TITANFALL 2

Moderator: Sztab

sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Patch notes:
https://forums.titanfall.com/en-us/disc ... es/p1#Head

Nie wiadomo dokładnie o której będzie dostępny.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: TITANFALL 2

Post autor: fr1maN666 »

Proszę bardzo tyle rzeczy... za darmo :-D
Obrazek
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Ktoś od nas ma wersję global?

edit. https://www.reddit.com/r/titanfall/comm ... ish_sound/ - dajcie plusika
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: TITANFALL 2

Post autor: fr1maN666 »

+1
Obrazek
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Już jakiś gość wrzucił nam ten plik i działa jak złoto : ) reddit jest super.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: TITANFALL 2

Post autor: versedii »

To zmienia dźwięki czy napisy?

Mógłbyś skrócić bo nie chce mi się skakać po reddicie co jeszcze ściągnąć oprócz tego pliku?
Hex editora nadal trzeba otwierać i zamieniać en_US na pl_PL?
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Komplet, zmienia wszystko.

https://drive.google.com/open?id=0B5Rj3 ... EpiNG1Mb1U - tutaj masz komplet plików do wersji angielskiej (~500mb). Wrzucasz to do <gra>/r2/sound, a w <gra>/bin/x64_retail (czy jakoś tak) otwierasz w notepad++ plik tier0.dll i podmieniasz en_US na pl_PL. Jak próbowałem to robić dedykowanym hex editorem to gra się nie bootowała :E go figure.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
versedii
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1774
Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google

Re: TITANFALL 2

Post autor: versedii »

N++ działa ze wszystkim, jebany kombajn :E
Dzięki.
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Ludzie już przegrzebali pliki po aktualizacji i wygląda na to, że będzie jeszcze jeden tytan oraz powrót trybu Frontier Defense z pierwszej części : )

Monarch

"Mid-range Vanguard-class Titan that can upgrade itself on the battlefield."

Loadout

for certain this time
    Primary Weapon: XO-16
    Defensive: Energy Siphon
    Offensive:** Salvo Rockets**
    Utility: Rearm
    Core Ability: Upgrade Core

Kits

    Data Siphon - Core Meter is earned 25% faster.
    Shield Amplifier - Increases your Titan's max shield strength by 50%
    This would mean a shield with 3750 HP rather than 2500.
    Rapid Rearm - Reduces the cooldown of Rearm by 5 seconds.
    Survival of the Fittest - Batteries can repair the Monarch out of Doomed State.
    Apex Titan - Enables a fourth and final upgrade.
    Apparently not yet implemented, with no fourth upgrade to be found just yet
    No apparent fifth kit yet

Upgrade Core

Level 1
    Arc Rounds - Increases ammo capacity and XO-16 rounds break through Defensive Abilities. Increases magazine capacity from 30 to 40 and seems to go through all shields
    Missile Racks - Rocket Salvo fires twice the amount of missiles. As found earlier, 12 rockets per salvo instead of 6
    Energy Field - Energy Siphon affects a large area around the point of impact. As found earlier, Energy Siphon's explosion radius increases from 3 feet to 25 feet
Level 2
    Swift Rearm - Rearm is almost instantaneous. As found earlier, 0.1 second activation time instead of 0.5 seconds
    Maelstrom - Electric Smoke is intensified, dealing more damage to Titans and Pilots. As found earlier, increases Electric Smoke DPS against Pilots from 45 to 90 and DPS against Titans from 450 to 1350
    Energy Transfer - Energy Siphon gives Shield to friendly Titans.
Level 3
    Multi-Target Missiles - Rocket Salvo can lock onto Titans and Reapers. Missiles fly faster and deal more damage. Apparently not yet implemented, I presume they are working on getting the MTMS to not lock onto human sized targets
    Superior Chassis - Upgrades Monarch's health, dash, and melee capabilities. Not yet implemented, and no numbers to be found yet.
    XO-16 Battle Rifle - Unlocks the hidden power of the XO-16, increasing precision, damage, and critical damage. Not yet implemented, and no numbers to be found yet.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Respawn obrywa bo się okazało, że R-101 dodany jako nowa spluwa to totalny reskin R-201 ; ) jak można być tak głupim? :D
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1778
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: TITANFALL 2

Post autor: Kuchorz »

Dobra, powiem tak: najbardziej podoba mi się w trybie podboju strzelanie piechota vs piechota. Tytany trochę. Cała reszta mi się nie podoba. Wydaje się, że byłem bardziej optymistycznie nastawiony do tej gry, najwyraźniej jednak zadziałał hurra optymizm a to jednak nie jest moja bajka. Miałem kupić, ale sobie odpuszczę jednak.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: TITANFALL 2

Post autor: fr1maN666 »

To dlatego że nie grałeś ze mną albo ze Spoqiem :-P To jest specyficzny tytuł. Nie każdemu podejdzie... Dla niektórych za "szybki".
Obrazek
Awatar użytkownika
Figimli
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1254
Rejestracja: 24 kwie 2015, 18:22
Lokalizacja: polska

Re: TITANFALL 2

Post autor: Figimli »

fr1maN666 pisze:Dla niektórych za "szybki".

to bedzie nowy quake :D

mi takie laserki a tymbardziej MECHY ( nie cierpie ) nie podchodzo stylistycznie
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: TITANFALL 2

Post autor: fr1maN666 »

Nowy quake to będzie Quake Champions. Titanfall to titanfall - dwie różne gry.
Obrazek
Awatar użytkownika
zulusik1
Articles: 0
Reactions:
Posty: 530
Rejestracja: 03 kwie 2015, 16:38
Lokalizacja: Świdnica

Re: TITANFALL 2

Post autor: zulusik1 »

Gówno z laserkami, jak cala reszta
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: TITANFALL 2

Post autor: fr1maN666 »

Nie obrażaj mi tu tylko Quake'a bo Cie zniszczę, śmieciu! :-P :-)
Obrazek
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Sory że nie wszedłem wczoraj na TSa trochę pokierować, ale mam gardło rozwalone i ciągle charam : P
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1778
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: TITANFALL 2

Post autor: Kuchorz »

fr1maN666 pisze:Dla niektórych za "szybki".


Szybkość mi nie przeszkadzała(ten dynamizm akurat mi się podoba), w podboju piechotą fajnie się grało i strzelało, to te inne tryby są z.... jak dla mnie, plus to odczucie brak balansu między levelami. Kille z tyłka z jakichś pistoletów, gdzie karabinem trzeba się naprodukować. Działający netcode też na wielki plus, ale dla jednego trybu i netcodu to ja tej gry jednak nie kupię.

Cieszy mnie niezmiernie, że z taka pasją podchodzicie do tej gry i podoba ona się wam tak bardzo, ale to jednak nie dla mnie.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Kuchorz pisze:
fr1maN666 pisze:Dla niektórych za "szybki".


Szybkość mi nie przeszkadzała(ten dynamizm akurat mi się podoba), w podboju piechotą fajnie się grało i strzelało, to te inne tryby są z.... jak dla mnie, plus to odczucie brak balansu między levelami. Kille z tyłka z jakichś pistoletów, gdzie karabinem trzeba się naprodukować. Działający netcode też na wielki plus, ale dla jednego trybu i netcodu to ja tej gry jednak nie kupię.

Cieszy mnie niezmiernie, że z taka pasją podchodzicie do tej gry i podoba ona się wam tak bardzo, ale to jednak nie dla mnie.

Brak balansu między levelami jest pozorny, a jest wynikiem braku obycia - kwestia poświęcenia większej ilości czasu.

Pierwsze, dostępne od samego początku, SMG jest jedną z najlepszych spluw w grze. Pierwszy tytan z listy jest u mnie tym z najwyższym nabitym poziomem bo jest najbardziej wszechstronny (z listy jego kitów mam również wybrany drugi z pięciu).

Także początkowe niepowodzenia nie są spowodowane brakiem dostępu do broni, po prostu nie wiecie które są dobre, no i trzeba włożyć trochę czasu żeby zacząć poruszać się jak gracze obyci (btw. w moich filmikach, które wrzucałem jakiś czas temu ruszam się 3x wolniej niż teraz :P).

edit. chyba że chodzi o Smart Pistol - to jest pedalskie, tego nikt normalny nie powinien używać bo nie powinno tego być w grze : P ale teraz jest tylko jako boost więc zdarza się dużo rzadziej niż w jedynce.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1778
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: TITANFALL 2

Post autor: Kuchorz »

Sp0qu sprzętem jaki miałem dobrze mi się grało w podboju i nie było z tym kłopotu, to te pozostałe tryby sprawiają "wrażenie" tego braku balansu i to ciągłe skakanie jak w codzie. Podbój ok, reszta nie, dla jednego trybu jak dla mnie to za dużo minusów.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Wchodzi mały server-side patch:
Just a little guy that we're pushing out today with some fixes:

Coliseum

Pilot model will now match the tactical
Fixed bug where Spicy Boys [I guess some people also call them Ticks?] would persist after the match ended and kill enemy during the victory pose.

And...

Fixed bug where dead players could still return the flag in Capture the Flag.
Fixed issue of players and holopilots getting stuck on geometry.
Balance change for Forward Base Kodai where we changed center battery location based on feedback.



I jeszcze pro tipy ; )

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/EI6ucB-r8_k[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

W Colony update dodali możliwość anulowania strzału laserem Iona za pomocą melee więc można oszczędzić energię jeśli cel nam zniknie.

Dodatkowo okazało się, że jest nowy bug, który pozwala rzucić jego miny za darmo, nawet z innym kitem, choć ogranicza nieco pozycjonowanie - gdy drugi strzał laserem jest gotowy można rzucić miny, które zużyją energię przeznaczoną na przygotowany już laser, ale laser odpali mimo wszystko.
Trochę zawracania gitary, ale można dzięki temu wybrać np. kit wzmacniający core'a, zachowując jednocześnie część funkcjonalności innego kita.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/xXf1G2Re1n8[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: TITANFALL 2

Post autor: fr1maN666 »

Niezłego ma aim'a.

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=XHOuZWoxL7Q&feature=youtu.be[/bbvideo]
Obrazek
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: TITANFALL 2

Post autor: sp0q »

Respawn wypuścił road mapę : ) W kolejności: nowa mapa Glitch, remake Relica z jedynki, nowy tytan, modele prime dla Ronina i Tone'a, dwie nowe mapy do live fire, remake mapy Wargames, tryb Frontier Defense (co-op PvE z jedynki), masa kosmetyków i podniesienie levalcapa generacji do 100 : ) a i jeszcze nowa frakcja. A i jeszcze tryb Marked for Death z ochroną VIPa : )

Obrazek

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/bi2L3N76Z58[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
ODPOWIEDZ