Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Moderator: Sztab

Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4168
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Leak nowych operatorów.
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=G290bO7nlSQ[/bbvideo]
Obrazek
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

Wszystko tylko nie ten zjeb dukem nukem który bierze materiały z reddita i twierdzi ze to on znajduje ;p
Awatar użytkownika
Chemo
Articles: 0
Reactions:
Posty: 315
Rejestracja: 11 maja 2015, 23:26
Lokalizacja: Kutno

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: Chemo »

Kuchorz pisze:Nie no te miejscówki to są nie możliwe czasami:

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=5NHVetF_VcM[/bbvideo]


Wszystko fajnie pieknie tylko że połowa jak nie 3/4 tych spotów nie działa ponieważ są na konsolę i tam inaczej wygląda mechanika z robieniem takich sztuczek. Już kiedyś tą kwestie poruszano tak samo glitchy gdzie może caviera się dostać. Konsola ma inaczej i PC ma inaczej. Z tą dziwką problem jest taki że ona ma bonus do maskowania się w cieniu. Są na mapach pewne ciemne kąty pomieszczenia gdzie ona się chowa i stojąc plecami do wroga możesz przejść koło niej nie ogarniając że ona tam jest. (Chyba że masz jasność gry na maxa i monitora że oczy wypala) wtedy zobaczysz dziwkę.
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

Jakby se ktoś chciał druknąć czy tam na tapetkę pierdolnąć (abo do montage) to macie, fajna rozdziałka:

https://i.redd.it/8tlmmy93qqqy.jpg
https://i.redd.it/usic5bqusqqy.jpg
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

3 faza TTSu będzie dostępna dla wszystkich od zwykłej wersji w górę (Starter się nie łapie podobnoż).
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: sp0q »

Serce mi krwawi :D
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4168
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Season Pass Year - 2 da mi dostęp do poprzednich operatorów?
Obrazek
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

Nie, tylko tych co są w tym sezonie.
Czyli od 1 stycznia - Velvet Shell CTU z GEO i wszystkich następnym w tym roku.
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Articles: 0
Reactions:
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: PL-Kovalsky »

frikmek kup se Gold`a najlepiej sie opyla w media expert
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4168
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

No jak, mam już przeca podstawkę. Poza tym i takie nie kupię, tylko szpunce żeby dostać w prezencie :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1781
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: Kuchorz »

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=QJ2fvq1g83I[/bbvideo]

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=qI578_KMUMk[/bbvideo]
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Awatar użytkownika
Chemo
Articles: 0
Reactions:
Posty: 315
Rejestracja: 11 maja 2015, 23:26
Lokalizacja: Kutno

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: Chemo »

Kuchorz pisze:[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=QJ2fvq1g83I[/bbvideo]

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=qI578_KMUMk[/bbvideo]

Fajnie kuchorz tylko szkoda że nieaktualne już. W ostatnich patchach majstrowali przy broniach caviery jak i jej postaci przez co trochę się zmieniło odnośnie obrażeń z jej broni. Oczywiście dalej jest śmiercionośna na odległości 2m ale reszta uległa zmianie. Ciekawostką jest że ma błąd z hitboxami który jest losowy jak gra w totka. Czasem obrażenia jakie zadaje na odległości do 2 metrów pojawiają się przy strzale z połowy mapy i w drugą stronę. Nie jestem pewien jak wygląda strzelanie w głowę czy nie ma jakiś błędów no ale mimo wszystko ta sucz dalej jest niebezpieczna, szczególnie kiedy się gdzieś schowa.
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1781
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: Kuchorz »

Niby tak, ale daje ten test ogólne wyobrażenie jak to mniej więcej działa, tzn., jak obrażenia spadają wraz z odległością.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4168
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Wie ktoś czy przeniesienie całej gry na inny dysk i wskazanie nowej ścieżki do niej w uPlay jest możliwe i bezpieczne tak jak w przypadku Bf'ów i Origina ? Zjebałem że nie posadziłem gry od razu na SSD'ku, a nie chce mi się ściągać od nowa. Ewentualnie, które pliki zachować żeby mi całe settings'y zostały.
Obrazek
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

Nie ma sensu dawać jej na SSD - i tak będziesz czekał na ludzi....odradzam.
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4168
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Nie chodzi o samo wczytywanie się czy coś, chodzi o porządek na dyskach :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1781
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: Kuchorz »

versedii pisze:Nie ma sensu dawać jej na SSD - i tak będziesz czekał na ludzi....odradzam.



Ma, jak masz wolny dysk to mieli godzinami. Czasami czeka się na jednego czy drugiego delikwenta po kilka minut. Masz miejsce wrzucaj na SSD.

U mnie działało chyba. Kopiowałem jakieś gry z gejpleja i dogrywało tylko jakieś pliki.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Awatar użytkownika
Figimli
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1254
Rejestracja: 24 kwie 2015, 18:22
Lokalizacja: polska

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: Figimli »

da sie przeniesc. ja tak robilem
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=T0x3Cbcu_a4&feature=youtu.be[/bbvideo]
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: versedii »

Paaaaczujoooom
http://forums.ubi.com/showthread.php/16 ... 7cad674d35

Tweaks to Glaz’s scope will make it easier to know when a shot lands or misses.
After shipping the new scope for Glaz with the Velvet Shell Mid-Season Reinforcements, we noticed that the blood splatter visual effects were not working properly. This called into question whether hits would land on the player’s opponent or not. We have also reduced the noise created by the thermal lens, which caused the yellow highlight to bleed from the edges of the character, which gave the player a false sense of where the opponent’s body begins and ends. As a result, players will be able to see much better when a hit lands and when it doesn’t.
Reduced the noise on the edges of the highlighted enemy.
Lowered the contrast of the teal tint of the lens.
Lowered the contrast of the yellow highlight on opponents.
Fixed the blood splatters effect not appearing on successful shots.

Montagne’s LFP586 hip fire spread has been increased.
We felt like Montagne paired with the LFP586 + laser sight was overall too strong at medium and longer range encounters, so we have increased the hip fire spread of the gun. Montagne won’t be able to quickly shut down his opponent without having to expose himself anymore, given that there is a decent distance between the two.

Hibana's X-KAIROS Pellet Bug Status
We have been investigating the issue with Hibana’s gadget randomly not detonating for a long time, and once we found the resolution to this issue we realized it is much more complex than we had expected. After significant testing and tweaking, we decided that the only way to resolve the issue was to rebuild the backend design of Hibana’s gadget. This is not an easy task, but we have targeted this to be completed within Y2S2. Thank you for your patience and understanding.

Echo’s Yokai Drone disorients a player if it hits any body part.
Echo’s Yokai drone’s sonic burst now registers all body parts as a valid hit surface to trigger the disorientation effect on the opponent. We felt like it was really hard to hit the head (even more so on consoles), so we’re giving Echo players a lot more room for imprecision to trigger the effect.
Gameplay
FIXED – If the entire enemy team is kicked for team killing, the winning team does not gain any MMR.
FIXED – Operators are able to deploy their gadgets while prone.
FIXED – The Death From Above bonus applies to all kills when initiated while rappelling.
FIXED – The DBNO timer is not paused when a teammate is reviving a downed player.
FIXED – Shield Operators were utilizing an ancient technique to reload their pistols instantly. The knowledge for how to perform this reload has once again been forgotten.
FIXED – Operators sometimes get stuck to a Barricade when placing a Breaching Charge on a Barricade that is partially damaged. The Defenders now properly dispose of their gum in trash receptacles.
FIXED – Gadget deployment does not trigger properly when a sidearm is in use.
FIXED – Reloading does not always properly reload the weapon, even if the animation plays. Bandit’s April Fools joke of replacing some magazines with empty ones was not received well by Rainbow Six Actual.
FIXED – Barricades and Reinforced Walls are not properly displaying for all players.
FIXED – Some players are able to exit and re-enter ADS with shields instantly. Shields are heavy, you can’t flap them around.
FIXED – Players are able to achieve full ADS accuracy without fully aiming down sights.

Game Mode
Caster Camera
FIXED – Spectating a player on Oregon in the Basement will cause the camera to switch floors.
Terrorist Hunt
FIXED – Players will see a broken animation when an Attacking Operator with a shield uses the refill station.
Custom Game
FIXED – Mira’s One Way Mirror cannot be ejected if Friendly Fire is deactivated.

Operators
Montagne
FIXED – Montagne places his left hand on an invisible shield in the MVP screen when viewed by other players.

Twitch
FIXED – Shock Drone will kill players that are using Rook’s Armor Plates, as opposed to downing them.
FIXED – The Shock Drone makes no sound effect when destroyed.
FIXED – Twitch does not have any audio barks when the Maquis Legendary Uniform is equipped.

Mute
FIXED – MP5K Iron Sights are missing the glow on the front sight post.

Fuze
FIXED – Fuze’s gloves will now match his uniform. He confirmed that he will not be forgetting items from the packing list again.

Hibana
FIXED – X-KAIROS Pellets disappear if they are shot while a player is leaning around cover.

Kapkan
FIXED – EDD can be deployed through an object, causing a broken animation.

Echo
FIXED – Yokai can be thrown directly onto the ceiling and will stick to it.
FIXED – Sonic Burst disorient effect hits twice on certain Operators with gadgets in their hands.
FIXED – Yokai’s crosshair does not display that a susceptible target is being aimed at.
FIXED – Yokai cannot disorient teammates during the Preparation Phase.
FIXED – Yokai drone cannot be destroyed by projectile explosion while in camo.

Tachanka
FIXED – LMG makes no sound when being deployed or picked up if the shield is destroyed.
FIXED – LMG shield appears visible momentarily after being redeployed if the shield was previously destroyed.
FIXED – Player does not properly “attach” to the LMG after vaulting over an object.

Caveira
FIXED – Damage displayed in the kill camera is too high.

Mira
FIXED – Placing the Black Mirror on reinforced walls separated by an indestructible pillar will cause the gadget to only partially deploy.
FIXED – It is possible to melee drone from the opposite side of an unbroken Black Mirror.
FIXED – Improper behavior of wall during deployment of the Black Mirror on walls with metal beams.
FIXED – Objects on the walls are destroyed after Black Mirror activation, as opposed to during the deployment animation.

Jackal
FIXED – Weapon becomes invisible after quickly activating and deactivating the Hunter Vision repeatedly.

IQ
FIXED – IQ has the wrong nail polish color in 3rd person view.

Thermite
FIXED – Red LED on the Exothermic Charge remains on after removing the charge.

Glaz
FIXED – Hipfiring with the OTS-03 results in a perfectly circular shot pattern, as opposed to shots landing at the point of aim.

Level Design
Bartlett University
FIXED – Placing the Black Mirror on non-reinforced walls with paintings on the other side will not destroy the props and will obscure vision.
FIXED – Invisible collision causes drones to appear as if they are floating in the Library.

Chalet
FIXED – Players cannot vault over a Deployable Shield if placed at 2F Library Hallway doorway.
FIXED – Yokai can destroy and stick to shelves that are midway up the wall.

House
FIXED – X-KAIROS Pellets do not penetrate the top window of the Upper Hallway stairwell when fired from the outside tower.

Consulate
FIXED – Wall is not fully destroyed when Black Mirror is activated on it in "B Electric Room".

Oregon
FIXED – Deployable gadgets are instantly destroyed when shooting at the indestructible table in B Laundry Room.

User Experience
FIXED – Players do not receive any points when killing an enemy with a gadget after the player has died.
FIXED – Firing pin group does not follow the slide for the USP or Mk1 9mm.
FIXED – When shooting at least two times before detonating, X-KAIROS pellets do not produce any sound in third person.
FIXED – IQ has the wrong nail polish color in 3rd person view. She was very excited to show off her latest manicure.
FIXED – Wrong placement for Shields in the Winning Showcase.
FIXED – DBNO audio remains present after reviving the DBNO Operator.
FIXED – Any equipped gadget is invisible if held for more than 9 seconds with one hit key (advanced deployment option) in hand in the End of Round replay or any replay.
Awatar użytkownika
Chemo
Articles: 0
Reactions:
Posty: 315
Rejestracja: 11 maja 2015, 23:26
Lokalizacja: Kutno

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: Chemo »

Przecieki: Filmik o Specjalsach z SDU Hongkońskiego i ich uzbrojeniu. Dodatkowo "podobno" na tym parku w Hong Kongu będzie wzorowana nowa mapa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lai_Chi_K ... ement_Park
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=2EsW0oksJIQ&t=6s[/bbvideo]
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4168
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Przy Season Passie 2 jest takie info :

Obrazek

Ktoś mi wskaże w in-game shopie które to jest to Legacy Operator Bundle ?

//edit. Dobra znalazłem. To teraz inne pytanie : lepiej Season Pass'a 2 czy pakiet operatorów z year 1 ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1781
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: Kuchorz »

Season Pass 2 da ci dostęp do operatorów, którzy wychodzą co kwartał(pi razy drzwi). Zakładając, że gra ci się podoba i będziesz w nią grał nazbierasz sobie punktów i sobie ich zwyczajnie kupisz(z tygodniowym opóźnieniem - SP daje dostęp do nowej zawartości tydzień wcześniej). I taka jest różnica w posiadaniu SP lub jego nie posiadaniu. Kwestia tego co wolisz sobie odblokować szybciej. Starych czy nowych operatorów. Starych będziesz miał wszystkich za jednym kliknięciem, na nowych musisz czekać i dostaniesz ich za "friko".
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4168
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

Post autor: fr1maN666 »

Kuchorz pisze:Starych czy nowych operatorów. Starych będziesz miał wszystkich za jednym kliknięciem, na nowych musisz czekać i dostaniesz ich za "friko".


Poczekaj czy ja źle zrozumiałem. To w końcu SP2 daje dostęp do poprzednich operatorów czy nie, bo już mam mętlik w głowie...
Obrazek
ODPOWIEDZ