Board rules

These rules are disclosed to clarify the various responsibilities of all community members here on . They shall be adhered to by everyone to ensure that our board runs smoothly and provides a fun and productive experience for all of our community members and visitors.

  1. Postanowienia Ogólne

    1.1. Każdy nowy użytkownik, który zarejestrował się na forum, zobowiązany jest do akceptacji poniższego regulaminu.
    1.2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
    1.3. Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum.
    1.4. Skład zespołu TGS-Clan zastrzega sobie prawo do nadawania wszystkich możliwych kar użytkownikom na forum. Są to zazwyczaj ostrzeżenia, jednak za naruszenie regulaminu użytkownik może zostać zbanowany.
    1.5. Właściciele forum TGS-Clan, w żadnym stopniu nie ponoszą konsekwencji za treści napisane przez użytkowników, bądź zamieszczanych splagiatowanych plików treściowych.
    1.6. Na forum posługujemy się językiem polskim. Można posługiwać się innymi językami, lecz tylko w postaci pojedynczych słów. Na forum należy pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii, stylistyki, a także interpunkcji i gramatyki.
    1.7. Każdy zarejestrowany użytkownik, powinien przynajmniej jednorazowo zaglądać do regulaminu w miesiącu, z powodu możliwych w nim zmian.
    1.8. Przed założeniem nowego tematu na forum, należy upewnić się, że jest on umieszczony w odpowiednim dziale i nie ma innego o podobnej tematyce.
    1.9. Administracja forum zabrania kopiowania, plagiatowania, edytowania lub przywłaszczania sobie naszego regulaminu.
    1.10. Wszystkim użytkownikom zabrania się całkowitego użyczania innej osobie swojego konta na forum.
    1.11. Każdy użytkownik może posiadać, tylko jedno konto globalne na naszej stronie.
    1.12. Użytkownik zakładający konto nie może posiadać w nazwie reklamy strony/serwera. #
  2. Treści i pisownia

    2.1. Na forum utrzymujemy schludność i czystość w naszej pisowni. Jeżeli zauważymy wulgarne słowa w postach użytkownika to zostaną one moderowane.
    2.2. Zabrania się umieszczania na forum treści pornograficznych, obrażających, rasistowskich i podobnych do obok wymienionych.
    2.3. Nie wstawiaj na forum rozmów prywatnych, cudzych zdjęć i tego typu rzeczy, bez zgody samego autora.
    2.4. Zawsze poprzyj argumentami swoją wypowiedź. Nie dodawaj postów zbędnych, typu 'Jestem na tak', 'Jestem za'.
    2.5. Nie wywołuj kłótni na forum bez podania konkretnego powodu. Prowokującemu postawią się wszyscy użytkownicy, czyli jest to na jego niekorzyść.
    2.6. Pamiętaj, aby nigdy nie tworzyć tak zwanego 'Double Posta', na naszym forum jest opcja 'Edit', dzięki której można edytować swój post.
    2.7. Nie ośmieszaj na forum globalnym zarządu innych for lub serwerów.
    2.8. Nigdy nie rozsyłaj jednego tematu wielokrotnie, wystarczy że napiszesz raz, a z sensem.
    2.9. Unikaj przesadnego powiększania czcionki i kolorystyki.
    2.10. Nigdy nie pisz pismem pokemona (XxXxX) oraz na tzw. CAPSLOCKU.
    2.11. Dodając artykuł napisany przez innego użytkownika z innej witryny, dodaj na samym dole źródło dokumentu. Najlepiej, aby źródło było napisane małym druczkiem.
    2.12. Zabrania się łamania praw autorskich poprzez m.in. udostępnianie cracków, seriali, keygenów, loaderów, regkeyów.
    2.13. Odpowiadając na czyjeś posty, zachowuj poprawną Polszczyznę i kulturę. #
  3. Avatar, podpis i sygnatura

    3.1. W sygnaturach, podpisach oraz avatarach nie można wypisywać treści podanych w punkcie §2.2.
    3.2. Twój avatar nie powinien przekraczać wymiarów 90x90 pikseli.
    3.3. W podpisie nie przekraczaj dozwolonej ilości znaków, czyli 255 znaków(wraz ze spacją).
    3.4. W podpisie panuje całkowity zakaz wymuszania jakiejkolwiek nagrody od użytkowników forum.
    3.5. Twoja sygnatura nie może przekraczać parametrów 750 pikseli szerokości oraz 200 pikseli wysokości. #