
Link zjebałeś.

-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
fr1maN666 pisze:versedii pisze:Tu sa obrazki z teselacji: https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/statu ... 2887069696
Link zjebałeś.
Oryginalny post ma dobry, tam se kliknij.
- PL-Kovalsky
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 350
- Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
- Lokalizacja: Chernobyl
Re: Playerunkown's Battlegrounds
No i spoko :)
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=ljkr1-a4tJE[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=2LKX6eGP5Ac[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=2LKX6eGP5Ac[/bbvideo]
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
Przypominam, że ACOG ma buga.


-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1785
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Playerunkown's Battlegrounds
Nowa broń z mapowego lootu od przyszłego update'u. Oprócz tego mglista pogoda, leaderboardy FPP i bug fixy.
Mini-14 na 5.56

Mini-14 na 5.56
