Konsola BF4 - użyteczne komendy

Moderator: Sztab

Awatar użytkownika
Slo1kDz3mu
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1547
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
Lokalizacja: Wolverhampton

Konsola BF4 - użyteczne komendy

Post autor: Slo1kDz3mu »

Poniżej przedstawiam użyteczne komendy do wpisywania w konsoli BF4 (tak tak, to to ustrojstwo po tyldzie :P ).
Większość z nas zna część komend, poza tym są podpowiedzi w konsoli, ale jednak lepiej jak będą w jednym miejscu na forum.
Lista zawiera samo "core" komendy, wiadomo, że zakończyć trzeba (1) lub (0), w zależności od potrzeby.

UI.drawEnable
Window.PosX
Window.PosY
Window.Width
Window.Height
Window.BordersEnable
GameTime.MaxVariableFPS
Render.DrawScreenInfo
Render.ResolutionScale
Render.VSyncFlashTestEnable
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable
WorldRender.MotionBlurEnable
WorldRender.MotionBlurForceOn
WorldRender.MotionBlurScale
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime
WorldRender.MotionBlurHax
WorldRender.MotionBlurNoiseScale
WorldRender.MotionBlurQuality
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount
WorldRender.MotionBlurFrameAverageCount
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution
WorldRender.LightTileCsPathEnable
RenderDevice.Dx11Enable
RenderDevice.Dx11Dot1Enable
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable
RenderDevice.VSyncEnable
RenderDevice.TrippleBufferingEnable
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 2
(Wymusza renderowanie 2-ch klatek do przodu)
RenderDevice.StereoConvergenceScale
RenderDevice.StereoSeparationScale
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenceScale
Perfoverlay.Enable
Perfoverlay.DrawGraph
Perfoverlay.GraphMethod
Perfoverlay.DrawFPS
Perfoverlay.DrawFPSMethod
Perfoverlay.LegendDisplayFormat
Screenshot.Render
Screenshot.Format
Postprocess.DofMethod
Postprocess.BlurMethod
Postprocess.DynamicAOEnable
Postprocess.DynamicAOMethod
NetworkPerfOverlay.DrawGraph


Znaczenie poszczególnych komend łatwo znaleźć w necie, więc daruje sobie opisy.
:P
Obrazek
Awatar użytkownika
wolcin
Articles: 0
Reactions:
Posty: 343
Rejestracja: 04 kwie 2015, 20:46
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Konsola BF4 - użyteczne komendy

Post autor: wolcin »

Slo1kDz3mu pisze:Poniżej przedstawiam użyteczne komendy do wpisywania w konsoli BF4 (tak tak, to to ustrojstwo po tyldzie :P ).
Większość z nas zna część komend, poza tym są podpowiedzi w konsoli, ale jednak lepiej jak będą w jednym miejscu na forum.
Lista zawiera samo "core" komendy, wiadomo, że zakończyć trzeba (1) lub (0), w zależności od potrzeby.

UI.drawEnable
Window.PosX
Window.PosY
Window.Width
Window.Height
Window.BordersEnable
GameTime.MaxVariableFPS
Render.DrawScreenInfo
Render.ResolutionScale
Render.VSyncFlashTestEnable
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable
WorldRender.MotionBlurEnable
WorldRender.MotionBlurForceOn
WorldRender.MotionBlurScale
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime
WorldRender.MotionBlurHax
WorldRender.MotionBlurNoiseScale
WorldRender.MotionBlurQuality
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount
WorldRender.MotionBlurFrameAverageCount
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution
WorldRender.LightTileCsPathEnable
RenderDevice.Dx11Enable
RenderDevice.Dx11Dot1Enable
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable
RenderDevice.VSyncEnable
RenderDevice.TrippleBufferingEnable
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 2
(Wymusza renderowanie 2-ch klatek do przodu)
RenderDevice.StereoConvergenceScale
RenderDevice.StereoSeparationScale
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenceScale
Perfoverlay.Enable
Perfoverlay.DrawGraph
Perfoverlay.GraphMethod
Perfoverlay.DrawFPS
Perfoverlay.DrawFPSMethod
Perfoverlay.LegendDisplayFormat
Screenshot.Render
Screenshot.Format
Postprocess.DofMethod
Postprocess.BlurMethod
Postprocess.DynamicAOEnable
Postprocess.DynamicAOMethod
NetworkPerfOverlay.DrawGraph


Znaczenie poszczególnych komend łatwo znaleźć w necie, więc daruje sobie opisy.
:P



aby się nie męczyć z wpisywaniem po kolei, podsyłam zbawienie :
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=4okiaqZZRpU[/bbvideo]
Obrazek
ODPOWIEDZ