Nowości ze świata Battlefield 4
Moderator: Sztab
Re: Nowości ze świata Battlefield
Tylko że dla nich 'letni patch' to pewnie wrzesień a nawet październik :D
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
- Kuchorz
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1800
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
- Lokalizacja: TGS-Clan.pl
Re: Nowości ze świata Battlefield
2016 :P
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Re: Nowości ze świata Battlefield
Flashbang fix i "stary" TV-ik.
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=MaFPcEXggPA[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=MaFPcEXggPA[/bbvideo]

Re: Nowości ze świata Battlefield
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Nowości ze świata Battlefield
Na Zavod Graveyard Shift (nocny Zavod) nie będzie p-loty i być może scout-heli :



Re: Nowości ze świata Battlefield
Wygląda w pytę : )
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/VERIy7MzHdg[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/VERIy7MzHdg[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Nowości ze świata Battlefield
Nowe strzały na CTE
[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=nm1kCzhWq0k[/bbvideo]
[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=nm1kCzhWq0k[/bbvideo]

Re: Nowości ze świata Battlefield
Trochę mało gęsta ta ich dżungla, ale mapa i tak wygląda spoko : ) Mam nadzieję, że będzie dla wszystkich i będzie można wrzucić na naszą maplistę : )
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/5Y13x1CgCZ0[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/5Y13x1CgCZ0[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Nowości ze świata Battlefield
Aż strach : P
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
- PittVostok
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 161
- Rejestracja: 15 kwie 2015, 14:09
- Lokalizacja: Gliwice i okolice
- Kuchorz
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1800
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
- Lokalizacja: TGS-Clan.pl
Re: Nowości ze świata Battlefield
W sumie... Zaplanowali to tak, że gimbaza będzie w szkole...:P Plan super... Tylko ma jeden minus... Większość graczy będzie w pracy... :D
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Re: Nowości ze świata Battlefield
Kuchorz pisze: Tylko ma jeden minus... Większość graczy będzie w pracy... :D
Ja od jutra myślę że po jakieś 14 godzin :-/

- Kuchorz
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1800
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
- Lokalizacja: TGS-Clan.pl
Re: Nowości ze świata Battlefield
fr1maN666 pisze:Ja od jutra myślę że po jakieś 14 godzin :-/
Stary... Łączę się z Tobą w bólu... Odbijemy w październiku...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Re: Nowości ze świata Battlefield
Pewnie nagrodą będzie ta nowa strzała zapalająca.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Nowości ze świata Battlefield
Żeby zagrac w nocne operacje, trzeba je najpierw "kupić" w sklepie origin. Tu link https://www.origin.com/en-pl/store/buy/ ... operations
Dopiero po tym możemy pobrać mapkę.
Przynajmniej u mnie tak było :)
Dopiero po tym możemy pobrać mapkę.
Przynajmniej u mnie tak było :)
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2015, 15:46 przez Jarzombek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nowości ze świata Battlefield
To pisz kurwa, że za darmo bo już chciałem dym robić :D
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Nowości ze świata Battlefield
CHANGELOG
Z grubsza przetłumaczone:
- dodano team balancer jako domyślna opcja w dużych trybach (nie będzie to kolidowało z wtyczką?)
- naprawiono problem z możliwością respienia się na gościu, który jest przygwożdżony
- jest jakaś poprawka dla przygwożdżenia, ale nie rozumiem na czym polega
- spowolniony side-step żeby trochę uspokoić zachowanie modeli
- na nocnych mapach maksymalny dystans spotowania ustawiony na 200m
- sporo poprawek do tzw. netcode
Pojazdy:
- dodany oddzielny suwak czułości dla pojazdów (jest to pod podpunktem dla wieżyczek więc wygląda jak gdyby miał być suwak odpowiedzialny tylko i wyłącznie za czułość strzelca, ale nie widziałem tego w opcjach wczoraj)
Jet:
- model lotu jeta szturmowego przywrócony do '313'
- naprawiono (ponoć) dziwne zachowanie jeta po otrzymani mobility hita
- zmniejszenie intensywności refleksów świetlnych w kabinie
Nokto:
- zmniejszona jasność HUDa w czołgu gdy używany jest FLIR/IRNV
- zwiększone zasięgi 'lornetki' (PLD) z 300/45 -> 375/100 (pojazdy/piechota)
Helka:
- Smart Rockets w helce szturmowej mają zmniejszony rate of fire i zwrotność
Mobilne AA:
- 20mm ma większy zasięg
- 30mm ma mniejszy spread
Lock-on missiles (generalnie próba sprawienia by countermeasures działały solidniej):
- zmniejszony promień skrętu by nie robiły kółek dokoła celu
- zmniejszony czas do aktywowania namierzanie w 'większości pocisków'
- zmnieniony blast radius by zapobiec dustingowi
- typ obrażeń zmieniony z blast na impact - więc jak rakieta jebnie obok czołgu po użyciu ir smoke to nie dostanie pełnych obrażeń
Hydra, Smart i Zuni:
- poprawione uszkodzenia budynków
Broń:
- niby naprawiono w końcu przeładowanie, które jednak nie przeładowywało
- tracery pojawiają się teraz na co trzecim pocisku zamiast każdym (zmniejszono też ich jasność, długość i szerokość)
- bipod dla AN94
- usunięto przedłużoną lufę z modeli kilku PDW gdy używana była ciężka lufa
- ciężka lufa dla Mare's leg (zmniejszy base spread z .2 na .1)
- M26 Dart - zwiększone pellet count z 12 do 19 by zrównać go z M26 MASS
- zmniejszony mnożnik na głowę dla rewolwerów/mare's leg/desert eagle z 2,35 na 2,13
- L86 zmniejszony odrzut horyzontalny po obu stronach z .185 na .16
- AK5C zmniejszona prędkość wylotowa pocisku z 630 na 620
Flashbangi:
- efektywny kąt 145 stopni
- czas trwania oślepienia dla 'swoich' zredukowany do 0,6s (ta zmiana mi osobiście się bardzo nie podoba, bo nie widzę powodu by flash oślepiał inaczej wrogów a inaczej sojuszników - wydaje mi się, że jest to potencjalny exploit)
- nie oślepia już trupów
- zwiększone przygwożdżenie
- liczba granatów z 3 na 2
- efekt powinien działać identycznie w jasnym i ciemnym środowisku
- nie oślepiają osób w 'zamkniętych' pojazdach (np. czołg)
- time to live zredukowany z 10s na 1,5s by zapobiec zrzucaniu z wysokich budynków
TV:
- mnożnik przeciwko piechocie zwiększony z .1 na .3 (pozwala zabijać piechotę z flakiem)
- blast radius z 1,5m na 3m
- niby poprawiono sterowność
SRAW:
- zwiększony zasięg i prędkość (nieznacznie)
Miny:
- dodano kretyńskie światełko żeby było łatwiej zobaczyć coś czego główna funkcja jest całkowicie zależna od trudności zauważenia
Reszta to już nic co miałoby w wymierny sposób wpłynąć na rozgrywkę. Szkoda, że nie cofnęli ostatnich zmian dla UCAV : (
Z grubsza przetłumaczone:
- dodano team balancer jako domyślna opcja w dużych trybach (nie będzie to kolidowało z wtyczką?)
- naprawiono problem z możliwością respienia się na gościu, który jest przygwożdżony
- jest jakaś poprawka dla przygwożdżenia, ale nie rozumiem na czym polega
- spowolniony side-step żeby trochę uspokoić zachowanie modeli
- na nocnych mapach maksymalny dystans spotowania ustawiony na 200m
- sporo poprawek do tzw. netcode
Pojazdy:
- dodany oddzielny suwak czułości dla pojazdów (jest to pod podpunktem dla wieżyczek więc wygląda jak gdyby miał być suwak odpowiedzialny tylko i wyłącznie za czułość strzelca, ale nie widziałem tego w opcjach wczoraj)
Jet:
- model lotu jeta szturmowego przywrócony do '313'
- naprawiono (ponoć) dziwne zachowanie jeta po otrzymani mobility hita
- zmniejszenie intensywności refleksów świetlnych w kabinie
Nokto:
- zmniejszona jasność HUDa w czołgu gdy używany jest FLIR/IRNV
- zwiększone zasięgi 'lornetki' (PLD) z 300/45 -> 375/100 (pojazdy/piechota)
Helka:
- Smart Rockets w helce szturmowej mają zmniejszony rate of fire i zwrotność
Mobilne AA:
- 20mm ma większy zasięg
- 30mm ma mniejszy spread
Lock-on missiles (generalnie próba sprawienia by countermeasures działały solidniej):
- zmniejszony promień skrętu by nie robiły kółek dokoła celu
- zmniejszony czas do aktywowania namierzanie w 'większości pocisków'
- zmnieniony blast radius by zapobiec dustingowi
- typ obrażeń zmieniony z blast na impact - więc jak rakieta jebnie obok czołgu po użyciu ir smoke to nie dostanie pełnych obrażeń
Hydra, Smart i Zuni:
- poprawione uszkodzenia budynków
Broń:
- niby naprawiono w końcu przeładowanie, które jednak nie przeładowywało
- tracery pojawiają się teraz na co trzecim pocisku zamiast każdym (zmniejszono też ich jasność, długość i szerokość)
- bipod dla AN94
- usunięto przedłużoną lufę z modeli kilku PDW gdy używana była ciężka lufa
- ciężka lufa dla Mare's leg (zmniejszy base spread z .2 na .1)
- M26 Dart - zwiększone pellet count z 12 do 19 by zrównać go z M26 MASS
- zmniejszony mnożnik na głowę dla rewolwerów/mare's leg/desert eagle z 2,35 na 2,13
- L86 zmniejszony odrzut horyzontalny po obu stronach z .185 na .16
- AK5C zmniejszona prędkość wylotowa pocisku z 630 na 620
Flashbangi:
- efektywny kąt 145 stopni
- czas trwania oślepienia dla 'swoich' zredukowany do 0,6s (ta zmiana mi osobiście się bardzo nie podoba, bo nie widzę powodu by flash oślepiał inaczej wrogów a inaczej sojuszników - wydaje mi się, że jest to potencjalny exploit)
- nie oślepia już trupów
- zwiększone przygwożdżenie
- liczba granatów z 3 na 2
- efekt powinien działać identycznie w jasnym i ciemnym środowisku
- nie oślepiają osób w 'zamkniętych' pojazdach (np. czołg)
- time to live zredukowany z 10s na 1,5s by zapobiec zrzucaniu z wysokich budynków
TV:
- mnożnik przeciwko piechocie zwiększony z .1 na .3 (pozwala zabijać piechotę z flakiem)
- blast radius z 1,5m na 3m
- niby poprawiono sterowność
SRAW:
- zwiększony zasięg i prędkość (nieznacznie)
Miny:
- dodano kretyńskie światełko żeby było łatwiej zobaczyć coś czego główna funkcja jest całkowicie zależna od trudności zauważenia
Reszta to już nic co miałoby w wymierny sposób wpłynąć na rozgrywkę. Szkoda, że nie cofnęli ostatnich zmian dla UCAV : (
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Nowości ze świata Battlefield
fr1maN666 pisze:Daj changelog po eng, bo nie mogę znaleźć.
Na samej górze posta masz link.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
- Slo1kDz3mu
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1567
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
- Lokalizacja: Wolverhampton