[Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Moderator: Sztab

Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 339
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 141
Lokalizacja: Chernobyl

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: PL-Kovalsky » 08 lut 2018, 13:22

BUAHHAHAHA
Awatar użytkownika
L3m1N9
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2017, 11:48
Ilość Plusów: 18
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: L3m1N9 » 08 lut 2018, 14:35

versedii pisze:
L3m1N9 pisze:
fr1maN666 pisze:
W piątek graliśmy, ale o co kaman bo nie pamiętam ?

A linka to zobaczyłeś? Jeszcze być może to w czwartek było , chodziło operację na Soissnos co dwa razy behemotem na respie stali i na pierwszym sektorze w .. dostali . A teraz gość na reddicie na drużynę narzeka



Tylko ten gość gra na XBox :P

https://www.reddit.com/r/battlefield_on ... g/dtuqv5f/

A tam szczegóły takie Tadziu :D
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3290
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 1736
Lokalizacja: Kraśnik

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: fr1maN666 » 08 lut 2018, 14:43

Taaa chodzi o akcję. Ja mam sporo gameplayu nagrane z tego. :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3290
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 1736
Lokalizacja: Kraśnik

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: fr1maN666 » 07 mar 2018, 9:32

Obrazek
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 339
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 141
Lokalizacja: Chernobyl

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: PL-Kovalsky » 07 mar 2018, 14:57

A tak w skrócie? Bo szkoda mi 11 minut życia na słuchanie andrzejka ;P
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3290
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 1736
Lokalizacja: Kraśnik

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: fr1maN666 » 07 mar 2018, 15:08

PL-Kovalsky pisze:A tak w skrócie? Bo szkoda mi 11 minut życia na słuchanie andrzejka ;P


W skrócie chodzi o to żeby lepiej premiować gracza który np. sam przejmie flagę od początku do końca, ogólnie żeby gracze kładli większy nacisk na PTFO. Oraz o naprawienie systemu w którym ty np. zadasz czołgowi 95% obrażeń w którym jest 4 graczy, podbiega koleś, rzuca granat i zgarnia wszystkie punkty za unieruchomienia, zniszczenie pojazdu i 4 kille, gdzie Ty odwaliłeś całą czarną robotę.
Obrazek
Awatar użytkownika
Your3vilTwin
Posty: 672
Rejestracja: 04 maja 2015, 21:49
Ilość Plusów: 402
Lokalizacja: krzesło

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: Your3vilTwin » 07 mar 2018, 15:52

Furman. Pomyśl. Czy we wcześniejszych Battlefieldach gracze musieli dostawać 10 000 000 000 000 000 000 000 000 000^2 punktów żeby grać PTFO? Nie. Żaden system punktowania nie wpłynie na postępującą casualizację (chociaż ja wolę słowo amebizacja bo jest bardziej trafne) graczy. Gracze chujowi są w każdej grze. Niestety w BFie już od jakiegoś czasu są większością i żaden system punktowania tego nie zmieni.
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 339
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 141
Lokalizacja: Chernobyl

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: PL-Kovalsky » 07 mar 2018, 16:14

Your3vilTwin pisze:Furman. Pomyśl. Czy we wcześniejszych Battlefieldach gracze musieli dostawać 10 000 000 000 000 000 000 000 000 000^2 punktów żeby grać PTFO? Nie. Żaden system punktowania nie wpłynie na postępującą casualizację (chociaż ja wolę słowo amebizacja bo jest bardziej trafne) graczy. Gracze chujowi są w każdej grze. Niestety w BFie już od jakiegoś czasu są większością i żaden system punktowania tego nie zmieni.


Tylko jeden tekst oddaje całość twej zacnej wypowiedzi : https://youtu.be/cKF2GjRAUtE?t=95
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3290
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 1736
Lokalizacja: Kraśnik

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: fr1maN666 » 07 mar 2018, 16:54

Your3vilTwin pisze:Furman. Pomyśl. Czy we wcześniejszych Battlefieldach gracze musieli dostawać 10 000 000 000 000 000 000 000 000 000^2 punktów żeby grać PTFO? Nie. Żaden system punktowania nie wpłynie na postępującą casualizację (chociaż ja wolę słowo amebizacja bo jest bardziej trafne) graczy. Gracze chujowi są w każdej grze. Niestety w BFie już od jakiegoś czasu są większością i żaden system punktowania tego nie zmieni.


Panie ja to doskonale wiem. Jednakże tak jak Levelshit, gdzieś tam w głębi duszy mam nadzieję że w następnym BF'ie nie będzie takiego gówna jak w jedynce.
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3290
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 1736
Lokalizacja: Kraśnik

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: fr1maN666 » 11 mar 2018, 18:26

Obrazek
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 339
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 141
Lokalizacja: Chernobyl

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: PL-Kovalsky » 12 mar 2018, 11:49

DOBRE!
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3290
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 1736
Lokalizacja: Kraśnik

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: fr1maN666 » 14 mar 2018, 13:14

Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1546
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 353
Lokalizacja: Cieszyn

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: versedii » 22 mar 2018, 14:01

Obrazek
Awatar użytkownika
ego78th
Posty: 378
Rejestracja: 02 kwie 2015, 22:55
Ilość Plusów: 291
Lokalizacja: Isle Of Man

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: ego78th » 04 kwie 2018, 21:17

Panowie widzę wyższy poziom wtajemniczenia. Ja tylko chciałem powiedzieć, że BF1 w tej chwili, po aktualizacjach i pomijając to o czym tu mówicie jest grą fenomelną. Widać lata pracy, doświadczeń i wyciągania wniosków choć są i zbędne detale czy nowości. Atmosfera, grywalność, wspaniała muzyka, grafika, dźwięki, odgłosy...lista jest dłuuuga. W swoim gatunku jest najlepsza a ciężar włożonej pracy jest widoczny na każdym metrze pola walki. Nawet to, że zoptymalizowano ją tak dobrze szacun. Ja dopiero zagłębiam się w techniczną i punktacyjną stronę gry, bo jeśli chodzi o wizualną to zmysły nie nadąrzają. Czyli tak jak w realu : ) Dzisiaj np. rozjebał mnie taki malutki szczegół, że działko przeciwpancerne, które było przede mną używane przez innego żołnierza, nie było załadowane, bo on oddał wcześniej strzał. Lekko się zdziwiłem kiedy już namierzyłem cel. Zonk ale taki pozytywny z perspektywy gracza. No i te wyrwy pozostające po bombach. Leci sobie człowiek, nie ma się gdzie schować przed ostrzałem. Nagle jakaś bomba spada, boom dziura i chyc. Nie dość, że się przeżyło eksplozję to jest się jeszcze gdzie schować. Takich smaczków są tu dziesiątki jeśli nie setki. A ludzie narzekają na realizm tej serii. Come on : ) Ogrom map i dynamika tego co się dzieje na polu walki w postaci zmieniającej się pogody, pyłu, wybuchów itp. spowodowały, że jak się nie gra zespołowo to jest się w tej grze albo małym wystraszonym i przegranym już na starcie chujkiem albo jakimś zjaranym, biegającym na spałce desperado. Ta gra ewoluuje z każdą cześcią i o to w tym chodzi. Choć mnie rozczarowała Czwórka i nikt mnie nigdy już nie przekona. To był skok na azjatycki i konsolowy rynek. Mapy bez polotu, grafika sztuczna. Tu wykonano potężną robotę z pasją. Uwielbiam trójeczkę ale dopiero BF1 po odpaleniu tak potrafi mnie gracza odgrodzić od rzeczywistości. Jakbym jeszcze miał opcję VR to chyba bym się kompletnie zatracił. Jedyne, co mi się nie podoba to brak tradycyjnego battleloga, który dawał mi wgląd w info o serwerach a teraz to jakieś takie nowoczesne ładne, hermetyczne pitu pitu.
stay in...go out...get sick...get well...light falls...
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1546
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 353
Lokalizacja: Cieszyn

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: versedii » 04 kwie 2018, 22:45

Nie.


Konsolowy szajs, który właśnie utrzymuje się dzięki tym "smaczkom", które powiedziałeś i generalnemu kinowemu doświadczeniu.

Mapy to jak dla mnie szajs jest w BF1, są kompletnie nie przemyślane. BF4 były o wiele lepsze.

Jak dla mnie ewoluuje w kierunku, który mnie skreśla z zakupu następnych części.

Widzisz @ego78th , Tobie się EFT kompletnie nie spodobało - natomiast mi zmieniło perspektywę patrzenia na to ile można rzeczy zrobić w inny sposób w shooterach.
Obrazek
Awatar użytkownika
ego78th
Posty: 378
Rejestracja: 02 kwie 2015, 22:55
Ilość Plusów: 291
Lokalizacja: Isle Of Man

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: ego78th » 04 kwie 2018, 23:26

Nazywanie tego szajsem jest przesadą. Ta gra choć z pewnymi drobnymi wadami jest w swoim gatunku pod każdym względem dopracowana. EFT to inny rodzaj fps, jak dla mnie pomieszanego zbyt mocno z rpg. I tu w zasadzie dyskusja mogłaby się zakończyć. Dwa gatunki gier a co za tym idzie dwa typy graczy, odbiorców jak zwał tak zwał. Ja lubię szybką akcję, wizualne i audialne fajerwerki i element skilla który sprawia, że mam satysfakcję. Słabo zaprojektowane mapy? Nawet konary drzew czy drobne elementy architektury odgrywają tu swoją rolę. Czwórka to była chińszczyzna dosłownie i w przenośni. Biło po oczach kiczem i sztucznością. Nawet jak coś tam było dobrze zaprojektowane to w najprostszy sposób. Pustynna baza na Jedwabnym Szlaku wyglądała jak jakaś oaza dla lalek Barbie. Szeregowiec Ryan to przy BF1 amerykańska propaganda bez polotu : ) Szanuję ale nie dogadamy się.
stay in...go out...get sick...get well...light falls...
Awatar użytkownika
ego78th
Posty: 378
Rejestracja: 02 kwie 2015, 22:55
Ilość Plusów: 291
Lokalizacja: Isle Of Man

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: ego78th » 05 kwie 2018, 0:40

EFT podoba mi się i chętnie bym w to grał z ekipą ale nie będę siedział nad czymś co jest zbudowane na topornym silniku, tnie cholernie a nawet nie wygląda jak tytuły sprzed 10 lat. Z rodzajem mechaniki i rozgrywki jaki tam jest ta gra powinna być płynna od początku. Bo sam wiesz, że tam się ginie w sekundę (swoją drogą w BF1 też). To ambitny projekt ale nie zaglądałem od dwóch miesięcy i nie wiem gdzie zaszedł. Ja się zbłaźniłem przed samym sobą kupując najdroższą wersję. Nie wiem ale miałem chyba za dobry dzień i za dużo wolnej kasy.

P.S. Pamiętasz pierwsze Tom Clancy’s Ghost Recon? Gry sprzed prawie 20 lat i z podobnym pomysłem co EFT choć prostsze w rozwiązaniu a działały od razu i nie było czegoś takiego jak beta sreta. Choć wiem, wtedy nie było netu i takich ukłonów w stronę gracza.
stay in...go out...get sick...get well...light falls...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3290
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 1736
Lokalizacja: Kraśnik

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: fr1maN666 » 05 kwie 2018, 7:24

BF1 pomimo swoich wad, jest najlepiej dopracowanym technicznie, audio-wizulanie i gameplayowo shooterem na chwilę obecną. Właśnie kinowe doświadczenia sprawia że gra się w nią z wypiekami na policzkach. Nie oszukujmy się ale EFT, Tęcza i cała reszta gówna w które się teraz gra mogą possać jaja z połykiem BF'owi 1. Ma mapie podczas meczu, przy takiej ilości graczy, pojazdów, samolotów, destrukcji otoczenia wszystko działa płynniutko w 60Hz i wygląda przepięknie nawet na low detalach. Początkowa alpha BF'a 1 działała lepiej niż teraz "beta" EFT po miesiącach paczowania. O R6 to już w ogóle nie wspomnę.

Owszem zgodzię się iż BF1 poszedł w kierunku casualowości jeśli chodzi o uproszczenie mechaniki strzelania, jazdy czołgiem i latania samolotami, ale przez to podniósł się skill-gap, o wiele trudniej sie jest utrzymać przy życiu niż w BF3 czy 4. Trzeba się non-stop pilnować, żeby co chwilę głupio nie ginąć. Tym bardziej po zmianach TTK.
Przez to BF1 jest innym BFem, przy czym uważam że dobrym. Takie doświadczenie po tylu latach BF'ów 3 i 4 było jak najbardziej potrzebne.

Przy okazji świeży materiał od Levelshita.

https://www.youtube.com/watch?v=l1wRhbExrlk&t=0s&list=WL&index=13
Obrazek
Awatar użytkownika
ego78th
Posty: 378
Rejestracja: 02 kwie 2015, 22:55
Ilość Plusów: 291
Lokalizacja: Isle Of Man

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: ego78th » 05 kwie 2018, 8:58

Na razie nie odczułem uproszczonej mechaniki strzelania. Może dlatego, że w przeciwieństwie do Levelshita gram jakimiś przedpotopowymi półautomatami albo strzelbami a on kolejnym w bfie przesterowanym kurewstwem : )
stay in...go out...get sick...get well...light falls...
Awatar użytkownika
sp0q
Posty: 3097
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Ilość Plusów: 1278
Lokalizacja: Twoja matka

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: sp0q » 05 kwie 2018, 9:01

Mądrego to dobrze posłuchać. Choć i tak mam żal do nich, że nam klan rozjebali :(
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
Obrazek
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3290
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 1736
Lokalizacja: Kraśnik

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: fr1maN666 » 05 kwie 2018, 9:14

ego78th pisze:Na razie nie odczułem uproszczonej mechaniki strzelania. Może dlatego, że w przeciwieństwie do Levelshita gram jakimiś przedpotopowymi półautomatami albo strzelbami a on kolejnym w bfie przesterowanym kurewstwem : )


W sumie tak naprawdę aspekt ten jest widoczny tylko 2 sytuacjach w tej grze :
1. Zwiadowca - znikomy opad kuli
2. Wsparcie - broń na dwójnogu.

Jeśli chodzi o resztę broni opanowanie i wymasterowanie danej pukawy jest dużo trudniejsze niż w 3 I 4.
Obrazek
Awatar użytkownika
ego78th
Posty: 378
Rejestracja: 02 kwie 2015, 22:55
Ilość Plusów: 291
Lokalizacja: Isle Of Man

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: ego78th » 05 kwie 2018, 9:32

Pytanko niejako w związku, czy można zezłomować już posiadaną broń : ) ?
stay in...go out...get sick...get well...light falls...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 3290
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 1736
Lokalizacja: Kraśnik

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: fr1maN666 » 05 kwie 2018, 9:41

ego78th pisze:Pytanko niejako w związku, czy można zezłomować już posiadaną broń : ) ?


Skin do broni znaczy się ?
Obrazek
Awatar użytkownika
ego78th
Posty: 378
Rejestracja: 02 kwie 2015, 22:55
Ilość Plusów: 291
Lokalizacja: Isle Of Man

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: ego78th » 05 kwie 2018, 10:29

fr1maN666 pisze:
ego78th pisze:Pytanko niejako w związku, czy można zezłomować już posiadaną broń : ) ?


Skin do broni znaczy się ?


No to właśnie odpowiedziałeś na moje pytanie :D
stay in...go out...get sick...get well...light falls...
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1546
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 353
Lokalizacja: Cieszyn

Re: [Battlefield 1] - dyskusja ogólna, nowości

Postautor: versedii » 05 kwie 2018, 15:11

fr1maN666 pisze:BF1 pomimo swoich wad, jest najlepiej dopracowanym technicznie, audio-wizulanie i gameplayowo shooterem na chwilę obecną. Właśnie kinowe doświadczenia sprawia że gra się w nią z wypiekami na policzkach. Nie oszukujmy się ale EFT, Tęcza i cała reszta gówna w które się teraz gra mogą possać jaja z połykiem BF'owi 1. Ma mapie podczas meczu, przy takiej ilości graczy, pojazdów, samolotów, destrukcji otoczenia wszystko działa płynniutko w 60Hz i wygląda przepięknie nawet na low detalach. Początkowa alpha BF'a 1 działała lepiej niż teraz "beta" EFT po miesiącach paczowania. O R6 to już w ogóle nie wspomnę.

Owszem zgodzię się iż BF1 poszedł w kierunku casualowości jeśli chodzi o uproszczenie mechaniki strzelania, jazdy czołgiem i latania samolotami, ale przez to podniósł się skill-gap, o wiele trudniej sie jest utrzymać przy życiu niż w BF3 czy 4. Trzeba się non-stop pilnować, żeby co chwilę głupio nie ginąć. Tym bardziej po zmianach TTK.
Przez to BF1 jest innym BFem, przy czym uważam że dobrym. Takie doświadczenie po tylu latach BF'ów 3 i 4 było jak najbardziej potrzebne.

Przy okazji świeży materiał od Levelshita.

https://www.youtube.com/watch?v=l1wRhbExrlk&t=0s&list=WL&index=13



RS2 Vietnam, dziękuję dowidzenia.

Ja na prawdę nie rozumiem co Wy widzicie w BF1 i jego "gameplayu". Ta gra dla mnie ma po prostu słabą grywalność i tyle.

Zgodzę się nie zgodzić.

Casualowy shit to nie przesada, to uproszczenie tego co oni zrobili.

Korzenie i pierdoły nie mają nic do map-designu ze strony gameplayu. Chodzi o ich liniowość, działanie na wielu trybach etc.

O usunięciu jedynego dobrego trybu Operacji 48graczy już nie wspomnę.


"Optymalizacja" - bug ze 100% CPU na pewnych Intelach nie naprawiony do dziś.
Obrazek

Wróć do „Battlefield 1”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość