CHANGELOGZ grubsza przetłumaczone:
- dodano team balancer jako domyślna opcja w dużych trybach (nie będzie to kolidowało z wtyczką?)
- naprawiono problem z możliwością respienia się na gościu, który jest przygwożdżony
- jest jakaś poprawka dla przygwożdżenia, ale nie rozumiem na czym polega
- spowolniony side-step żeby trochę uspokoić zachowanie modeli
- na nocnych mapach maksymalny dystans spotowania ustawiony na 200m
- sporo poprawek do tzw. netcode
Pojazdy:
- dodany oddzielny suwak czułości dla pojazdów (jest to pod podpunktem dla wieżyczek więc wygląda jak gdyby miał być suwak odpowiedzialny tylko i wyłącznie za czułość strzelca, ale nie widziałem tego w opcjach wczoraj)
Jet:
- model lotu jeta szturmowego przywrócony do '313'
- naprawiono (ponoć) dziwne zachowanie jeta po otrzymani mobility hita
- zmniejszenie intensywności refleksów świetlnych w kabinie
Nokto:
- zmniejszona jasność HUDa w czołgu gdy używany jest FLIR/IRNV
- zwiększone zasięgi 'lornetki' (PLD) z 300/45 -> 375/100 (pojazdy/piechota)
Helka:
- Smart Rockets w helce szturmowej mają zmniejszony rate of fire i zwrotność
Mobilne AA:
- 20mm ma większy zasięg
- 30mm ma mniejszy spread
Lock-on missiles (generalnie próba sprawienia by countermeasures działały solidniej):
- zmniejszony promień skrętu by nie robiły kółek dokoła celu
- zmniejszony czas do aktywowania namierzanie w 'większości pocisków'
- zmnieniony blast radius by zapobiec dustingowi
- typ obrażeń zmieniony z blast na impact - więc jak rakieta jebnie obok czołgu po użyciu ir smoke to nie dostanie pełnych obrażeń
Hydra, Smart i Zuni:
- poprawione uszkodzenia budynków
Broń:
- niby naprawiono w końcu przeładowanie, które jednak nie przeładowywało
- tracery pojawiają się teraz na co trzecim pocisku zamiast każdym (zmniejszono też ich jasność, długość i szerokość)
- bipod dla AN94
- usunięto przedłużoną lufę z modeli kilku PDW gdy używana była ciężka lufa
- ciężka lufa dla Mare's leg (zmniejszy base spread z .2 na .1)
- M26 Dart - zwiększone pellet count z 12 do 19 by zrównać go z M26 MASS
- zmniejszony mnożnik na głowę dla rewolwerów/mare's leg/desert eagle z 2,35 na 2,13
- L86 zmniejszony odrzut horyzontalny po obu stronach z .185 na .16
- AK5C zmniejszona prędkość wylotowa pocisku z 630 na 620
Flashbangi:
- efektywny kąt 145 stopni
- czas trwania oślepienia dla 'swoich' zredukowany do 0,6s (ta zmiana mi osobiście się bardzo nie podoba, bo nie widzę powodu by flash oślepiał inaczej wrogów a inaczej sojuszników - wydaje mi się, że jest to potencjalny exploit)
- nie oślepia już trupów
- zwiększone przygwożdżenie
- liczba granatów z 3 na 2
- efekt powinien działać identycznie w jasnym i ciemnym środowisku
- nie oślepiają osób w 'zamkniętych' pojazdach (np. czołg)
- time to live zredukowany z 10s na 1,5s by zapobiec zrzucaniu z wysokich budynków
TV:
- mnożnik przeciwko piechocie zwiększony z .1 na .3 (pozwala zabijać piechotę z flakiem)
- blast radius z 1,5m na 3m
- niby poprawiono sterowność
SRAW:
- zwiększony zasięg i prędkość (nieznacznie)
Miny:
- dodano kretyńskie światełko żeby było łatwiej zobaczyć coś czego główna funkcja jest całkowicie zależna od trudności zauważenia
Reszta to już nic co miałoby w wymierny sposób wpłynąć na rozgrywkę. Szkoda, że nie cofnęli ostatnich zmian dla UCAV : (