Strona 2 z 2

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 21 sty 2016, 21:10
autor: sp0q
Proponuję znaleźć sklep, który wie co sprzedaje : P

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 22 sty 2016, 0:25
autor: Figimli
ta tansze nie ma niewiem jak to sie pisze tych pleckow mocnych... o tak napisze :)

ale faktycznie dziwne bo znikoma roznica a w cenie spora

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 22 sty 2016, 8:48
autor: sp0q
Backplate się to nazywa : )

http://www.x-kom.pl/p/210254-karta-graf ... aming.html

Kup w x-komie i pierdol te nieszczęsne morele.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 23 sty 2016, 1:57
autor: Chemo
Dupa. Patrzę teraz na ofertę Xkomu i faktycznie lepsza. No ale że chciałem to wszystko jak najszybciej i w morele zawsze kupowałem to zamówienie już poszło. Następny zakup zrobię już w Xkomie czyli pewnie zasilacz przy moim szczęściu.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 23 sty 2016, 3:40
autor: Slo1kDz3mu
nie możesz anulować?

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 23 sty 2016, 11:14
autor: wolcin
Chemo pisze:Dupa. Patrzę teraz na ofertę Xkomu i faktycznie lepsza. No ale że chciałem to wszystko jak najszybciej i w morele zawsze kupowałem to zamówienie już poszło. Następny zakup zrobię już w Xkomie czyli pewnie zasilacz przy moim szczęściu.


jak nie zapłaciłeś lub ewentualnie jeszcze nie wysłali możesz anulować

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 23 sty 2016, 11:29
autor: Chemo
No właśnie zapłacone i wysłane bo od razu wszystko robiłem. Jedyna opcja to odstąpienie od umowy przez dokument od UOKiK ale nie wiem czy mi się chce bawić. Jak nie będę miał na niej backplate ewentualnie coś będzie nie tak to skorzystam odeślę poczekam na zwrot kasy i kupię w Xkomie.
PS. Teraz taka ciekawostka:
http://puu.sh/mGoyH/a96c84ab1d.jpg Cóż... części z SOSNOWCA.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 23 sty 2016, 16:35
autor: wolcin
Chemo pisze:No właśnie zapłacone i wysłane bo od razu wszystko robiłem. Jedyna opcja to odstąpienie od umowy przez dokument od UOKiK ale nie wiem czy mi się chce bawić. Jak nie będę miał na niej backplate ewentualnie coś będzie nie tak to skorzystam odeślę poczekam na zwrot kasy i kupię w Xkomie.
PS. Teraz taka ciekawostka:
http://puu.sh/mGoyH/a96c84ab1d.jpg Cóż... części z SOSNOWCA.



ja odesłałem dysk hdd i czekam od poniedziałku, podobno lipa w morelach ze zwrotami ..

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 23 sty 2016, 16:55
autor: fr1maN666
Czekasz ze zwrotem czego ?

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 23 sty 2016, 18:06
autor: wolcin
fr1maN666 pisze:Czekasz ze zwrotem czego ?


przez przypadek kupiłem dwie sztuki tego samego dysku, czekam na zwrot kasy

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 24 sty 2016, 11:39
autor: fr1maN666
Najgorszy sort klientów... :-P

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 24 sty 2016, 12:23
autor: ig0r_vonfluflu
Chemo pisze:Jedyna opcja to odstąpienie od umowy przez dokument od UOKiK ale nie wiem czy mi się chce bawić.


Nie pierdol, zgodnie z ustawą masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny! Ja tak robiłem z klawiaturą logitecha w Morelach, siano dostałem w przeciągu tygodnia.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 24 sty 2016, 19:42
autor: sp0q
To zdaje się nie działa jeśli odbierał osobiście w ich oficjalnym punkcie bo wtedy nie liczy się jako sprzedaż internetowa. Nie wiem czy morele mają takie punkty : P

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 24 sty 2016, 21:30
autor: ig0r_vonfluflu
Morele mają punkty stacjonarne. Kupowałem przez internet, zwracałem w punkcie w Poznaniu. Nie było problemów ;p

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 25 sty 2016, 8:26
autor: sp0q
Chodzi o to w jaki sposób sprzęt otrzymałeś. Jeśli od kuriera we własnym przedpokoju to spoko, ale jeśli pojechałeś do ich punktu osobiście to nie liczy się już jako sprzedaż internetowa, która podchodzi pod bezwarunkowy, 2-tygodniowy zwrot.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 25 sty 2016, 9:44
autor: fr1maN666
Prawo zwrotu 14 dni przysługuje tylko przy zawarciu umowy kupna/sprzedaży na odległość.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 25 sty 2016, 22:10
autor: kowallubin
nie lepiej z gtx 980 wybrac to:

msi gtx 980 gaming

bądź to:

asus gtx 980 strix

Podobno te karty są pasywne, o ile się nie mylę, do ok 60 st C

Serdecznie odradzam produkty gigabyte - mam uszkodzoną kartę tego producenta na którą miałem 36 mcy gwar. w ostatnim miesiącu stała się upierdliwa z różnymi craschami, poszła na serwis i wróciła po 23 dniach nawet nie dotknięta ręką uzdrowiciela. natomiast z kartką i opisem że ten akurat model ma 34 mce gwarancji ... nie wiem jak za granicą ale polski gigabyte to fiuty czystej krwi PRZESTRZEGAM!!!!

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 26 sty 2016, 1:57
autor: Chemo
Dzięki chłopaki za tyle opinii. Właśnie przed chwilą złożyłem kompa z nowych części który gotowy jest w końcu na Ultra Battlefielda <3. Jedynie do jutra jeszcze muszę czekać za Iiyamą ech...

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 26 sty 2016, 19:02
autor: ig0r_vonfluflu
fr1maN666 pisze:Prawo zwrotu 14 dni przysługuje tylko przy zawarciu umowy kupna/sprzedaży na odległość.


Prawo do zwrotu w czasie 14 dni masz niezależnie od tego jak przebiegła transakcja. Czy to była zawarta przez internet i kurier wjechał Ci z nią do chaty, czy przez internet i odbierałeś w sklepie, czy w punkcie stacjonarnym. Prawo do zwrotu bez podania przyczyny masz zawsze i wszędzie chyba, że chodzi o garderobę np. gacie, skarpety ale wtedy musisz być o tym poinformowany.

Ja osobiście kupowałem w sprzedaży internetowej w Morelach (klawiatura logitecha, słuchawki logitecha) i Xkomie (klawiatura logitecha) i odbierałem w sklepie. Słuchawki nie spełniały moich oczekiwań, a klawiatura miała za mały lewy shift co sprawiało mi problem podczas jego używania. Poszedłem do punktu w którym odbierałem sprzęt i oddałem go po okazaniu dowodu zakupu. Siano dostałem po tygodniu. W xkom to w ogóle poszedłem o krok dalej i poprosiłem o rozpakowanie klawiatury, gdzie okazało się, że ma tak samo mały shift jak ta w Morelach i nawet za nią nie zapłaciłem, ponieważ podczas kupowania w necie zaznaczyłem opcję płacę na miejscu.

Jednak zanim zrobiłem pierwsze zakupy na sprzęt, którego wartość przekraczała tysiaka to poczytałem sobie tutaj co mi wolno : http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 26 sty 2016, 19:21
autor: kowallubin
ig0r_vonfluflu pisze:
fr1maN666 pisze:Prawo zwrotu 14 dni przysługuje tylko przy zawarciu umowy kupna/sprzedaży na odległość.


Prawo do zwrotu w czasie 14 dni masz niezależnie od tego jak przebiegła transakcja. Czy to była zawarta przez internet i kurier wjechał Ci z nią do chaty, czy przez internet i odbierałeś w sklepie, czy w punkcie stacjonarnym. Prawo do zwrotu bez podania przyczyny masz zawsze i wszędzie chyba, że chodzi o garderobę np. gacie, skarpety ale wtedy musisz być o tym poinformowany.

Ja osobiście kupowałem w sprzedaży internetowej w Morelach (klawiatura logitecha, słuchawki logitecha) i Xkomie (klawiatura logitecha) i odbierałem w sklepie. Słuchawki nie spełniały moich oczekiwań, a klawiatura miała za mały lewy shift co sprawiało mi problem podczas jego używania. Poszedłem do punktu w którym odbierałem sprzęt i oddałem go po okazaniu dowodu zakupu. Siano dostałem po tygodniu. W xkom to w ogóle poszedłem o krok dalej i poprosiłem o rozpakowanie klawiatury, gdzie okazało się, że ma tak samo mały shift jak ta w Morelach i nawet za nią nie zapłaciłem, ponieważ podczas kupowania w necie zaznaczyłem opcję płacę na miejscu.

Jednak zanim zrobiłem pierwsze zakupy na sprzęt, którego wartość przekraczała tysiaka to poczytałem sobie tutaj co mi wolno : http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/


Jestem skłonny się z tym nie zgodzić a znam to z autopsji a tu potwierdzenie:

https://prokonsumencki.pl/blog/czy-mozna-zwrocic-towar-zakupiony-w-sklepie-stacjonarnym-piszemy-o-tym-jakie-uprawnienia-ma-kupujacy-w-sklepie-tradycyjnym/

co do zwrotu towaru zakupionego w internetach i odebranego z punkcie istnieje opcja zwrotu , z tym że słyszałem że część sklepów i tak to blokuje np. proline gdzie odbierając w sklepie towar podpisujesz iż otrzymałem pełnowartościowy towar.

sytuacja ma się zupełnie inaczej gdy towar został zakupiony tradycyjnie, tu trochę w błąd wprowadzają sieci odzieżowe które pomimo wszystko przyjmują takie zwroty kierując się wizerunkiem marki. Lecz niestety faktycznie towaru PEŁNOWARTOŚCIOWEGO zakupionego w sklepie stacjonarnym sprzedawca nie musi przyjąć.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 26 sty 2016, 19:40
autor: ig0r_vonfluflu
kowallubin pisze:Jestem skłonny się z tym nie zgodzić a znam to z autopsji a tu potwierdzenie:

https://prokonsumencki.pl/blog/czy-mozna-zwrocic-towar-zakupiony-w-sklepie-stacjonarnym-piszemy-o-tym-jakie-uprawnienia-ma-kupujacy-w-sklepie-tradycyjnym/

co do zwrotu towaru zakupionego w internetach i odebranego z punkcie istnieje opcja zwrotu , z tym że słyszałem że część sklepów i tak to blokuje np. proline gdzie odbierając w sklepie towar podpisujesz iż otrzymałem pełnowartościowy towar.


Jak możesz stwierdzić, że towar jest pełnowartościowy, jeżeli nie masz możliwości sprawdzenia go poprzez podłączenie do zasilania ? Jakim trzeba być zjebem żeby coś takiego podpisać, skoro nie sprawdziłeś sprzętu ? I co idziesz do chaty, ubierasz słuchawki, a tam okazuje się, że masz za duże uszy i Cię kurwa cisną. Ale nie możesz ich oddać bo podpisałeś glejt przy ich odbiorze, że wszytko jest prima sort. W życiu się z czymś takim nie spotkałem. Czy to w morelach, xkomie, saturnie, media markt itp.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 26 sty 2016, 19:43
autor: sp0q
ig0r_vonfluflu pisze:
fr1maN666 pisze:Prawo zwrotu 14 dni przysługuje tylko przy zawarciu umowy kupna/sprzedaży na odległość.


Prawo do zwrotu w czasie 14 dni masz niezależnie od tego jak przebiegła transakcja. Czy to była zawarta przez internet i kurier wjechał Ci z nią do chaty, czy przez internet i odbierałeś w sklepie, czy w punkcie stacjonarnym. Prawo do zwrotu bez podania przyczyny masz zawsze i wszędzie chyba, że chodzi o garderobę np. gacie, skarpety ale wtedy musisz być o tym poinformowany.

Ja osobiście kupowałem w sprzedaży internetowej w Morelach (klawiatura logitecha, słuchawki logitecha) i Xkomie (klawiatura logitecha) i odbierałem w sklepie. Słuchawki nie spełniały moich oczekiwań, a klawiatura miała za mały lewy shift co sprawiało mi problem podczas jego używania. Poszedłem do punktu w którym odbierałem sprzęt i oddałem go po okazaniu dowodu zakupu. Siano dostałem po tygodniu. W xkom to w ogóle poszedłem o krok dalej i poprosiłem o rozpakowanie klawiatury, gdzie okazało się, że ma tak samo mały shift jak ta w Morelach i nawet za nią nie zapłaciłem, ponieważ podczas kupowania w necie zaznaczyłem opcję płacę na miejscu.

Jednak zanim zrobiłem pierwsze zakupy na sprzęt, którego wartość przekraczała tysiaka to poczytałem sobie tutaj co mi wolno : http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/

Przyszła taka niedojda ze złamaną nogą to się zlitowali, skoro już i tak życie mu dopierdala na maksa.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 26 sty 2016, 20:03
autor: kowallubin
ig0r_vonfluflu pisze:
kowallubin pisze:Jestem skłonny się z tym nie zgodzić a znam to z autopsji a tu potwierdzenie:

https://prokonsumencki.pl/blog/czy-mozna-zwrocic-towar-zakupiony-w-sklepie-stacjonarnym-piszemy-o-tym-jakie-uprawnienia-ma-kupujacy-w-sklepie-tradycyjnym/

co do zwrotu towaru zakupionego w internetach i odebranego z punkcie istnieje opcja zwrotu , z tym że słyszałem że część sklepów i tak to blokuje np. proline gdzie odbierając w sklepie towar podpisujesz iż otrzymałem pełnowartościowy towar.


Jak możesz stwierdzić, że towar jest pełnowartościowy, jeżeli nie masz możliwości sprawdzenia go poprzez podłączenie do zasilania ? Jakim trzeba być zjebem żeby coś takiego podpisać, skoro nie sprawdziłeś sprzętu ? I co idziesz do chaty, ubierasz słuchawki, a tam okazuje się, że masz za duże uszy i Cię kurwa cisną. Ale nie możesz ich oddać bo podpisałeś glejt przy ich odbiorze, że wszytko jest prima sort. W życiu się z czymś takim nie spotkałem. Czy to w morelach, xkomie, saturnie, media markt itp.


dlatego wracając ostatnio z zakupami w proline i patrząc na ten napis stwierdziłem że więcej u nich nie kupuję.....

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 26 sty 2016, 20:09
autor: fr1maN666
ig0r_vonfluflu pisze:Jak możesz stwierdzić, że towar jest pełnowartościowy, jeżeli nie masz możliwości sprawdzenia go poprzez podłączenie do zasilania ? Jakim trzeba być zjebem żeby coś takiego podpisać, skoro nie sprawdziłeś sprzętu ? I co idziesz do chaty, ubierasz słuchawki, a tam okazuje się, że masz za duże uszy i Cię kurwa cisną. Ale nie możesz ich oddać bo podpisałeś glejt przy ich odbiorze, że wszytko jest prima sort. W życiu się z czymś takim nie spotkałem. Czy to w morelach, xkomie, saturnie, media markt itp.


Tylko że w tym momencie nie korzystasz już ze zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, tylko z gwarancji bądź rekojmi o czym sprzedawca Cie nie poinformuje, bo po prostu ma to w dupie. A że w większości takich sieciówek jak wymieniłeś, zależy im na tym żeby nachapać jak najwięcej klientów i jak napisał kowal, kierując się dobrem marki i opinią zwroty przyjmują. Towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym (nieważne czy bezpośrednio czy poprzez zamówienie internetowe z odbiorem osobistym) nie możesz zwrócić bez podania przyczyny!. Sugerowanie się poradnikami z internetu jest o kant dupy rozbić, prowadzone są przez pseudo prawników i specjalistów od prawa handlu. Identyczna sytuacja jest u mnie w pracy, gdzie zwroty są przyjmowane bez zbędnych ceregieli, bo najważniejsze jest nie stracić klienta.

Re: Rozbudowa PC/Zakup PC

: 26 sty 2016, 21:41
autor: ig0r_vonfluflu
fr1maN666 pisze:
ig0r_vonfluflu pisze:Jak możesz stwierdzić, że towar jest pełnowartościowy, jeżeli nie masz możliwości sprawdzenia go poprzez podłączenie do zasilania ? Jakim trzeba być zjebem żeby coś takiego podpisać, skoro nie sprawdziłeś sprzętu ? I co idziesz do chaty, ubierasz słuchawki, a tam okazuje się, że masz za duże uszy i Cię kurwa cisną. Ale nie możesz ich oddać bo podpisałeś glejt przy ich odbiorze, że wszytko jest prima sort. W życiu się z czymś takim nie spotkałem. Czy to w morelach, xkomie, saturnie, media markt itp.


Tylko że w tym momencie nie korzystasz już ze zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, tylko z gwarancji bądź rekojmi o czym sprzedawca Cie nie poinformuje, bo po prostu ma to w dupie. A że w większości takich sieciówek jak wymieniłeś, zależy im na tym żeby nachapać jak najwięcej klientów i jak napisał kowal, kierując się dobrem marki i opinią zwroty przyjmują. Towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym (nieważne czy bezpośrednio czy poprzez zamówienie internetowe z odbiorem osobistym) nie możesz zwrócić bez podania przyczyny!. Sugerowanie się poradnikami z internetu jest o kant dupy rozbić, prowadzone są przez pseudo prawników i specjalistów od prawa handlu. Identyczna sytuacja jest u mnie w pracy, gdzie zwroty są przyjmowane bez zbędnych ceregieli, bo najważniejsze jest nie stracić klienta.


Kiedy ja nie kierowałem się poradnikiem z neta, tylko stroną UOKiK, a to różnica. Wiadomo, przepisy i inne pierdoły swoje, a sprzedawcy prowadzący interes swoje. Nie doczytasz zdania w szczegółach zamówienia i leżysz ;p