Re: Nowości ze świata Battlefield
: 27 maja 2015, 14:15
SR2 chyba właśnie stracił możliwość ubicia 4 strzałami w korpus. On i chyba MPX.
edit. Jop, dobrze pamiętałem:
[spoil]SR-2: SDmg - from 25 to 23.5
MPX: SDmg - from 26 to 24.5[/spoil]
Ale PDW ogólnie dostały buffa na całej linii jako grupa broni żeby wyrównać ich wartość względem karabinków, więc proponuję nie rozpaczać i sprawdzić : )
edit2: Na przykładzie zamówionej SR-2:
[spoil]SR-2: DOEnd - from 60 to 50 - szybciej osiąga minimalny dmg
SR-2: DOStart - from 10 to 16.67 - dużo później zaczyna się damage drop
SR-2: EDmg - from 12.1 to 13.5 - wyższy end damage
SR-2: SDmg - from 25 to 23.5 - niższy start dmg (utrata 4hk)
SR-2: ADSStandMoveMax - from 1.5 to 1.3 - mniejszy spread maksymalny
SR-2: HIPCrouchMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105 - mniejszy spread increase
SR-2: ADSStandMoveSpreadDec - from 15 to 9.5 - mniejszy spread decrease (zmiana we wszystkich broniach, założenie rebalansu)
SR-2: ADSProneBaseMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: HIPStandMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSCrouchBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: HIPStandBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSProneBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSCrouchMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSCrouchMoveMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: ADSCrouchBaseSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: ADSStandBaseSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: ADSProneBaseSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: HIPRecoilUp - from 0.29 to 0.33 - odrobinę większy odrzut pionowy
SR-2: ADSProneMoveMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: ADSProneMoveSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: ADSStandBaseMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: HIPRecoilRight - from 0.45 to 0.48 - odrobinę większy odrzut poziomy
SR-2: InitialSpeed - from 310 to 330 - większa prędkość wylotowa
SR-2: ADSCrouchBaseMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: ADSCrouchMoveSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: ADSRecoilRight - from 0.45 to 0.48
SR-2: ADSStandMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: HIPProneBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSRecoilUp - from 0.29 to 0.33
SR-2: HIPProneMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: HIPCrouchBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: MaxDistance - from 465 to 495 - większy zasięg maksymalny
SR-2: HIPRecoilLeft - from 0.45 to 0.48
SR-2: ADSRecoilLeft - from 0.45 to 0.48
SR-2: ADSProneMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSStandBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105[/spoil]
Proponuję sobie to wyświetlić na symthicu, którego linkowałem wcześniej bo widać ładnie które to buffy, a które to nerfy. Nie chce mi się tu już tego kolorować : P
edit3. Dzięki za podlinkowanie tematu w dziale Battlefield 4 - zawsze miałem problem ze znalezieniem go : )
edit. Jop, dobrze pamiętałem:
[spoil]SR-2: SDmg - from 25 to 23.5
MPX: SDmg - from 26 to 24.5[/spoil]
Ale PDW ogólnie dostały buffa na całej linii jako grupa broni żeby wyrównać ich wartość względem karabinków, więc proponuję nie rozpaczać i sprawdzić : )
edit2: Na przykładzie zamówionej SR-2:
[spoil]SR-2: DOEnd - from 60 to 50 - szybciej osiąga minimalny dmg
SR-2: DOStart - from 10 to 16.67 - dużo później zaczyna się damage drop
SR-2: EDmg - from 12.1 to 13.5 - wyższy end damage
SR-2: SDmg - from 25 to 23.5 - niższy start dmg (utrata 4hk)
SR-2: ADSStandMoveMax - from 1.5 to 1.3 - mniejszy spread maksymalny
SR-2: HIPCrouchMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105 - mniejszy spread increase
SR-2: ADSStandMoveSpreadDec - from 15 to 9.5 - mniejszy spread decrease (zmiana we wszystkich broniach, założenie rebalansu)
SR-2: ADSProneBaseMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: HIPStandMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSCrouchBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: HIPStandBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSProneBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSCrouchMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSCrouchMoveMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: ADSCrouchBaseSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: ADSStandBaseSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: ADSProneBaseSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: HIPRecoilUp - from 0.29 to 0.33 - odrobinę większy odrzut pionowy
SR-2: ADSProneMoveMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: ADSProneMoveSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: ADSStandBaseMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: HIPRecoilRight - from 0.45 to 0.48 - odrobinę większy odrzut poziomy
SR-2: InitialSpeed - from 310 to 330 - większa prędkość wylotowa
SR-2: ADSCrouchBaseMax - from 1.5 to 1.3
SR-2: ADSCrouchMoveSpreadDec - from 15 to 9.5
SR-2: ADSRecoilRight - from 0.45 to 0.48
SR-2: ADSStandMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: HIPProneBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSRecoilUp - from 0.29 to 0.33
SR-2: HIPProneMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: HIPCrouchBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: MaxDistance - from 465 to 495 - większy zasięg maksymalny
SR-2: HIPRecoilLeft - from 0.45 to 0.48
SR-2: ADSRecoilLeft - from 0.45 to 0.48
SR-2: ADSProneMoveSpreadInc - from 0.117 to 0.105
SR-2: ADSStandBaseSpreadInc - from 0.117 to 0.105[/spoil]
Proponuję sobie to wyświetlić na symthicu, którego linkowałem wcześniej bo widać ładnie które to buffy, a które to nerfy. Nie chce mi się tu już tego kolorować : P
edit3. Dzięki za podlinkowanie tematu w dziale Battlefield 4 - zawsze miałem problem ze znalezieniem go : )