World War III - patche, nowości, ploty

Moderator: Sztab

Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 17 paź 2018, 20:33

Wrzucamy nowości dotyczące gry, patche itd.
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 18 paź 2018, 13:30

Kolejna porcja informacji odnośnie gry World War 3.
- Już od pierwszego dnia premiery będą dostępne serwery dedykowane dla regionu Azjatyckiego. Połączenie w grach tego typu jest dość istotną kwestią dlatego umieszczenie serwerów w Azji poprawi jakość rozgrywek.
- W okresie Wczesnego Dostępu gry, studio The Farm 51 będzie kładło duży nacisk na poprawę jakości tekstur. Podczas poprzednich testów deweloperzy otrzymywali dużo maili odnośnie tego problemu. Wczesny dostęp pozwoli go wyeliminować.
- Deweloperzy (póki co) skupiają swoją uwagę na dwóch trybach rozgrywki: Warzone oraz Recon. Chcą aby te dwa tryby były dopracowane do perfekcji. Studio ma w planach kolejne modele gry jak Tank-Wars (bitwy na pojazdy opancerzone) bądź Squad-Wars.
- Na chwilę obecną nie będzie możliwości postawienia serwera z własnymi ustawieniami. Chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo i dlatego serwery będą trzymane w "zamkniętym środowisku" gdzie wszystko jest monitorowane.
- Nie są wykluczone serwery testowe gdzie gracze będą mogli bez żadnych przeszkód testować bronie oraz wyposażenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 30 paź 2018, 6:58

Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1689
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 396
Lokalizacja: Cieszyn

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: versedii » 31 paź 2018, 10:38

https://twitter.com/ww3thegame/status/1 ... 7582369792

Here's one - Tomorrow we'll be releasing the new patch to the testing branch so users can test it. This patch will fix many known issues. We'll also be releasing the patch notes. More information on this coming tomorrow. Apologies for the lack of communication recently.


Nie pytejcie mnie jak grac na test branchu xD
Obrazek
Awatar użytkownika
sp0q
Posty: 3702
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Ilość Plusów: 1534
Lokalizacja: Twoja matka

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: sp0q » 31 paź 2018, 11:15

Nie mam teraz dostępu do klienta steamowego, ale, o ile dobrze pamiętam, jak dacie p-klik na grę w bibliotece i wejdziecie w preferencje to tam gdzieś można było wybrać udział w betach, albo konkretne buildy (o ile dostępne).
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1689
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 396
Lokalizacja: Cieszyn

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: versedii » 31 paź 2018, 11:20

sp0q pisze:Nie mam teraz dostępu do klienta steamowego, ale, o ile dobrze pamiętam, jak dacie p-klik na grę w bibliotece i wejdziecie w preferencje to tam gdzieś można było wybrać udział w betach, albo konkretne buildy (o ile dostępne).



Sprawdziłem i jest faktycznie - na ten moment nie można wybrać nic innego niż NONE ;) czyli pewno tak to zrobią.



A, odpowiedź Konyego w poscie z Reddita ktory wrzuciles friman:

https://www.reddit.com/r/WorldWar3Commu ... n/e8purow/

Hello folks, I'd like to straighten some things up.

We are preparing a few patches for November, the first one will fix some of the most urgent issues and depending on how it will perform in tests, it is scheduled for the beginning of the November.


The second one is the Content Patch aka The Great Patch with a new game mode, map, vehicles, weapons and other extras in which we will also enable the progression system. It should be released in the end of November.


In the end, the Roadmap will be released very soon and it contains all the official info about WW3 team plans. Cheers.
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1689
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 396
Lokalizacja: Cieszyn

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: versedii » 31 paź 2018, 17:32

Twitter Post:

https://twitter.com/ww3thegame/status/1 ... 35904?s=21

Patch Notes:

https://forum.worldwar3.com/index.php?% ... tch-011%2F

"We're sorry for recent drop in communication quality, we are determined to improve. Thank you for your patience."

Announcement: New Test Branch will be available for players to test things like patches before they are fully released. More info on this soon.


Witam! W przyszłym tygodniu nadejdzie duża aktualizacja do World War 3. Ale już teraz chcemy się podzielić z wami co przyniesie ze sobą najnowsza aktualizacja. Z góry przepraszamy za brak komunikacji z naszej strony, na pewno będziemy chcieli to poprawić.

Z tej racji niedługo ruszamy z otwartymi testami, gdzie będziecie mogli przetestować zmiany przed implementacja do gry. Więcej informacji niebawem.

GENERALNE:
Naprawa Błędów:
Wiele poprawek z serwerami oraz łączeniem do rozgrywki.
Odrodzenie na dowódcy nie będzie powodował błędu wyjścia poza mapę.

Poprawki:
Punkty zostały zmienione z 5000 na 4000.
Czas trwania rozgrywki został zmieniony z 45 na 40 minut.

HUD:
Nowe:
[Menu] Większość przedmiotów posiada teraz statystykę.
Teraz przy wyborze strike, gracz może zobaczyć pełna deskrypcje oraz koszt zakupu za punkty bojowe.
Dodana opcja Performance Boost (Poprawa wydajności) w Video Settings.
Nowa ikona granatu semtex.
Ikona broni dodana w oknie zabójstw.
Gracze w pojazdach są wyświetlani w odpowiednim kolorze.
Nazwy graczy z drużyny zawsze są widoczne.

Naprawa Błędów:
Wskaźnik obrażeń przestaje się obracać po śmierci.
Naprawiono wskaźnik uszkodzenia od granatu.
Ikony granatów powinny się wyświetlać poprawnie.
Amunicja/życie/wyposażenie powinny być wyświetlane w Leviathan(Lewiatan)/Battle Robot(Robot bojowy).

PUNKTY BOJOWE:
Nowe:
Gracz może zmienić kolor flary jak przywoła zrzut za punkty bojowe.
Nowe cząstki uderzeniowe, teraz łatwiej jest wykryć jaka artyleria spada.

Naprawa Błędów:
[Pojazdy]Naprawiony bug ze strzelaniem po przeładowaniu
Podstawowy ciężki karabin maszynowy dla każdego pojazdu od strony kierowcy.
Naprawiona destrukcja przy zrzucie UGV
Naprawiono zasięg operacyjny Nervy.
Naprawiono obsługę UGV.
Fixed strike masks on Berlin.
Wrak UGV już nie znika po destrukcji.

Poprawki:
Balans wszystkich działek, zmieniony został pojemność magazynków, prędkość przeładowania, celowanie, obrażenia na minute oraz obrażenia przy ogniu seryjnym.
Mała zmiana w zmniejszeniu prędkości oraz przyspieszenia Quadrocopter'a.
Mała zmiana w zwiększeniu prędkości oraz przyspieszenia Mini Drona.
Skrócona animacja otwierania i zamykania tabletu jak odpalamy radar UAV.

Wyposażenie:
Nowe:
Automatyczna zmiana rodzaju amunicji kiedy nie posiadamy już jej.
Automatyczne przeładowanie broni podczas pozyskania amunicji przez paczki amunicji.
Nowe drgania kamery przy wybuchach granatów i C4.
Po odnowieniu gadżetu (Medy, Paczki z amunicja) usłyszymy dźwięk.

Naprawa Błędów:
Celowniki montowane na boku broni automatycznie obraca obron kiedy celujesz.
[C4] teraz posiadasz 3 sztuki, zadajesz obrażenia graczom jak i pojazdom. Możesz rzucać dalej oraz detonować wszystkie jednym przyciskiem. Dodane zostały tez nowe efekty wizualne.
Naprawione zostały niewidzialne pociski w RPG po śmierci.
[Postać] Lewa ręka w złej pozycji jak wyciągniesz pistolet po używaniu gadżetu zostało naprawione.
[Celownik See Through SAO] Celownik na pistolecie działa już poprawnie.

Poprawki:
[Ilość granatów] Gracz ma teraz 3 granaty dymne i 2 zwykłe granaty.
Male poprawki z paczkami amunicji.

Mapy:
Wizualne:
[Grafika] Dostosowanie oka w celu zmniejszenia ciemnych miejsc na mapach, balans czerni i bieli.
Nowy ekran podsumowując.
Dodatkowe wizualne destrukcje na mapie Moskwa oraz poprawki materiałowe.
Usprawnienia streamingu
Poprawione zostały miejsca respawnu na dużej mapie Berlin.

Projektowanie:
Poprawione zostały schrony .
Parę dodatkowych przeszkód zostało dodane na mapę Warszawa i Moskwa
Odblokowany został tunel na mniejszej mapie Warszawa.
Naprawiony został błąd na mapie Warszawa (shopping centre) gdzie gracze mogli się dostać na wyższe piętra.

Z Uszanowaniem,

Ekipa World War 3
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1689
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 396
Lokalizacja: Cieszyn

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: versedii » 31 paź 2018, 19:03

Testowy branch bedzie przez weekend

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 31 paź 2018, 20:48

versedii pisze:Testowy branch bedzie przez weekend

Obrazek


Jak to będzie działać ? Kody będą czy jak ?
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1689
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 396
Lokalizacja: Cieszyn

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: versedii » 01 lis 2018, 12:35

fr1maN666 pisze:
versedii pisze:Testowy branch bedzie przez weekend

Obrazek


Jak to będzie działać ? Kody będą czy jak ?



Pewnie tak jak sp0qu pisał czyli wlasciwosci w steam > opt-in betas na grze.
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1689
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 396
Lokalizacja: Cieszyn

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: versedii » 09 lis 2018, 18:46

Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 17 lis 2018, 20:17

Wjechał patch na PTE. Dużo nowych rzeczy.

Patch Notes

[KNOWN ISSUES]

Guided Missiles (RCWS Anti Tank and APFSDS GLM shells) temporarily have their guiding abilities disabled and work similar to RPG launcher; this issue will be resolved in the next patch,
Some players might not have statistics panel available and not get rewards for playing - we're working on that,

[NEW CONTENT]

New gamemode: Team Deathmatch,
New map: Warsaw Shopping Mall (TDM only),
New weapon: MSBS Bullpup,
New vehicle: IFV Boxer,
New uniform,
New vehicle armor: RPG nets for IFV Boxer,
New vehicle armor: RPG nets for IFV Bumerang,
New spawn system (TDM only for now!),

[FEATURES]

In-game grenade selector (just like gadget),
Backend: Progression system (first pass),
Thermal scopes (first pass),
Backend: Item unlocking,
Backend: Server authentication,
First tests of the changing day/night system (TDM map only),

[GAMEPLAY]

Added Thermal scopes: Medium-magnification scopes (Thor SM, MM) and high-magnification (Odin LM),
Added a new assault rifle: MSBS-B. It’s chambered in .300 Blackout giving it better damage than other Western rifles but at the cost of much bigger bullet drop, high damage dropoff and strong kick,
Vepr nerfed again with increased recoil,
Tor damage reduced, making it only slightly more powerful than the G29. However, due to .50 cal’s AP performance it should deal more damage when hitting the enemy directly into the chest plate,
Sniper rifles had their bullet velocities lowered (turns out they were bugged and behaved like hitscan weapons), they should be comparable to ARs now,
RPGs nerfed: Reduced blast radious on basic warheads, reduced damage and damage falloff on Frag warheads (this should make them used primarily for weakening and injuring enemies over a larger area and not for killing them with a cheap shot),
Adjusted the Frag RPG warhead to make it more easily recognizable (it’s brighter, more gray/brown-ish in colour),
New prototype weapon muzzle flashes. They should have slightly better performance and look better, please give us feedback wether or not do they hinder your visibility while shooting. If anything will be off we will be tweaking them,
New particle effects for Support Strikes: Artillery, Airstrikes, Carpet Bombings, now it's easier to differentiate which one is being used,
Fixed splash damage for >25mm caliber rounds, now splash damage decreases properly with the radius of the explosion ( the further from the center of explosion the lesser the damage),
You can no longer vault while reloading,
Tweaked spawn locations on all maps,
Added optimized light to all TPP muzzle flashes,
And more,

[BUGFIXES]

Fixed item names and descriptions on popups,
Radar Equipment for UGV works as intended,
Mini UGV does not receive decals from the environment,
Lance RC turret smoke grenades' shoot properly,
T90 turret hatch attaches properly,
Proper destruction meshes for Falcon turret optics,
Lower attachments count on certain vehicle armors (Anders, Marder, and T72). It should result in a slight performance boost,
Fixeds in left hand position on certain handguards,
Marking should be fixed now,
Fixed broken materials on some emblems,
Fixed ammo display in customization,
Weapon calibers should now display properly,
Fixed animations for Glauberyt SMG,
Various chat fixes,
And more,

[OPTIMIZATION]

Reworked muzzle particles to reduce FPS drops when firing,
New impact particles,
Lowered attachment count on certain vehicle armors,
Level streaming improvements,
Collision optimizations,
Continous optimization effort on all fronts,

[TWEAKS]

Changed "Performance Boost" to "CPU Performance Boost" to better reflect what it's for,
Tweaked RPG explosion,
Flash hiders are now functional,
Added chat window to summary screens,
Adjusted blast radii for >25mm rounds to the fixed splash damage values,
AntiTank mines damage reduced to 600, now 2 mines are required to destroy a vehicle,
Improved UGV durability against RPG projectiles: 1 Tandem or 2 Single Stage are enough to destroy a UGV,
Reduced smoke grenades uses from 5 to 2,
Reworked armor pricing and masses,
Changed P: to L: since we're showing latency to the server, not straight ping,
Tweaks to thermal vision postprocess,
Menu thumbnails updated,
Various animation tweaks (idles, reloads),
Matchmaking improvements,
Many more minor tweaks and improvements.
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 20 lis 2018, 17:48

Jutro nowy patch, TDM, mapa i trochę nowych bronie. Oficjalnie info później.
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1689
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 396
Lokalizacja: Cieszyn

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: versedii » 21 lis 2018, 15:58

Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 21 lis 2018, 19:30

Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 13 gru 2018, 18:53

Na testowy wjechał grudniowy patch.

https://forum.worldwar3.com/index.php?/ ... tch-notes/
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 13 gru 2018, 21:02

Zagrałem parę rundek. Giera działa duuuuuużżżżżoooo lepiej. Jest fix na memory leak, gra teraz zabiera max 5 Gb. Nowa mapa - Smoleńsk - jest przeogromna!!! Największa w grze w tym momencie. Będzie typowo pojazdowa. A SCAR-H to przegięcie pały. Zdejmuje na 3 strzały w ciało, ale strzela jak armata, czyli tak jak SCAR-H powinien. Chyba najlepsze odwzorowanie tego karabinu w grach jakie widziałem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Figimli
Posty: 1093
Rejestracja: 24 kwie 2015, 18:22
Ilość Plusów: 411
Lokalizacja: polska

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: Figimli » 13 gru 2018, 23:36

ja chce znow kompai se wkoncu pograc
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1689
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 396
Lokalizacja: Cieszyn

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: versedii » 21 gru 2018, 2:25

https://forum.worldwar3.com/index.php?/ ... izacja-03/



Witajcie żołnierze!

Tak jak opisaliśmy patch 0.3 na roadmap'ie tak zrobiliśmy , a nawet dodaliśmy coś więcej, jak na przykład mapa Berlin TDM która zaplanowana była na aktualizacje 0.4 czy podgląd przedmiotów przed zakupem.

Aktualizacja 0.3 przynosi ze sobą nowy czołg bojowy, nowa bron, dwie nowe mapy (jedna jest prototypem) , mundur, dodatki na bron, dodatki kosmetyczne i wiele więcej.

Również zoptymalizowaliśmy zużycie pamięci RAM oraz czas ładowania. Pamieć RAM została zmniejszona aż o 50% , a ładowanie zostało skrócone o 60%. To również naprawiło problem który po długim ładowaniu do gry rozłączał z serwerem World War 3. Poza poprawkami z pamięcią RAM i ładowaniem do gry, gra powinna się rzadziej zawieszać przez poprawienie wydajności ładowania tekstur.

Chcielibyśmy podziękować wszystkim którzy wzieli udział w testach publicznych, zgłaszali problemy i podsyłali nam feedback. Wszystko braliśmy pod uwagę podczas tworzenia aktualizacji 0.3. Z tej racji przenieśliśmy datę Wyszukiwania Serwerów na wcześniej niż zaplanowaliśmy (planowane było na 1.0)

0.3 Lista zmian

[NOWOŚCI]

Nowa mapa TDM: Berlin Backyards,
Nowy prototyp mapy : Smoleńsk
Reimplementacja metagame,
Nowy czołg bojowy: Abrams,
Nowy Karabin bojowy:Scar H,
Nowy mundur: USMC,
5 nowych kamuflaży do USMC,
5 nowych kamuflaży dla broni,
6 nowych kamuflaży dla pojazdów,
Dodane języki : Niemiecki, Polski oraz Rosyjski,
Strefa pomocy dodana do menu głównego,

[DODATKOWE FUNKCJE]

Poprawiony czas ładowania,
Optymalizacja zużycia pamięci RAM (Nowe minimalne wymagania pamieć RAM z 16gb na 8gb),
Nowy system odrodzenia na Warzone,
Szybkie radio [domyślny: Y],
Dodano opcje koszyku przy zakupie przedmiotów, teraz przed kupnem możesz zobaczyć przedmiot,
Ponowny udział na serwerze ( teraz możesz kontynuować grę na jednym serwerze),
Balans drużyn (teraz możesz zmienić drużynę i zostać wynagrodzony za to),
Teraz na serwerach Warzone wymagana jest dana liczba graczy aby zacząć grę, na takiej samej zasadzie jak na TDM,
Limit wagowy dla wyposażenia,
Dodano opis trybu gry podczas ładowania się do rozgrywki,
Ostrość obrazu została dodana do ustawień gry(domyślnie jest ustawione na 30),
Dodano opcje kupna wielu przedmiotów na raz,
Dodano napisy do komunikatów na ekranie,
Dodano podział wag na przedmioty (bronie i opancerzenie),
Dodano limit klatek dla menu [domyślny: 60fps],

[ROZGRYWKA]

Nastąpiła zmiana w Warzone, teraz rozgrywka trwa 45 minut oraz 5,000 punktów. Gracze chcieli aby rozgrywki Warzone trwały dłużej niż wcześniej wiec zwiększyliśmy to na wasza prośbę,
Punkty wytrzymałości pancerzy zostały zmniejszone do 50 jednostek(było 100). Dzięki tej zmianie Equipment packs powinny być bardziej użyteczne gdyż pancerz będzie częściej wymagał naprawy,
Zmniejszona została penetracja wszystkich amunicji AP w celu lekkiego zwiększenia roli pancerzy,
Strzelba MCS - obrażenia zostały obniżone na 14 bliski zasięg, 10 średni i 7 daleki. MCS był za mocny w przeciwieństwie do AR czy BR, teraz wszystko powinno być tak jak powinno,
Dodano spadek obrażeń dla strzelb do 0 przy 100m; Zasięg dla MCS kończy się na 85 m, Vepr na 60m. Wymagana była zmiana dla strzelb ponieważ ze względu na ich mechanikę strzelania można było strzelać z odległości do 200 metrów,
Druga tura zmian w masie i szybkości pojazdów,
Dla wszystkich broni poprawiono strzelanie z biodra(lepsza redukcja rozprzestrzeniania między seriami),

[ULEPSZENIA]

Dodano informacje o postępach gracza podczas zakończonych rozgrywek,
Gracz z drużyny nie może ci już rozwalić optyki w pojeździe,
Zmiany w poziomie Warsaw TDM - częściowo ukryte przejście jest teraz częścią mapy,
Poprawiono oznaczanie punktów oraz przeciwników,
Poprawiona mapa przy użyciu UAV oraz Jammer,
Poprawione zostały celowniki optyczne; Błędne pokazywane celowniki zastąpiono realistycznymi oraz ulepszonymi dla lepszej widoczności,
Dodatkowe statystyki dla broni i dodatków zostały dodane do menu,
Balans dodatków,
Pozycja broni lekko zmodyfikowana, co zwiększa użyteczność celownika laserowego i ogólną użyteczność,
Artyleria: Zwiększony zasięg pocisków; poprawiony został spadek obrażeń rozpryskowych w przypadku pocisków odłamkowych,
Zwiększona wytrzymałość pancerza dla MBT, IFV oraz AFV,
Zwiększona wytrzymałość wieżyczek w czołgach przeciw pociskom, są o wiele grubsze niż kamizelka kuloodporna,
Zwiększona wytrzymałość UGV oraz Quadów przeciw tradycyjnym pociskom,
Poprawione sterowanie UGV,
Ulepszone zawracanie pojazdami MBT oraz AFV,
Poprawione efekty wizualne dla kół oraz gąsienic,
Zwiększona moc silnika MBT podczas jazdy pod górkę,
Skrócono czas powrotu pojazdów do strefy bitwy: 2 sekundy dla pojazdów latających oraz 5 sekund dla pojazdów lądowych,
Lepiej widoczne wiadomości pojawiające się na ekranie - nowa czcionka oraz cienie dla lepszej widoczności,
Audio: Poprawki przy pozycjonowaniu dźwięku chodzenia i strzałów,
Audio: Poprawki rozchodzących się dźwięków,
Audio: Synchronizacja przeładowywania,
Audio: Nowe odgłosy,,
Audio: Poprawione dźwięki MSBS-B, Vepr oraz Scar-H,
Audio: Lepsze pozycjonowanie dźwięku,
Dodana animacja przeładowywania przy pochyleniu,
Poprawiona animacja przeładowywania,
Nowy system równoważenia broni na ekranie - możemy szybciej zmieniać rzeczy,
Dostosowano domyślna konfiguracje wagi,
Poprawiono wagę w niektórych przedmiotach,
Zmieniono modyfikator zakresu lufy,
Dodane zostały przetłumaczone pliki menu dostosowania postaci,
Dodano szlak po pocisku dla karabinów snajperskich,
Zmodyfikowana balistyka dla karabinów snajperskich,
Zmieniono cząsteczki dymu z łusek,
Dodany wybór języka przy pierwszym uruchomieniu gry,
Zmieniono wpływ jasności na menu i grę,
Zmieniona została grafika ładowania pod aktualizacje 0.3,
Naprawiony został błąd gdzie konfiguracje nie były zapisywane,
Naprawiony błąd wizualny który pokazywał stan konta 0 przy nieudanym zakupie,
Boxer- Naprawiona została tekstura opon,
Zderzenia pojazdów zostało poprawione,
Flagi są w alfabetycznej kolejności,
Tymczasowo zdjęliśmy blokadę dla nowych graczy dojścia do rozgrywek które są już w 75% ukończone (planujemy to tak już zostawić dla tego gdyż gracze teraz mogą kontynuować mecze na jednym serwerze),
Na mapie Warszawa poprawiliśmy pozycje platformy do naprawy pojazdów,
Dodaliśmy Świąteczny klimat w menu,
Poprawki do pozycji niektórych magazynków,
Powstał limit ile gracz może umieścić gadżetów na danym poziomie mapy ( 6 dla min, 10 dla paczek),
Gadżety znikają jak gracz zmieni drużynę albo się wyloguje,
Oraz wiele innych pomniejszych ulepszeń i poprawek,

[NAPRAWA BŁĘDÓW]

Odrodzenie na dowódcy naprawione (ponownie),
Użytkownicy teraz wysyłają pliki minidump(.dmp) bezpośrednio do naszego serwera,
Naprawione błędy, które występowały z pojazdami podczas post-processingu,
Naprawiono ustawienia parametrów audio,
Naprawiono pozycję ikony dowódcy,
Naprawiony Matchmaking,
Ikony profilowe Steam nie występują jako lustrzane odbicie,
Naprawiono tekst "Dystans do operatora" które było przysłonięte przez punkty bojowe,
Zniszczony pojazd nie jest już widoczny jako możliwy do naprawy przez zestaw naprawczy,
Naprawiono błąd, który pozwalał po opuszczeniu drona poza strefą bitwy, na rozpoczęcie odliczania destrukcji od nowa, gdy go schowaliśmy i zaczęliśmy ponownie używać,
Naprawiono blokadę kamery w perspektywie trzeciej osoby na quadzie,
Celowniki poprawione
Wrogowie oraz obiekty mogą być teraz oznaczane, będąc pasaże rem w pojeździe,
Naprawiono tekstury paczek z amunicją, apteczką oraz sprzętem na niskich ustawieniach graficznych,
Naprawione została informacja o postrzałach w tym samym czasie, teraz nie pokazuje ze zostałeś zabity jednym strzałem kiedy było ich więcej,
MSBS-B naprawiono efekt cząsteczek,
Poprawiono cząsteczki łusek typu 870 ,
Zablokowano niektóre dodatkowe celowniki w SMG (z powodu przenikania),
Naprawiono błąd gdzie gracze stawali się niewidzialni podczas odradzania się na dowódcy w pojeździe,
Naprawiono błąd z minimapa która nie znikała po wykorzystaniu UAV,
Lasery zostały poprawione, nie powinny już zaciemniać widoku,
Naprawiono strzelanie z UGV,
Naprawiono kolizje oraz siatkę na rożnych mapach,
Oraz wiele innych naprawionych pomniejszych crash'ów i błędów.

Like
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3885
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2037
Lokalizacja: Kraśnik

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: fr1maN666 » 22 sty 2019, 11:16

Obrazek
Awatar użytkownika
Queldren
Posty: 123
Rejestracja: 25 mar 2017, 11:47
Ilość Plusów: 27
Lokalizacja: Aars

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: Queldren » 23 kwie 2019, 16:11

Sheep, sheep, sheep. It's time for sleep.
Rest your head. It's time for bed.

In the morning, you may wake.
Or in the morning, you'll be dead.
ocet
Posty: 2
Rejestracja: 18 maja 2019, 16:05
Ilość Plusów: 1
Lokalizacja: Zabrze

Re: World War III - patche, nowości, ploty

Postautor: ocet » 21 maja 2019, 17:59


Wróć do „World War III”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość