Strona 3 z 8

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 25 cze 2015, 15:27
autor: sp0q
Tylko że dla nich 'letni patch' to pewnie wrzesień a nawet październik :D

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 25 cze 2015, 15:41
autor: Kuchorz
2016 :P

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 28 cze 2015, 19:27
autor: fr1maN666
Flashbang fix i "stary" TV-ik.

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=MaFPcEXggPA[/bbvideo]

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 21 lip 2015, 10:11
autor: fr1maN666
New CTE patchnotes
http://imgur.com/a/p1Nkf

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 05 sie 2015, 20:24
autor: sp0q

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 17 sie 2015, 22:36
autor: fr1maN666
Na Zavod Graveyard Shift (nocny Zavod) nie będzie p-loty i być może scout-heli :

Obrazek

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 19 sie 2015, 19:14
autor: sp0q
Wygląda w pytę : )

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/VERIy7MzHdg[/bbvideo]

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 19 sie 2015, 19:19
autor: fr1maN666
Jaaa. Oświetlenie w tej grze jest genialne!!!!

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 23 sie 2015, 9:47
autor: fr1maN666
Nowe strzały na CTE

[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=nm1kCzhWq0k[/bbvideo]

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 26 sie 2015, 9:27
autor: sp0q
Trochę mało gęsta ta ich dżungla, ale mapa i tak wygląda spoko : ) Mam nadzieję, że będzie dla wszystkich i będzie można wrzucić na naszą maplistę : )

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/5Y13x1CgCZ0[/bbvideo]

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 29 sie 2015, 21:40
autor: fr1maN666

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 29 sie 2015, 23:47
autor: sp0q
Aż strach : P

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 30 sie 2015, 16:21
autor: PittVostok
Egzakli

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 30 sie 2015, 16:55
autor: Kuchorz
fr1maN666 pisze:Summer Patch 1 września :

https://twitter.com/battlefield/status/637323807599034368


W sumie... Zaplanowali to tak, że gimbaza będzie w szkole...:P Plan super... Tylko ma jeden minus... Większość graczy będzie w pracy... :D

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 30 sie 2015, 19:25
autor: fr1maN666
Kuchorz pisze: Tylko ma jeden minus... Większość graczy będzie w pracy... :D


Ja od jutra myślę że po jakieś 14 godzin :-/

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 30 sie 2015, 19:36
autor: Kuchorz
fr1maN666 pisze:Ja od jutra myślę że po jakieś 14 godzin :-/


Stary... Łączę się z Tobą w bólu... Odbijemy w październiku...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 30 sie 2015, 20:22
autor: wolcin

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 30 sie 2015, 22:16
autor: sp0q
Pewnie nagrodą będzie ta nowa strzała zapalająca.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 01 wrz 2015, 15:22
autor: Jarzombek
Żeby zagrac w nocne operacje, trzeba je najpierw "kupić" w sklepie origin. Tu link https://www.origin.com/en-pl/store/buy/ ... operations

Dopiero po tym możemy pobrać mapkę.
Przynajmniej u mnie tak było :)

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 01 wrz 2015, 15:42
autor: sp0q
To pisz kurwa, że za darmo bo już chciałem dym robić :D

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 02 wrz 2015, 11:06
autor: sp0q
CHANGELOG

Z grubsza przetłumaczone:

- dodano team balancer jako domyślna opcja w dużych trybach (nie będzie to kolidowało z wtyczką?)
- naprawiono problem z możliwością respienia się na gościu, który jest przygwożdżony
- jest jakaś poprawka dla przygwożdżenia, ale nie rozumiem na czym polega

- spowolniony side-step żeby trochę uspokoić zachowanie modeli
- na nocnych mapach maksymalny dystans spotowania ustawiony na 200m

- sporo poprawek do tzw. netcode

Pojazdy:
- dodany oddzielny suwak czułości dla pojazdów (jest to pod podpunktem dla wieżyczek więc wygląda jak gdyby miał być suwak odpowiedzialny tylko i wyłącznie za czułość strzelca, ale nie widziałem tego w opcjach wczoraj)

Jet:
- model lotu jeta szturmowego przywrócony do '313'
- naprawiono (ponoć) dziwne zachowanie jeta po otrzymani mobility hita
- zmniejszenie intensywności refleksów świetlnych w kabinie

Nokto:
- zmniejszona jasność HUDa w czołgu gdy używany jest FLIR/IRNV
- zwiększone zasięgi 'lornetki' (PLD) z 300/45 -> 375/100 (pojazdy/piechota)

Helka:
- Smart Rockets w helce szturmowej mają zmniejszony rate of fire i zwrotność

Mobilne AA:
- 20mm ma większy zasięg
- 30mm ma mniejszy spread

Lock-on missiles (generalnie próba sprawienia by countermeasures działały solidniej):
- zmniejszony promień skrętu by nie robiły kółek dokoła celu
- zmniejszony czas do aktywowania namierzanie w 'większości pocisków'
- zmnieniony blast radius by zapobiec dustingowi
- typ obrażeń zmieniony z blast na impact - więc jak rakieta jebnie obok czołgu po użyciu ir smoke to nie dostanie pełnych obrażeń

Hydra, Smart i Zuni:
- poprawione uszkodzenia budynków

Broń:
- niby naprawiono w końcu przeładowanie, które jednak nie przeładowywało
- tracery pojawiają się teraz na co trzecim pocisku zamiast każdym (zmniejszono też ich jasność, długość i szerokość)
- bipod dla AN94
- usunięto przedłużoną lufę z modeli kilku PDW gdy używana była ciężka lufa
- ciężka lufa dla Mare's leg (zmniejszy base spread z .2 na .1)
- M26 Dart - zwiększone pellet count z 12 do 19 by zrównać go z M26 MASS
- zmniejszony mnożnik na głowę dla rewolwerów/mare's leg/desert eagle z 2,35 na 2,13
- L86 zmniejszony odrzut horyzontalny po obu stronach z .185 na .16
- AK5C zmniejszona prędkość wylotowa pocisku z 630 na 620

Flashbangi:
- efektywny kąt 145 stopni
- czas trwania oślepienia dla 'swoich' zredukowany do 0,6s (ta zmiana mi osobiście się bardzo nie podoba, bo nie widzę powodu by flash oślepiał inaczej wrogów a inaczej sojuszników - wydaje mi się, że jest to potencjalny exploit)
- nie oślepia już trupów
- zwiększone przygwożdżenie
- liczba granatów z 3 na 2
- efekt powinien działać identycznie w jasnym i ciemnym środowisku
- nie oślepiają osób w 'zamkniętych' pojazdach (np. czołg)
- time to live zredukowany z 10s na 1,5s by zapobiec zrzucaniu z wysokich budynków

TV:
- mnożnik przeciwko piechocie zwiększony z .1 na .3 (pozwala zabijać piechotę z flakiem)
- blast radius z 1,5m na 3m
- niby poprawiono sterowność

SRAW:
- zwiększony zasięg i prędkość (nieznacznie)

Miny:
- dodano kretyńskie światełko żeby było łatwiej zobaczyć coś czego główna funkcja jest całkowicie zależna od trudności zauważenia


Reszta to już nic co miałoby w wymierny sposób wpłynąć na rozgrywkę. Szkoda, że nie cofnęli ostatnich zmian dla UCAV : (

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 02 wrz 2015, 12:47
autor: fr1maN666
Daj changelog po eng, bo nie mogę znaleźć.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 02 wrz 2015, 13:01
autor: sp0q
fr1maN666 pisze:Daj changelog po eng, bo nie mogę znaleźć.

Na samej górze posta masz link.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 02 wrz 2015, 13:02
autor: Slo1kDz3mu
czyli kuźwa nic w temacie shotgunów...

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 02 wrz 2015, 13:06
autor: fr1maN666
sp0q pisze:Na samej górze posta masz link.


Ślepy jestem :-/