Nowości ze świata Battlefield 4

Moderator: Sztab

sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: sp0q »

Mapka naprawdę spoko. Szkoda, że ta dżungla trochę mało gęsta, ale zawsze miły dodatek do maplisty : )
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: fr1maN666 »

MMA Nerfed

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=uK7s700Way8[/bbvideo]

Jeśli chodzi o mnie to uważam że p-lota jest teraz ok.
Obrazek
Awatar użytkownika
raiser
Articles: 0
Reactions:
Posty: 304
Rejestracja: 03 kwie 2015, 20:10
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: raiser »

pelot... hmm ja z tego nie ogarniam ale pozostali tak więc problem leży we mnie a nie w plocie... Hmm lecz niech zrobią coś z zasięgiem i szybkością ładowaniem rakiet... Z działka na 2 lub 3 serie sypie samolot który jest dosyć daleko. A do tego te rakiety ino flot namierzające.
Hej, ty! Dziwolągu bez brwi. Wpisz to do swojej księgi wrogów. Ninja z Klanu TGS... Ten, który się nie poddaje... Nazywa się Raiser

Historia rasy ludzkiej to historia wojny.
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: fr1maN666 »

Obrazek
Awatar użytkownika
UstroniokPL
Articles: 0
Reactions:
Posty: 321
Rejestracja: 09 kwie 2015, 16:30
Lokalizacja: Ustroń ten w Górach

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: UstroniokPL »

a tu nowy trailer jak zwykle wymiata
https://youtu.be/7BpinisZBfg
Awatar użytkownika
Your3vilTwin
Articles: 0
Reactions:
Posty: 828
Rejestracja: 04 maja 2015, 21:49
Lokalizacja: krzesło

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: Your3vilTwin »

America fuck yeah!!!
ig0r_vonfluflu
Articles: 0
Reactions:
Posty: 794
Rejestracja: 06 kwie 2015, 20:57
Lokalizacja: Poznań

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: ig0r_vonfluflu »

Oby ta jungla chociaż w małym stopniu przypominała tą z Far Cry 1 :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1778
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: Kuchorz »

ig0r_vonfluflu pisze:Oby ta jungla chociaż w małym stopniu przypominała tą z Far Cry 1 :D



Zielona będzie, mało ? :P
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: sp0q »

ig0r_vonfluflu pisze:Oby ta jungla chociaż w małym stopniu przypominała tą z Far Cry 1 :D

Bez nogi i tak nie pobiegasz.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1778
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: Kuchorz »

sp0q pisze:Bez nogi i tak nie pobiegasz.


Uważaj, żebyś kuli nie wyłapał :P
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: fr1maN666 »

Fall patch full changelog. Kurwa ale namieszali. Nie wiedziałem że tyle zmian czekało wszystkie pojazdy. Bardzo intrygujące są z czołgami i znerfienie C4. Widzę że wreszcie reactive armor kontruje C4.

https://eaassets-a.akamaihd.net/dice-commerce/battlefield4/assets/patch_notes/Patchnotes_FallPatch_EN.pdf
Obrazek
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: sp0q »

Przejrzałem na szybko i wstępnie podoba mi się : ) chciałbym zwrócić uwagę, że shotguny dostały sporego nerfa i nie chcę więcej słyszeć o żadnych zakazach ; )

edit. Jak będę miał wenę to machnę streszczenie najważniejszych zmian, podobnie jak ostatnio.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
Your3vilTwin
Articles: 0
Reactions:
Posty: 828
Rejestracja: 04 maja 2015, 21:49
Lokalizacja: krzesło

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: Your3vilTwin »

Rozmawiałem z moderatorem z oficjalnego forum i zdradził mi, że już nad tym siedzi jakiś tłumacz w EA. Tylko jeszcze nie umiał powiedzieć na kiedy tłumaczenie będzie gotowe. Znając nasz oddział ĘĄ to jeszcze pewnie potrwa.
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: sp0q »

Proszę bardzo : ) Szczególiki sobie podarowałem, jak ktoś będzie chciał znać wartości liczbowe parametrów to już będzie musiał wykazać minimum inicjatywy ; )



Vehicle balance pass:

Pojazdy naziemne
Poprawiona mobilność i środki obronne celem ogólnego poprawienia ich pozycji na polu bitwy.

Pojazdy powietrzne
Dodany 'below radar', poprawione środki obronne i rebalans pocisków przeciwlotniczych

Uzbrojenie pojazdów
Ogólny rebalans uzbrojenia by zwiększyć ilość przydatnych opcji zamiast jedynego słusznego wyposażenia. Wszystkie powinny teraz wpasować się w jakąś niszę.

P-lota
Zredukowany zasięg więc musi podjechać trochę bliżej by móc coś zdziałać zamiast walić zaraz spod bazy.

------------------------------------------------------------

Ogólne zmiany dla pojazdów

- pociski active radar
profil przesunięty na walkę długodystansową. Gorsze namierzanie na bliskim i średnim dystansie, najmniejsze obrażenia ze wszystkich pocisków p-lot oraz mniej amunicji. (/szczegółów liczbowych nie będę tłumaczył bo i tak większości nie interesują/)

- pociski passive radar
zbalansowane jako broń przeciw jetom. Z tego co rozumiem możliwe jest teraz wystrzelenie jej przed namierzeniem celu, więc ten nie wie 5 minut wcześniej, że coś będzie leciało w jego kierunku.

- pociski heat seeker
Typowe fire-and-forget jak do tej pory. Na bliższy dystans niż active-radar, średnie obrażenia.

- pociski laser guided
Zwiększony zasięg namierzania (nie dla jetów). Powinny też poprawnie trafiać teraz szybkie pojazdy naziemne.

- TOW
dla oznaczonych celów zasięg locka zwiększony i zbalansowane obrażenia (/TOWa można było namierzyć na cel wskazany laserem? : P/)

- rakiety zuni
Zwiększone przyspieszenie, zmniejszona prędkość maksymalna (nie na helki).

- gadżet zapalający dla strzelca
Blast damage, zasięg i prędkość rozchodzenia zwiększone żeby było to w ogóle używalne.

- mini-guny (chyba w helce transportowej i na rhibie)
zwiększone obrażenia, zmniejszony zasięg


Zmiany dla środków obronnych

- flary
zmniejszony cooldown, zwiększona liczba flar (tj. obiektów w jednym wystrzale)

- ECM
zmniejszony cooldown

- gaśnica
zmniejszony cooldown (z 25s do 8s)

- 'tarcza'
zmniejszony cooldown, ale też skrócony czas działania (tylko 2,5s względem dotychczasowych 5s)

- IR smoke
nieznacznie zmniejszony cooldown

- smoke screen
balans cooldowna - chyba wydłużony, ale nie pamiętam ile było wcześniej


Zmiany dla pojazdów latających

- below radar
25 metrów dla helek, 50 metrów dla jetów. Wpływa tylko na rakiety p-lot pojazdów - pociski piechoty nadal będą działać.

- uderzenia krytyczne
Zredukowane efekty by zmniejszyć szansę na rozbicie pojazdu.

- helki
pociski p-lot nie powinny już przelatywać przez helkę transportową i lekką

- jety
Zwiększone obrażania przeciw lekkiej helce (20%), zmniejszone przeciwko IFV i p-locie. Attack jet 30mm - dodane dziedziczenie wektora prędkości od pojazdu; rakiety hydra - zmniejszony zasięg. Stealth jet - zwiększony zapas niesionych pocisków p-lot; zmniejszony rozrzut 20 i 25mm.

- helka szturmowa
Usunięto dziedziczenie wektora prędkości dla strzelca. Zmniejszony zasięg rakiet. Rakiety smart - zmniejszony reload i usuniąte dispersion (nie zostało wyjaśnione dokładnie więc nie wiem jakiej własności się to tyczy - zakładam, że miały jakiś wbudowany rozrzut względem celownika).


Pojazdy nawodne

Rebalans broni, zwiększona mobilność (szybsze cofanie), poprawiona redukcja obrażeń wynikająca z kąta uderzenia. Z uwagi na to zmniejszona szansa na krytyki od czołgów.

- łodzie szturmowe
25mm - największe obrażenia na magazynek. Dobre przeciwko piechocie.
30mm - największy DPS przeciw pojazdom, mały zasięg.
burst cannon - największe obrażenia przeciw pojazdom latającym, dobry zasięg.

- rhib
Poprawiona przeżywalność.


Pojazdy naziemne

- czołgi
Poprawiona przeżywalność w środowiskach wielopoziomowych (poprawiona reakcja na strzały z góry). Złe kąty i strzały z tyłu dają teraz większe obrażenia. Zwiększona prędkość i przyspieszenie, zmniejszono różnice pomiędzy modelami.

AP - zmniejszony 'impuls' by dać helkom większą szansę na wykaraskanie się po oberwaniu od czołgu.
Sabot - zmniejszony 'impuls'.
HE - to samo.
Guided shell - rebalans na broń długodystansową, porównywalna z laser guided.
Staff shell - bliski/średni dystans. Rebalans miał ją przerobić na środek do zadawania krytycznych uderzeń - na liście zmian widnieje redukcja obrażeń do 0 więc nie wiem czy to błąd czy rzeczywiście ma teraz tylko efekt.
LMG - wolniej się grzeje.
HMG - szybciej się grzeje, zwiększona prędkość wylotowa, zmniejszone obrażenia.


- IFV
Zwiększone przyspieszenie na pochyłościach, działo może strzelać wyżej. Nie chce mi się tu już opisywać każdej broni po kolei : P

- P-lota
Zmniejszone obrażenia przeciwko jetom i czołgom.

- AMTRAC
Poprawiona przeżywalność.

- Jeepy
Poprawiona przeżywalność - usunięty bonus obrażeń od przodu.

----------------------------------------------------

Piechota

- HVM-II
Zmniejszone obrażenia, nie będzie już one-hit-kill.

- Shotguny
Zmniejszone obrażenia amunicji buckshot i flachette. Zmniejszona ilość śrutu (pellets) na strzał w UTS 15 i automatach. Krzywa obrażeń cofnięta na 24-32m z 25-50m (zmniejszenie zasięgu).

- Mare's leg
Krzywa obrażeń rozciągnięta do 60m by dać przewagę nad magnumem na średnim dystansie.

- C4
Zmniejszone obrażenia, zasięg eksplozji. Ktoś mówił, że reactive armor blokuje teraz C4, ale chyba źle przeczytał - nie ma tu takiej zmiany, jedynie komentarz że nigdy nie blokował.

- M320 3GL
Zwiększona prędkość i blast damage. Dodany jeden magazynek.

- M320 DART
Zmiany do wersji shotgunów z ostatniego patcha - więcej śrutu, mniejsze obrażenia, poprawiona statystyka wyników.

- M26
Poprawiona celność w ruchu by wyrównać z pozostałymi shotgunami.

- Główna zmiana dla klasy inżyniera
Nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale wedle tego co jest tu napisane inżynier nie powinien być w stanie używać pocisków namierzanych siedząc w pojazdach. Czytaj - np. stinger w lekkiej helce. Ktoś robił to wczoraj?

- SRAW
Zmniejszone obrażenia, zwiększona prędkość i zasięg.

- Stinger
Zmniejszona prędkość, wydłużony czas namierzania, ale jebitnie zwiększone obrażenia (o ponad 50%).

- Igla
Duża prędkość i lepsze namierzanie (rebalans przeciw jetom)

- AA mine
Natychmiastowy lock-on ale znacznie zmniejszony zasięg. Tylko jedna zamiast 2.

- UCAV
Zmniejszone obrażenia przeciw pojazdom naziemnym i latającym. Cooldown zmniejszony do 40s (nie ma słowa o tym czy trzeba nadal czekać po respie)

- Moździerz
Można używać już po 15s od respa (zamiast 30s). Nowy moździerz co 60s.

- Ammo pack/box
Zmienione czasy dostarczania amunicji - odsyłam do dokumentu po konkrety.


Zmiany do gry zespołowej i ogólnego PTFO

Usunięty bonus Marksman - nie ma już dodatkowych punktów za odległość.

Zmiany do punktacji: zwiększony punkty za zdobycie flagi, podniesienie bomby, posiadanie bomby, rozbrojenie m-coma, wysadzenie m-coma (cały team)

Zmiany do dowódcy składu, które nas wczoraj zastanawiały: request order inicjuje cooldown 30s, jeśli pozostanie bez reakcji to dowódcą natychmiast zostaje osoba, która o rozkaz prosiła. Rozkaz ataku nie staje się automatycznie rozkazem obrony po przejęciu punktu.


Netcode
Nie chce mi się punktować - ogólnie ma być lepiej :E


Ogólne fixy
- bipod może być teraz rozstawiony w oknie bunkra
- poprawiono ciągłe atakowanie/bronienie w obu rundach rusha
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: fr1maN666 »

sp0q pisze:- TOW
dla oznaczonych celów zasięg locka zwiększony i zbalansowane obrażenia (/TOWa można było namierzyć na cel wskazany laserem? : P/)


I SRAW też :-) Warto też dodać że teraz nie ma problemu z trafieniem TOWem pędzącego szybko jeepa czy quada jak jest namierzony, z czym był wcześniej okrutny problem.
I nie ma już "one-hit kill" jak jest namierzony pojazd lotniczy, więc nie spodziewajcie się rozjebania kogoś od razu epicko namierzonym TOWem.


sp0q pisze:- mini-guny (chyba w helce transportowej i na rhibie)
zwiększone obrażenia, zmniejszony zasięg


I dodany większy opad obrażeń przy większej odległości co już wczoraj zauważyłem.

I zajebiście że znerfili C4. Jeszcze mi tylko brakuje działania na czołgi jak w BF3.
Obrazek
Awatar użytkownika
Chemo
Articles: 0
Reactions:
Posty: 315
Rejestracja: 11 maja 2015, 23:26
Lokalizacja: Kutno

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: Chemo »

Od siebie dodam nowy mnożnik podstawowych obrażeń otrzymywanych przez pojazdy poprzez kąt trafienia. (Jako przykładu użyto boku łódki.)

obrazenia katowe.png
obrazenia katowe.png (1.35 MiB) Przejrzano 17296 razy


Dodatkowo w przypadku czołgów zmniejszono mnożnik przy otrzymywaniu obrażeń pod kątem większym niż 45 stopni z góry. Tak samo zwiększono mnożnik obrażeń otrzymywanych bezpośrednio pod większym kątem niż 45 stopni.
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: sp0q »

Łódka nie jest wykorzystana jako przykład - te mnożniki są tylko dla łodzi szturmowych.

Czołg otrzymał jedynie bardziej dogodne mnożniki z góry, a z przodu odrobinę je zwiększono żeby robiły większą różnicę (co dokładnie znaczy wg nich 'better angles than 45' jest obiektem dyskusyjnym, a przede wszystkim dla kogo lepsze - jak odszyfrują na symthicu to przekażę).

Pozostałe pojazdy są bez zmian.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: sp0q »

Weapon changes:
DAO-12: DOEnd - from 50 to 32
DAO-12: DOStart - from 25 to 24
DAO-12 Flechette: DOEnd - from 50 to 32
DAO-12 Flechette: DOStart - from 25 to 24
DAO-12: Pellets_per_shot - from 15 to 13
DBV-12: DOEnd - from 50 to 32
DBV-12: DOStart - from 25 to 24
DBV-12 Flechette: DOEnd - from 50 to 32
DBV-12 Flechette: DOStart - from 25 to 24
DBV-12: Pellets_per_shot - from 13 to 12
HAWK 12G: DOEnd - from 50 to 32
HAWK 12G: DOStart - from 25 to 24
HAWK 12G Flechette: DOEnd - from 50 to 32
HAWK 12G Flechette: DOStart - from 25 to 24
M1014: DOEnd - from 50 to 32
M1014: DOStart - from 25 to 24
M1014 Flechette: DOEnd - from 50 to 32
M1014 Flechette: DOStart - from 25 to 24
M1014: Pellets_per_shot - from 13 to 12
QBS-09: DOEnd - from 50 to 32
QBS-09: DOStart - from 25 to 24
QBS-09 Flechette: DOEnd - from 50 to 32
QBS-09 Flechette: DOStart - from 25 to 24
870 MCS: DOEnd - from 50 to 32
870 MCS: DOStart - from 25 to 24
870 MCS Flechette: DOEnd - from 50 to 32
870 MCS Flechette: DOStart - from 25 to 24
Mares Leg: DOEnd - from 45 to 60
Saiga 12K: DOEnd - from 50 to 32
Saiga 12K: DOStart - from 25 to 24
Saiga 12K Flechette: DOEnd - from 50 to 32
Saiga 12K Flechette: DOStart - from 25 to 24
Saiga 12K: Pellets_per_shot - from 14 to 13
SerbuShorty: DOEnd - from 50 to 32
SerbuShorty: DOStart - from 25 to 24
Spas-12: DOEnd - from 50 to 32
Spas-12: DOStart - from 25 to 24
Spas-12 Flechette: DOEnd - from 50 to 32
Spas-12 Flechette: DOStart - from 25 to 24
UTS 15: DOEnd - from 50 to 32
UTS 15: DOStart - from 25 to 24
UTS 15 Flechette: DOEnd - from 50 to 32
UTS 15 Flechette: DOStart - from 25 to 24
UTS 15: Pellets_per_shot - from 20 to 18
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: fr1maN666 »

Jeszcze bardziej CQ.W sumie to dobrze.
Obrazek
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: sp0q »

Tyle że w zasadzie różnica nie będzie zbyt widoczna, szczególnie dla ofiar. Na blokadzie dystanse walk są przeważnie tak krótkie, że wyniki nie zmienią się znacznie.
Sam byłem przedwczoraj w stanie zauważyć subiektywną różnicę gdy próbowałem strzelać do gości w długich korytarzach, ale w sumie wcale nie powinno się wdawać w takie wymiany - zawracasz i idziesz inną ścieżką żeby skrócić dystans na swoją korzyść.

Także jęczenia to nie ukróci ; ) Ale przynajmniej można odpowiedzieć, że nerf był ; )
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: fr1maN666 »

Był nerf, więc jak ktoś będzie narzekał na shotguny teraz to go powiesimy :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Chemo
Articles: 0
Reactions:
Posty: 315
Rejestracja: 11 maja 2015, 23:26
Lokalizacja: Kutno

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: Chemo »

Nerf nerfem ale i tak nie da się grać kiedy mamy mapy TDM. Na każdej mapie TDM pompki w ruch i pograne. Jednocześnie sprawa wygląda podobnie w przypadku map tylko dla piechoty jak locker. Naprawdę wystarczy wejść do nas na serwer pograć trochę i idzie dostać wkurwa za przeproszeniem przez spam pompkami. Dlatego chyba najlepsza opcja to zakazać pompek albo wyrzucić mapy typu TDM, Rush i CQ (Locker).
sp0q
Articles: 0
Reactions:
Posty: 3839
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:02
Lokalizacja: Twoja matka

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: sp0q »

Ja wkurwa nie dostaję, głosowanie było, dziękuję bardzo. Jak Cię pompki denerwują to idź grać ESLa : P tam się pewnie dogadasz bo nie można używać niczego o co kiedykolwiek ktoś jęczał ; )
Nikt Ci nie zabrania używać pompek tam gdzie zrozumiale powinny mieć naturalną przewagę. Jesli uważasz, że są takie OP to zapraszamy. A jak czujesz się lepszy grając inną bronią to szalej, również nikt nie ma pretensji, że biegasz z FAMASem lub AEKiem, które są odpowiednie na takie środowisko.
Natomiast jeśli wybierasz sobie AR160 (które zdaje się jest Twoim top weapon) do walk w pomieszczeniach to sorry bardzo ; )
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Awatar użytkownika
fr1maN666
Articles: 0
Reactions:
Posty: 4165
Rejestracja: 13 kwie 2015, 17:25
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: fr1maN666 »

Wyłączysz shotguny, za jakiś czas ludzie oleją nasz serwer. Kiedyś mnie też wkurwiały, stwierdziłem że nie ma sensu, bo z tym nie wygrasz. A jak napisalem wcześniej wszelakie zakazy odbiją się negatywnie na reputacji serwera. Mnie np. bardziej w tym momencie wkurwiają pr0 gamerzy którzy latają z AEKami, FAMASami i innymi G18tkami, totalny KD whoreing, zero PTFO (nie wiem czemu, ale zauważyłem że 99% takich to ruskie :-D). Czy snajperzy-kamperzy, chociaż to mam nadzieję po patchu trochę ustanie (brak premii za heady). Jakoś nie bardzo zauważyłem żeby na TDM czy rushach ludzie biegali z pompkami.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuchorz
Articles: 0
Reactions:
Posty: 1778
Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
Lokalizacja: TGS-Clan.pl

Re: Nowości ze świata Battlefield

Post autor: Kuchorz »

Nie będzie żadnego zakazywania, nic z tego dobrego by nie wynikło. Sam w sumie byłem zwolennikiem zakazania jakiś czas temu, nawet planowałem ze Sło1kiem przewrót, ale się opamiętałem, zreszta było głosowanie, a to, że żal poślady ściska jak ktoś lata z automatem, bo do zwykłej trzeba mieć jednak skilla i jeszcze do tego weźmie "szortiego" to już inna historia. Proponuję za to odrobinę klanowej solidarności, jak gramy między sobą, czyli tylko klanowicze na serwerze, używajmy czegoś innego, jak serwer rozkręcony to każdemu co tam w łapę wpadnie.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
ODPOWIEDZ