Playerunkown's Battlegrounds

Moderator: Sztab

Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 148
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: PL-Kovalsky » 10 wrz 2017, 14:49

W nowym paczu będzie Mgła! :P Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 12 wrz 2017, 12:12

Peczyk na testowym ląduje:
http://steamcommunity.com/games/578080/ ... 8903078380

W listopadzie vaulting na testowy prawdopdoobnie wpadnie :)


z ciekawszych rzeczy:
Nowe miasto na wschod od Stalber
mgiełka
optymalizacja na ziemniaki
nowa bron mini-14 dmr na 5.56
dbno w wodzie bd mial oddech normalnie jak bys plywal i mozesz sie utopic
kusza - zmniejszony czas reloadu o 35%
tommy gun jako swiatowy loot
firing mode bedzie konsystentny - jak wyrzucisz bron bedzie miala taki sam fire mod a nie zmieni sie sam na single mode
flashe wybuchaja po 2.5 sekundy a nie 5 jak wszystko inne
cookowanie granatow teraz jest reczne (domyslny przycisk R)
sprint automatycznie anuluje wychylanie sie jak w teczy (amen)
mozna wstawac/kucac przeladowujac bez anulowaniaa
koniec bp botow farmiacych na afku
koniec crouchjumpu przez bind w opcjach :(
opcja wylaczenia modelu w inventory (YEAA)
zmiana koloru celownika
kladzenie znacznika na aktualnej pozycji (bd przydatne do lootowania)



Update: stałe 60 fpsów na startowej wyspie. Cała gra chodzi zajebiscie lepiej
Obrazek
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 148
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: PL-Kovalsky » 14 wrz 2017, 15:49

Achtung!!! Infromacjonen!Jak w pupg wyskoczy błąd że gry nie da się włączyć należy odznaczyć w ustawieniach steam udział w beta testach! Wtedy zadziała!
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 148
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: PL-Kovalsky » 19 wrz 2017, 17:42

Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 22 wrz 2017, 12:34

Nowa furka pokazana

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 4034
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2150
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: fr1maN666 » 23 wrz 2017, 10:41

Uprzedzam że to tylko kanał Levelshit'a, film ogarniętego gościa w tej grze. Obczajcie sobie.

https://www.youtube.com/watch?v=mSPxGzmByO8
Obrazek
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 148
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: PL-Kovalsky » 23 wrz 2017, 15:43

Panie tak to my tutej gramy od zawsze :P jak sancho pancho wyżej ;P
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 24 wrz 2017, 14:23

Jest potwierdzenie od CMa PoopieQueen, że nie banują więc oficjalnie wrzucam:

Engine.ini w %appdata%/../local/TslGame/costamcostam/costam/


Doklejamy:

[/Script/Engine.RendererSettings]
r.DefaultFeature.Bloom=False
r.DefaultFeature.AmbientOcclusion=False
r.DefaultFeature.AmbientOcclusionStaticFraction=False
r.DefaultFeature.AutoExposure=False
r.DefaultFeature.MotionBlur=False
r.DepthOfFieldQuality=0
r.DepthOfField.MaxSize=0
r.SwitchGridShadow=0

I cieszymy się brakiem pieprzonego DoFa, Blooma, i AC.
Obrazek
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 148
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: PL-Kovalsky » 24 wrz 2017, 18:23

Tadziu my nie gramy na huj wiehaxachdopalaczach HUY wi co jebać UI INI i panią z BP...
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 24 wrz 2017, 21:42

PL-Kovalsky pisze:Tadziu my nie gramy na huj wiehaxachdopalaczach HUY wi co jebać UI INI i panią z BP...



To nie żaden hax a ustawienie, aby nie mieć zmuszonego Post Processingu.

Nie chcesz, nie używaj - nie zmuszam w zaden sposób.
Ale Funfel ma problemy z FPSami więc jemu np. może to pomóc.

Pzdro
Obrazek
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 148
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: PL-Kovalsky » 24 wrz 2017, 23:44

Nam to nie potrzebne MY gramy fair play : Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 25 wrz 2017, 3:39

PL-Kovalsky pisze:Nam to nie potrzebne MY gramy fair play : Obrazek


Dla mnie Fairplay to mieć stabilne FPSy na ziemniaku tak jak Ty na sprzetach za 5k zł. ;)


btw. 2 kille, jest sie czym chwalic :P

Btw.2 Widzę, że Funfel to nie funfel a do tego martwy, więć chyba jednak WAM nie trzeba, ale możemu jemu by sie przydalo pare FPSow wiecej.
Obrazek
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 148
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: PL-Kovalsky » 25 wrz 2017, 11:54

Fumfel może i martwy ale zwycięsko walczył :P Wpizdu elementes :P Fumfel niech sam się wypowie czy mu trzeba czy nie trzeba ';P
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 27 wrz 2017, 10:32

Update

Players,

Today we look at what we have changed and fixed in our 27th weekly patch.

This patch will be deployed to the Test Servers on Wednesday, September 27th KST, and to the Live Servers later if everything is stable.

Early Access – Week 27 – Patch Notes

UI/UX

Enhanced breathing animation in the Spectator mode
Added a new feature in the Settings to adjust the zoom-in and zoom-out speed of the World Map


Bug Fixes

Fixed a bug that made the shadows disappear mid-game
Fixed a graphic bug related to players who left the game inside of the starting airplane
Fixed a bug that prevented users from seeing the full alias of their teammates
Improved the synchronization between player aim and spectator aim
Fixed a bug to accurately display teammates' marker direction in Free Look mode


W skrócie PL:

UI/UX
Polepszono animacje oddychania w Obserwatorze
Dodano możliwość zmiany szybkości zoomu mapy

Naprawione błędy:
Znikające cienie w połowie gry
Graficzny błąd związany z graczami, którzy opuścili grę będąc w samolocie
Błąd, przez który nie było widać pełnego aliasu teammatea
Polepszono synchronizacje gracz-obserwator gdzie celuje
Celniej pokazuje marker teammatea w Free Looku
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 27 wrz 2017, 10:45

Znalezisko.

Jest bug, że jak komuś strzelisz w jajca/dupsko to ignoruje armora. Karem zabijasz/knockoutujesz na jednego strzała nawet z Kamizelką 3/Hełmem 3

e: Naprawione w wersji internalnej. Na live nadal jest bug.
https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUND ... t/dnjd4e4/

https://youtu.be/lDxYulf7QuQ

zrodlo: https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUND ... 00_damage/
Obrazek
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 148
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: PL-Kovalsky » 29 wrz 2017, 16:23

Obrazek
Pustynna mapa zostanie dodana do gry wraz z aktualizacją 1.0, która prawdopodobnie pojawi się w grze z końcem tego roku.
Warunki atmosferyczne nie będą wpływać na naszą postać.
Mapa będzie w formacie 8×8, a nie jak pierwotnie zakładano 4×4.
Pustynna mapa będzie osadzona w regionie wzorowanym na Meksyku – to potwierdził również dyr. artystyczny kilka dni później.
W południowej części mapy będzie rzeka.
Na mapie znajdziemy klasztory i wieże kościelne z dzwonami (przypomnijcie sobie stare westerny ;)) – idealne miejscówki dla snajperów.
Mapa będzie otoczona wysokimi górami oraz murem, które będą wyznaczać granicę, tak aby gracze nie mogli wykraczać poza określony obszar.
Pewnie pojawią się easter eggi, podobne jak nazwa Erangel – pierwszej mapy, która wzięła się od imienia córki PU – Erin.
Niektóre duże budynki będą miały zamknięte piętra. Nie wszędzie będziemy mogli wejść. Jest to ograniczenie wynikające z optymalizacji silnika gry i kwestii wymagań.
Najprawdopodobniej zostanie dodany rower jako środek transportu!
Pojawią się również małe, wodne pojazdy. Może skuter wodny.
Awatar użytkownika
fr1maN666
Posty: 4034
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Ilość Plusów: 2150
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: fr1maN666 » 29 wrz 2017, 20:24

Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 01 paź 2017, 12:41

WackyJacky101 jak zwykle z super jakosci materialem.

Jak okreslic odleglosc gracza strzelajacego na podstawie dzwieku.
Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=ToSjxK7Y0UU


PS Wiem, że po angielsku ale jest świetnie zwizualizowane, patrzcie na obraz i słuchajcie dzwiekow to skapniecie o co chodzi :)
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 15 paź 2017, 13:37

Trochę nowego info o Pustynnej mapie i Vaultingu

http://www.pcgamer.com/hands-on-with-pu ... -pcgamertw

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 16 paź 2017, 1:28

FanArt ale zajebisty :)

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 16 paź 2017, 18:03

http://steamcommunity.com/games/578080# ... 4661305018

W skrócie na PL:

Zostało 11 tygodni do konca 2017.

Nie planują updateów, chcą stabilizować build 1.0 ale będą wkładane na testowy pecze z Vaultowaniem i wspinaczką a pozniej pustynna mapa.

Pierwszy test na testowym końcem października/początkiem listopada.

Test Server Operation Plan
1st phase: Focus on testing vaulting & climbing
2nd phase: More testing of vaulting & climbing, test other new content and features
3rd phase: All new content and features including the desert map


Nowy sezon opóźniony do 20 bo bazo danowcy nie ogarneli.


Jeden pecz bedzie na live przed tym wszystkim z drobnymi poprawkami.
Obrazek
Awatar użytkownika
PL-Kovalsky
Posty: 350
Rejestracja: 05 gru 2016, 14:40
Ilość Plusów: 148
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: PL-Kovalsky » 24 paź 2017, 13:08

Koleś na początku z klawiaturą mnie rozjebał :P
https://youtu.be/vtSW-f1YmDo?t=31
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 27 paź 2017, 9:36

Przyszły tydzień Vaulting na Testowym :)

ICYMI during my #PAXAUS @Twitch stage segment, we are excited to announce vaulting is coming to the @PUBATTLEGROUNDS Test Servers next week!


Trzeba się przygotować na bugfest :D
https://www.gamespot.com/articles/pubgs ... 0-6454405/

Greene added that he thinks it will be "interesting" to see what happens when vaulting goes live in PUBG. He said he anticipates that, due to the unfinished and unpolished nature of PUBG, that you might see wild things like people getting launched into the air like Superman as a result of the new vaulting mechanic.
Obrazek
Awatar użytkownika
versedii
Posty: 1742
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Ilość Plusów: 414
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: versedii » 30 paź 2017, 15:41

Pro tip jak leci się gdzieś dalej i masz tylko 126km/h a chciałbyś otworzyć później spadochron tak jak lecąc 234km/h (prosto w dół):

- Skocz z samolotu
- Leć jak najdalej
- Jak już jest blisko do otwarcia, puść W i naciśnij S (trzymaj)
- Popatrz w dół, jak jest pionowo naciśnij W i puść S

Oprócz tego zaraz przed otwarciem puszczenie wszystkich klawiszy (głównie przy pionowym locie) - jest możliwość, że nie stracisz prędkości do 40 kmh.


https://youtu.be/oeQGBu3s4LY
Obrazek
Awatar użytkownika
zulusik1
Posty: 522
Rejestracja: 03 kwie 2015, 16:38
Ilość Plusów: 257
Lokalizacja: Świdnica

Re: Playerunkown's Battlegrounds

Postautor: zulusik1 » 01 lis 2017, 10:29


Wróć do „Inne Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości